Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1838
Sååå ingen av mine venner tåle techno og det er svært trist å ikkje ha noen som vil reise sammen på festivaler, technoparties eller bare camping der eg kan sammen med andre nytte den musikken eg elsker..

Føler det er vanskelig å komme i technomiljøet her i Norge, derfor skriver eg her og håper å finne andre som har lyst å oppleve den beste musikkulturen sammen!

En drøm er å samle folk til rave gruppe som vil 1-2 ganger i året reise sammen til technoparadise 😸

Eg er down to GOA, Future Techno, Dark Techno, TechHouse, psyche, hardstyle.. bare å skrive, eg gleder meg til å bli bedre kjent med dere!

https://m.youtube.com/watch?v=hYyzRZrfH7o
ingen? :/ damn..
Ganske utbredt techno miljø i oslo, både undergrunn i form av allnighters og på utesteder. Du kommer nok fort inn i miljøet om du vil, da det stort sett er liberale og jordnære folk. Start å dra på techno vennlige utesteder som f.eks villa, jaeger, blå, påfuglen (perlen) for og nevne noen (se på events på fb) også tar du det derfra.. bli kjent med folk, bli med på par naschspiel, smil og vær glad så kommer du fort inn i det. Er som sagt mye allnighters og artige raves som finnes, bare du blir kjent med rette folk.. lykke til ��
Hei @DC89 , takk for svar.. bor i Rogaland hehe men ja...ser ut som eg må til Oslo for å finne det eg er etter... Det er så drit her, lite skjer... har sitt på fb, fant noe godt i Oslo takk igjen for svar
Var nettopp innom Rogaland og inne på en pub på dagtid satt folk og peika på nesebora sine og dette var eldre garde bl.a. også. Først tenkte jeg , er det kødd ? Men så spurte jeg han ved min side og han kunne bekrefte det var en del kjør der. Rart hvis ikke det skulle følge med entusiaster bare av den grunn...og du har rett i det med at det er litt trist å ikke få dele det med noen av de man mest vil. Life..



Dessuten er jo Haugesund og Karmøy beryktet for råneri, bånn gass og fine jenter. Stemte ganske bra. Ravebunny.....er vel fort jente du me dåe ?

Andre folk og du for den del som er uten (sentralstimulerende) er fint å starte litt mjukt med f.eks å sjekke ut Brennan Heart på gathering at the blue ca 8-9 min youyube. https://www.youtube.com/watch?v=UGtJihoBMpg Det lille kunststykket her er jo at man må utforske konstant siden ganske få leverer mer enn single tracks i forhold til pop og rock, her og der, og man vet knapt selv hva sang som er "den helvetes mektige" som du vil vise frem. Jeg ble Hardstyle i etterkant av Amsterdam i fjor og finner nytt gull hver uke. Pm meg så skal du få link til den beste.....kanskje...sku bare hold han i mørket som en annen NoobSaibot. Dj veninne av meg blei stoka av beatsa til den mytiske karakteren som tar et nivå man ikke tror på. Ok jeg lover ikke, men da skal du om ikke få lista mi på spotify og sone ut på. Den er ganske clean og lang.

. Charlotte DeWitte tar mørk techno tilbake fra rennesteinene hvis ho klare å bryte mønsteret og variere, men sjekk likevell leveringen på Pukkelpop https://www.youtube.com/watch? v=er2lzvlfPCE&t=2009s . Chucky på tomorowland 2012 og 13 dro igang nytt blod i de årene her. Gåsehudfaktor
What the actual fuck! Eg er så glad at du nevner Charlotte de Witte! Eg har nettopp sitt henne live på Time Warp i Mannheim! Eg skrive prøv melding til deg senere ��������