Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1358
Anonym bruker
"Oppmerksom Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blitt frelst av de patronene med n20 gass, ser norske nettbutikker bare selger 10 pakker. Er det lov å bestille dette på nettet fra utlandet? Vil bestille 100-200stk. Og er det fortsatt noen butikker som selger dette pã gaten i Norge, Clas ohlson? Har lest med i hel på nettet etter informasjon, alle svar mottas med et smil
Finner lite kring loven i Norge når det gjelder dinitrogenoksid, eller lystgass.

Har kjøpt det på Jernia og Kitchen i 2015 uten problemer. Bestiller en del patroner i samband med jobb uten noe konstigheter.

Gå in på Jernia, Kitchen eller Clas for exempel, og be om patroner til sifon, sånn metal-dings man gjør krem i.

Finner ikke rett ord, du kan helt sikkert norskt bedre enn meg og vet ka ord jeg mener.
Sorry, stoned to death, h3h3.

Og hvis du kan kjøpe der burde det jo ikke være noe problem med å bestille fra ebay.
Tenker jeg.
Sist endret av travaxa; 8. juli 2018 kl. 19:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Clas Ohlson, partyman eller jernia. Du kan kjøpe på noen norske nettsider å. Prøvd å lete opp på ebay, men mange selgere sendte ikke til norge.
Har selv kjøp fra Kitchentime. Om du skal inhalere de trenger du noe til å punktere patronen og holde på gassen. Slike selges over alt, f.eks. på eBay. "N2O Cracker" mener jeg de kalles.
82 kroner for 10x15 sekunder rus blir fort dyrt i lengden, men det er gøy å prøve en gang eller to