Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 934
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Først og fremst , jeg trenger kun råd og erfaring rundt dette og ingen moralprek, for veit selv veldig godt hva den amfetaminen gjør.

Men trur jeg har klart å ta et bomskudd, ikke så veldig god erfaring på dette.
Fikk blodsvar,
Men fikk en liten hevelse etterpå , kan jeg ha treffet en sene i armen ?ikke mye hevelse. Ser det så vidt, ikke blå eller noe spesielt rød. Er dette farlig ? Noen som kan gi råd her ?
Er ikke noe vondt. Føles ut som jeg har vært hos legen å de kansje har stikket litt hardt / og litt øm,.

Håper på råd her og hjelp

Og ja veit lege er beste alternativ, men vil helst slippe det
Treffer du en sene, så merker du det.
Angående bomskuddet så ville jeg bare sett det litt an. Blir det en større rødlig kul og du begynner få feber bør du kontakte lege. Gjort det sikker 50 ganger og gått helt fint hver gang, men kan gjøre vondt når man tar der en stund etterpå.
Kokte du varene? Vet mange speed brukere i miljøet sier at speeden blir dårlig osv.., men det er bare tull. De ser etter feil effekt.
Sist endret av DrPerception; 23. april 2019 kl. 16:50.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okei. Gjorde ikke noe vondt altså uten om det lille stikket. Og er ikke mye rød eller blå. Kokte ikke varene nei. Hvor lang tid ville det tatt før den lille hevelsen går ned hvis jeg ikke har truffet noe sene eller noe. Er det noen obs varsler jeg burde se etter ? Er det innen 24 timer etter skuddet jeg burde følge med ? Eller kan jeg få feber og bli rød om 1 uke liksom ?
Takk for greit svar