Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4148
hei tilfeldige medmenneske jeg er ny til forumverdenen og har nylig laget bruker på freak og nakenprat.no. har selvfølgelig alltids vært klar over forum osv, men aldri før vært så nysgjerrig og undrene til disse type nettsidene. (vet jeg høres ut som jeg er 66 år)
Det jeg lurer på er; jeg har nettopp laget profil på Nakenprat.no men får ikke gjort noe på forumet. hverken laste opp bilder, lage tråd eller kontakte admin for hjelp. noen som kan hjelpe?

jeg får denne feilmeldingen. wtf
you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
Sist endret av oppned3; 24. juni 2019 kl. 19:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av oppned3 Vis innlegg
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
Vis hele sitatet...
Har du aktivert kontoen da?
Regner med du har fått en link på epost som du må trykke på for å aktivere.
Hvis du registrerte deg med en e-post adresse, så kan det hende at du må aktivere den via e-post. Sjekk søppelpost og innboksen til e-posten du registrerte deg med.
Trådstarter
2 0
haha, søppelpost, ja... haha så dum. takk for hjelp. xD