Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 842
Da har jeg gjort enda en låt ferdig. Syns selv den er langt bedre strukturert enn den andre. Hva syns dere? Trenger feedback!!!

http://soundcloud.com/jonas-mattsson3/sunrise-sunset

Hva syns dere forresten om navnvalget mitt, Madson?

På forhånd takk! Setter utrolig stor pris på all hjelp.
Kjempe chill sang! Fortsett slikt!
Sitat av dantrix Vis innlegg
Kjempe chill sang! Fortsett slikt!
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Setter pris på det
Forsåvidt ganske bra. Men, i mine ører blir det for mange overganger og ulike partier; hvor er grunnidèen som skal binde det hele sammen? Det virker som du har trykt et DJ-set på over en time inn i en låt på noen minutter; noe som oppfattes som en smule slitsomt.
Når det er sagt er partiene gode på egenhånd, kanskje du kunne jobbet mer med dem separat?
Dette likte jeg godt, har du download-link?

edit: Fant den
Sist endret av Membranplan; 14. februar 2012 kl. 16:00.
Sitat av moret Vis innlegg
Forsåvidt ganske bra. Men, i mine ører blir det for mange overganger og ulike partier; hvor er grunnidèen som skal binde det hele sammen? Det virker som du har trykt et DJ-set på over en time inn i en låt på noen minutter; noe som oppfattes som en smule slitsomt.
Når det er sagt er partiene gode på egenhånd, kanskje du kunne jobbet mer med dem separat?
Vis hele sitatet...
Skjønner! Har fortsatt mye å lære. Feilen jeg tror jeg gjør er at jeg har en slags "brainstorm" og lager masse forskjellig i ett prosjekt, og tar med det jeg syns høres best ut. Egentlig syns jeg ikke det første rolige partiet hørte så godt sammen med det andre partiet (de to build-upsene og drop'ene), men syns det ble for kort å bare ha ett av partiene i en låt - og kom ikke på noen idéer for å forlenge dem. Samtidig syns jeg det er litt kult å være litt original og dermed bryte med de vanlige kritieriene for en typisk DJ-låt

Men skal jobbe litt mer med det! Takk for tilbakemeldingen