Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 8817
Siden det kom litt brått på for folk å møtes i dag, så tenkte jeg det var greit å lage ny tråd med ny dato, Fredag 31.mai ...

Håper på god respons og at det ikke kommer så brått på nå

Møteplass: Håndverkeren (Kristiansand sentrum)

Tidspunkt: ???

Hvilke tidspunkt passer det best for folk å møtes?
Reinert med beine !
griped's Avatar
Kan nok ta turen hvis jeg er hjemme da er jobb for tiden og usikkert hvor lenge jeg blir vekke
God mulighet for at jeg svinger innom!
Jeg får kanskje besøk til helgen, men mulig jeg får tatt en tur innom.
Knarkimedes's Avatar
Trådstarter
23 8
Supert, noen som har forslag til tidspunkt? 22.00 - 23.00 tia er kanskje den greieste tiden å møtes? Eller?
Zhammit., sitter vakt på ett arrangement den helga.:/
Knarkimedes's Avatar
Trådstarter
23 8
Da sier vi i 23.00 siden det er da folk pleier å gå ut. Håper det kommer noen iallefall
Jeg har selv ikke muligheten til å komme, blir litt for lang reisevei, men når vi har treff i Oslo, starter vi gjerne mye tidligere.
Sist vi hadde Oslo-treff, ble oppmøte tid satt til klokken 18.00, da møtte folk opp alt fra allerede klokken fem og utover kvelden.
Ved å starte litt tidligere, får man muligheten til å prate litt før lydnivået bli såpass høyt at man må være veldig høyrøstet for at andre skal høre hva en sier.
Håper dere får et trivelig treff.
Knarkimedes's Avatar
Trådstarter
23 8
Ja det stemmer nok ganske bra, hadde ikke tenkt over det. Takk for tips.

Da sier vi kl 19.00 da... igjen, håper på bra oppmøte

Håndverkeren kl 19.00 i morgen 31.mai da folkens
Sist endret av Knarkimedes; 30. mai 2019 kl. 19:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ser desverre ut som jeg må melde avbud. Men blir med en annen gang
Knarkimedes's Avatar
Trådstarter
23 8
Da var jeg på håndverkeren. Sitter på ett bord ved baren i en sånn sitteseksjon.. blå rutete hettegenser, grå skjorte og briller, om det er beskrivende nok... venter på folk her i c.a en time. Om det ikke har kommet noen da gir jeg opp og prøver kanskje igjen senere

Siden det ikke er noe respons her og jeg begynner å bli litt rastløs så forlater jeg stedet.. prøver kanskje å få til treff en annen gang, men da må det være bedre respons...
Sist endret av Knarkimedes; 31. mai 2019 kl. 20:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kjedelig med dårlig (inget?) oppmøte. Skulle gjerne stilt opp selv, men ble krøllete for min del denne helgen. For oss litt i utkanten av de største områdene er det nok lurt å planlegge en god måned eller så i forveien så folk kan ordne seg. Spontantreff kan bli vrient.

Var på et relativt spontant treff i Trondheim en god stund tilbake som jo er en bra stor plasss, vi ble 3 Freakere og min +1
Forøvrig var det fryktelig trivelig.
Sist endret av Lyra; 1. juni 2019 kl. 04:09.
Gikk helt i glemmeboken å gi beskjed i går. Sorry, krangler litt med å få lagt røyken på hylla, den hjelper ikke akkurat på sosiale angsten min Ja, jeg tror det er lurt å planlegge litt i forveien, litt kaotiske dager her for tiden.

Edit: røyken hjelper mot angsten, Men jeg blir litt for i min egen boble av den for tiden
Sist endret av bewaah; 1. juni 2019 kl. 14:13. Grunn: Røyken hjelper ekstremt bra mot angsten, men jeg blir litt for mye i min egen boble om dagen..