Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 626
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mornin, for et par helger siden var jeg hos en kompis siden han hadde skaffa et par sukkerbiter som vi skulle prøve. Jeg er godt kjent med psykedelika og dette var hans første trip.
Starta med et par joints først siden han var litt usikker med lsden, så tok jeg først så han kunne se hvordan formen min var før han prøvde selv.

Etter 30min så kjente jeg at det kicka inn. Starta med lættis og føltes ut som jeg hadde drukket en liter sprit på 10 minutter. Etter kanskje en halvtime til så visste jeg at det var noe som ikke var riktig, jeg ble helt knocka ut og alt ble svart. «vennen» min fikk da småpanikk siden han så jeg ikke hadde det noe bra og dermed kasta meg ut midt på natta i Oslo sentrum.
Jeg husker ikke så mye men goalet mitt var da og finne togstasjonen og ta toget hjem før jeg slokna helt. Så våkner jeg 8 timer senere på morgenen midt i Oslo for og så finne ut at sekken min er borte som hadde over 8k med verdisaker i seg..

Men det jeg lurer på er:
Er det normalt og blande lsd? Isåfall med hva?
Jeg har tatt lsd fler ganger før og har aldri vært sånn her.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Etter kanskje en halvtime til så visste jeg at det var noe som ikke var riktig, jeg ble helt knocka ut og alt ble svart. «vennen» min fikk da småpanikk siden han så jeg ikke hadde det noe bra og dermed kasta meg ut midt på natta i Oslo sentrum.
Vis hele sitatet...
Høres veldig merkelig ut. Jeg vet ikke hva som kan ha skjedd dessverre, men en ting er jeg sikker på og det er at jeg hadde skaffa meg en ny kompis! Fy f...
Sjokkert over at du skriver kompis enda, jeg ville beskrevet det som tidligere kompis. Men «vennen» sier vell det samme. Drittsekk hvertfall. Håper han leser tråden din å ser at han er tidenes kompis.

Til spørsmålet... Høres ut som benzo dryppa på sukkerbiter, du beskriver ingenting psykedelisk men typisk benzo. Spesielt disse nye ultra potente rc-benzoene som du Sitter opiat stein å suggler på