Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 7406
Fysikkprofessor
Hei.

Jeg har den siste tiden hatt trøbbel med min øreplugger. Lyden på høyre side er helt grei men på venstre side så vil jeg anslå at lyden er redusert med 90 %. Hører nesten ingenting på venstre side hvis jeg tar ut pluggen fra høyre øre. Jeg tenker at det kan være noe rusk inni som demper lyden men hvis jeg kikker der ser det rent ut. Kjøpte de i januar, og har fungert helt fint inntil nå nylig.

Noen som har opplevd lignende?

Jeg vet ikke om jeg skal fikse det, har prøvd å rense de med q-tips m.m. men det har ikke hjulpet..

Tips eller anbefalinger av greie øreplugger til under 1000kr tas gjerne i mot.
Har du renset øret?
Fysikkprofessor
Trådstarter
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Har du renset øret?
Vis hele sitatet...
Vet ikke om det var ment som en spøk

Men ja, øret er rent og jeg er ganske hygienisk av meg. Har prøvd andre headsett i tillegg og da har jeg hørt musikk som normalt på begge sider.
Reklamer på ørepluggene?
Ville i allefall vært mitt første skritt
Fysikkprofessor
Trådstarter
Sitat av aleksstaner Vis innlegg
Reklamer på ørepluggene?
Ville i allefall vært mitt første skritt
Vis hele sitatet...
De er over 2år gamle og er usikker på om reklamasjonen fortsatt er gjeldene? Tror jeg uansett kjøper nye plugger.


Noen som har noe bra å anbefale med høvelig god lyd, decent bass og er trådløst til under 1k?
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
De er over 2år gamle og er usikker på om reklamasjonen fortsatt er gjeldene? Tror jeg uansett kjøper nye plugger.


Noen som har noe bra å anbefale med høvelig god lyd, decent bass og er trådløst til under 1k?
Vis hele sitatet...
Skullcandy - Ink'd (blåtann) har jeg brukt i ca 2år nå, 49euro tror jeg dem kostet og det er livstid garanti. Har fått nye da ene pluggen sluttet å fungere. Måtte bare sende dem bilde av headsettet og fikk da tilsendt nye kostnadsfritt. God batteritid og lyden klager ikke jeg på.
Fysikkprofessor
Trådstarter
Sitat av theunknown12 Vis innlegg
Skullcandy - Ink'd (blåtann) har jeg brukt i ca 2år nå, 49euro tror jeg dem kostet og det er livstid garanti. Har fått nye da ene pluggen sluttet å fungere. Måtte bare sende dem bilde av headsettet og fikk da tilsendt nye kostnadsfritt. God batteritid og lyden klager ikke jeg på.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset Ser at elkjøp har den i mange forskjellige varianter. Skal vurdere den.

Men Skullcandy husker jeg for en 5-6 år siden at ryktet generelt sett var crappy byggekvalitet og lyden ikke imponerte i prisklassen i mellomsjiktet, men kan fort være at det ikke er tilfellet nå.