Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 3299
Min påstand var at våpenlobbyen i norge er mer kunnskapsrik og jordnær enn våpenlobbyen i usa.
Jeg har ikke kalt den amerikanske våpenlobbyen kunnskapsløs, det er noe du velger å tolke ut ifra mine innlegg.
Det vil si at min såkalte "bisarre uttalelse" kun finner sted i din egen fantasi....
Kosmopolitt
fyrsteledd's Avatar
Sitat av Dialogisk Vis innlegg
Min påstand var at våpenlobbyen i norge er mer kunnskapsrik og jordnær enn våpenlobbyen i usa.
Jeg har ikke kalt den amerikanske våpenlobbyen kunnskapsløs, det er noe du velger å tolke ut ifra mine innlegg.
Det vil si at min såkalte "bisarre uttalelse" kun finner sted i din egen fantasi....
Vis hele sitatet...
Hvem svarer du egentlig til her?
Sist endret av fyrsteledd; 1 dag siden kl. 11:12.
Sitat av JRF Vis innlegg
...er en mildt sagt bisarr uttalelse....
Vis hele sitatet...
Jeg svarte på dette innlegget
Vis hele sitatet...
Her er ditt sitat igjen med min utheving.

Heldigvis har disse sin motvekt i den norske "våpenlobbyen", som i motsetning
til sine amerikanske navnebrødre er både kunnskapsrike og jordnære.
Vis hele sitatet...
Og motsetningen av å være kunnskapsrike er hva mr Dialogisk? Kan det være kunnskapsløse kanskje? Eller skal du fortsette å fossro i et håp om å unnslippe dine egne argumenter?

Og med tanke på størrelsen og bredden i den amerikanske våpenlobbyen, i forhold til den Norske hvor vi ikke en gang produserer våpen mens amerikanerene har drøssevis av våpenprodusenter i sin lobby så er det igjen rimelig søkt å påstå at det er mer kunnskap i den Norske.
Sist endret av JRF; 12 timer siden kl. 00:20.