Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1048
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I går kveld prøvde jeg OxyContin for første gang, tok cirka 30 mg over 8 timer, slang på en liten boks cider i tillegg. Jeg er ganske tjukk, men når det kommer til opiater og alkohol er jeg en lettvekter. Formen var topp da jeg la meg. Jeg våknet tre timer senere, lite uthvilt (duh!), med dundrende hodepine og sterk kvalme. Kan dette virkelig være bakfylla da jeg fikk i meg bare bittelitt alkohol og opiater?
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kvalme er normal bivirkning på opiater. Hodepinen kan ha kommet av å ha sovet lite eller alkoholen eller andre ting.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kvalme er normal bivirkning på opiater. Hodepinen kan ha kommet av å ha sovet lite eller alkoholen eller andre ting.
Vis hele sitatet...
Det tenkte jeg også, men om det var en bivirkning på oxy, burde vel kvalmen ha kommet etter jeg inntok tablettene kvelden før? Kjente ikke et hint før jeg våkna dagen derpå.
Hvordan er det med andre opiater da? Paralgin forte, tramadol osv? Eller er det første gang du prøver et ”opiat"?

Er ikke å anbefale å blande alkohol å opiater, så kan vel ha en sammenheng. Dog er ikke 30mg over 8timer mye, men kommer an på toleransen din det da
R.i.p 23.04.2021
Høres ut som du ble dehydrert
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har noe erfaring med Tramadol, gikk over til oxy fordi jeg ikke fant det lenger. Grunnen til at jeg anser meg selv som en lettvekter er vel at det ikke skal store doser til før jeg merker bivirkninger, og da jeg slutta på Tramadol i noen uker kunne jeg gjøre det uten noen form for abstinenser. Kan hende du har rett med at det var dumt å blande oxy med alkohol, der skal det heller ikke mye til før jeg blir dårlig dagen derpå. Som du sier også @Tarm, kan sikkert dehydrering ha spilt en rolle. Jeg er ikke flink nok til å få i meg nok væske.