Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2355
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har 8 mg xanor, Olanzapine 10 mg, flere brett tolvon, 10stk zopiklon 7,5 mg, 4 g speed og noe hasj. Noe jobbe med?
spørs helt på hva du prøver og oppnå.
Anonym bruker
"Hatsk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyk hasjen og kast resten.
Amfetamin + en zopiklon eller to, og xanor npr du skal lande/sove.
Hasj kontinuerligt.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hasj og speed = rus (enten sammen eller alene)

Zopliclone og xanor for nedtur og dagen etter.

Evt hasj + xanor

Zopliclone rusen suger, xanor alene suger og synes også egentlig at speed alene uten alkohol er kjedelig (personlig mening)
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Krutt på med speeden, legg til noe zopiclon for å øke galskapsfaktoren. Pop litt xanor for å roe ned når du begynner å sladde i svingene. Røyk hvis du føler for det. Kast innpå to tre Tolvon til slutt når du vil hamre deg i puta etter å ha vært våken alt for lenge. Kanskje du får gjort noe. Spørs helt hva slags jobb du snakker om Ikke sett deg bak rattet iaf. Spar litt xanor eller zopiclon for å slappa dagen derpå.

Kanskje bare gjem bilnøklene eller gi de til noen andre mens du loker
Sist endret av Bothrops; 21. april 2019 kl. 16:34.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Den mest kreative måten jeg ville brukt det på hadde vært å tatt amf, evt røyket litt nå og da om jeg følte for det. Men passet på å ha både røykings og xanorene til nedturen, da den blir ikke eksisterende. Og hvis du får tak på Quetapin/Seroquel er dette midlere enn olanzapine og like effektivt på å "slå av amfen". Samt gir det en mye mildere til ikke eksisterende hangover kontra olazapine som er helt grusomt å stå opp på i min mening.
Hvordan endte det hele?

Jeg håper inderlig du i hvert fall droppet de ekle tolvon-tablettene. Forstår at mange bruker mye rart, men akkurat de hadde jeg i hvert fall kastet rett i dass.