Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 7667
Er det sant at iPhone ikke kan sende MMS?..
Per idag. Ja, MMS er ca ikke utbredt i USA (landet som fant ut at SMS var kult for 2-3 år siden).
Dang...
Mobilen som kan _alt_!
Unntatt MMS? O_O
Hva i alle dager trenger du MMS til som E-post ikke kan?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Forøvrig så er mms bare XML-innpakka stæsj over http, så det er rein software-implementasjon, som burde vere veldig enkel å få til, så alt taler for at iphone vil ha det når den kjem i europa.

I usa er det enkelt og greit ikkje poeng med mms uansett...
Sitat av fuzzy76
Hva i alle dager trenger du MMS til som E-post ikke kan?
Vis hele sitatet...
Jeg har mobiltelefon med godt kamera og MMS-funksjon, men jeg har ikke sendt en MMS de siste to årene, i hvert fall.
Tror MMS er en funksjon som folk vil ha, men uansett aldri bruker, noe à la søker på kompaktkamera.
Oppskrytt!
Jeg bruker mms funksjonen en hel del.
:-P
Dessuten så har jeg ikke e-post på telefonen min, siden jeg aldri er ute av huset mer enn et par timer av gangen.
Og internett fungerer som regel :-P
Hvorfor blir alle som bruker mac\appleprodukter så patriotiske i forhold til Apple osv? Jeg bruker Windows, men jeg går ikke rundt og sier at OS X suger og mac er lol osv!

Faen. Macbrukere. Se til og hold kjeft. Dere liker iPhone fordi dere liker Apple generelt. Hadde Apple lansert en telefon som så ut som ei russisk hore og hadde egenskapene til en gullfisk, hadde dere forstatt verdsatt den drithøyt, og ropt høyt ut hvor mye nokia\motorola osv suger.

Håper dere tok poenget mitt.. Harre..
Sitat av GothQueen
Jeg bruker mms funksjonen en hel del.:-P
Dessuten så har jeg ikke e-post på telefonen min, siden jeg aldri er ute av huset mer enn et par timer av gangen.
Og internett fungerer som regel :-P
Vis hele sitatet...
Du skjønte ikke poenget. Hvis du bruker epost fra telefonen trenger du ikke mms. Bildevedlegg funker like bra (om ikke bedre) enn mms, siden epost ikke avhenger av at motparten har et mobilabonnement en gang. Og iPhone selges KUN med fri datatrafikk.
Mange kritiserte iPod da den kom ut på markedet for første gang, så kan vi vente en stund og se hva som skjer med iPhone.
Sitat av fuzzy76
Du skjønte ikke poenget. Hvis du bruker epost fra telefonen trenger du ikke mms. Bildevedlegg funker like bra (om ikke bedre) enn mms, siden epost ikke avhenger av at motparten har et mobilabonnement en gang. Og iPhone selges KUN med fri datatrafikk.
Vis hele sitatet...
Jeg bruker da ikke e-post på telefonen min :-P
Og ikke mange av de jeg kjenner gjør det heller!
Derfor er det mye lettere å sende et bilde via mms, dersom jeg vil at de skal se det "med en gang"
Enn at jeg sender det via e-mail, og det kanskje gå to - tre dager før de sjekker den :-P
Skal du sende bilde på MMS fra en telefon som ikke har mms sender du til , de vil da motta den som en normal mms.
Har ikke prøvd iphone så jeg har vel ikke så mye å si. Men jeg hadde heller valgt en sony e. Some telefon trenger jeg bare sms og ringing. Bruker ikke noe annet. Neste gang jeg skal kjøpe telefon blir det en billig sony e med kult design og ikke for mange funksjoner.

iphone mangler en god del funksjoner som andre telefoner har. Derfor ser jeg på den som dårlig. (koster vel en del , gjør den ikke?)

Btw, creative sine mp3 spillere eier ipod.. (har faktisk hatt ipod..ikke imponert)

-Jeg syns creative mp3 spilleres design er mye finere.
-Kan kjøre DRM filer.
-Kan kjøre enda flere musikk filtyper.
-Kan kjøre enda flere video filtyper.
-Bedre lyd. (syns iværtfall jeg)

Noe av det var vel litt off-topic, men siden noen nevnte ipod måtte jeg bare si noe..
Jeg vil faktisk si at den er bra, fordi det er så mange idioter som sier at de hater den og gir den masse gratisreklame ved å diskutere den så mye før de i det hele tatt har mulighet til å vite noen fakta om den i det hele tatt.
Det som er bra med Iphone er bruker venligheten!
hvordan du blar nedover kontakt lista de. Og hvordan du kan slide deg gjennom Coverflow..
Den mangler mms, det er fordi at i USA bruker de nesten ikke mms. Det er ikke lenge siden de begynte å bruke sms heller..
Sitat av Arath.inc
Neste gang jeg skal kjøpe telefon blir det en billig sony e med kult design og ikke for mange funksjoner.

iphone mangler en god del funksjoner som andre telefoner har. Derfor ser jeg på den som dårlig. (koster vel en del , gjør den ikke?)
Vis hele sitatet...
Så når Sony har kult design og få funksjoner er det bra, men om en telefon fra Apple har det er den dårlig?
Da er det bra at du kan hacke den, slik at den virker med ANY simkort.