Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 5143
Vi kjører på i år også, siden det alltid er så koselig!
Spontantrefftråden er tråden der du har sjansen til å møte andre freaks utenom de store freaktreffene.
Det trenger ikke være mer enn at du planlegger å dra ut å sette deg på en bar og vil ha med noen flere folk. Det er bare å slenge ut en åpen invitasjon og kanskje du får noen nye venner

Det er en bra måte å bli kjent med nye folk, eller møte noen du ikke har sett på lenge!
Treffene pleier være veldig uformelle og kan arrangeres hvor enn i landet/utlandet du ønsker, med hvilken som helst aktivitet du ønsker!



Jeg og noen av de andre i det sosiale hjørnet tilbringer mye tid i sofienbergsparken og er alltid åpne for at noen nye ansikt kan slenge seg på. Så jeg kommer nok som alltid til å poste mest om dette

Vi har allerede vært mye i parken i perioden det var ordentlig sol, så var på tide at jeg fikk rotet meg til å lage tråden så vi har det samlet her.

Genrell informasjon anngående freaktreff:
- Vi opererer ikke med aldersgrenser, akkurat som på forumet
- Du kan ta med deg folk som ikke er medlemmer på nFF
- Du trenger ikke å ha et minimum av poster eller fartstid på nFF
- Vi pleier å spise mat, drikke drikke, og diskutere det vi ønsker å diskutere der og da
- Det er ikke vår oppgave å dokumentere treffet for dere som ikke dukker opp
- Alkohol drikkes i varierende grad
Vis hele sitatet...
Spontantreff 2016
Spontantreff 2017
Sist endret av Cappy; 25. juni 2018 kl. 17:45.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Yo yo yo! Det har vært litt labert opplegg i spontan-tråden den siste tiden. Men, nå skal Onkel Moret redde sommer'n til glede for alle freaks'a med et spontant-ish treff i morgen(torsdag 26 juli)!
Hovedøya er stedet(fy fan, se på oss da, ut i den store verden og greier), nærmere bestemt på plassen som ligger her. For å komme seg dit tar man båten fra Aker Brygge, den tar cirka 4minutter over til øya og går ihvertfall hvert 30 minutt og oftere i rush-tider. Så går man opp bakken fra brygga og til venstre ved fotballbanen så man har den på høyere hånd, og fortsetter så gjennom skogen på den ene stien som er der. Hele turen fra Aker Brygge til plassen skal ta cirka 10minutter. Ganske low effort å komme seg dit altså.

Jeg kommer til å være der fra 15:30-16:00 tiden siden jeg må henge rundt på jobb på dagtid men folk får komme som dem vil.

Det er per nå ikke lov til å grille på øya så om du er sulten må du finne på noe annet enn engangsgrillen.

Siste båte tilbake til Aker Brygge går 23:49.

Så ta med den brune brusen, godt humør og badetøy så kommer vi oss ut av Oslo sentrum for et par timer og har vi det hyggelig.
Kun oslo? Synd alle hedmarkingene innpå her kun består av merkelige skruer og folk som mener jeg er for gammel(30 år) for treff xD
lol, masse gamle travere som er med på treff i storbyen, hver gang.
Skal dere gjøre dette igjen snart?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Det er vel for så vidt åpent for "hvem som helst" å sette i gang noe.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Noen i bergen som blir med på tur i parken?
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Vi kjører på med parking idag, satser på bedre vær enn i går!
Er ellers bare å melde interesse her så skal jeg si ifra om det skjer noe
Vi er en fast gjeng som er der noen ganger i uken, så avtaler for det meste utenom forumet. Men vi tar gledelig i mot flere om det er interesse!

Tenkte det er like greit, så slipper vi side opp og side ned med poster der jeg sier vi er i parken, uten respons

Er en 5ish stk foreløpig. Tenker møtes i 16 tiden i sofienbergsparken, rop ut om noen vil ha nærmere guide for å finne oss
Jeg bor i Bergen! Skjer det noe treff her i byen?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Sol-Nede Vis innlegg
Jeg bor i Bergen! Skjer det noe treff her i byen?
Vis hele sitatet...
Ta initativ til eitt. Det var treff for eit par månader sidan... Lag ein tråd, foreslå tid og stad og sjå kor mange som hiv seg på.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Ta initativ til eitt. Det var treff for eit par månader sidan... Lag ein tråd, foreslå tid og stad og sjå kor mange som hiv seg på.
Vis hele sitatet...
Var du med på treffet? Isåfall, hva gjorde dere på?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Sol-Nede Vis innlegg
Var du med på treffet? Isåfall, hva gjorde dere på?
Vis hele sitatet...
Ja, var med. Drakk øl, spiste burger, før enkelte av oss stakk for å spille flipperspill og drikke øl.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Ja, var med. Drakk øl, spiste burger, før enkelte av oss stakk for å spille flipperspill og drikke øl.
Vis hele sitatet...
Høres veldig hyggelig ut.
Bergentreffet var kos. Jeg kommer tilbake snart og prøver igjen. Kult hvis enda flere dukker opp!


KjemikalieX: Mulig jeg titter innom hvis dere blir der litt utover.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av mentalmelt Vis innlegg

KjemikalieX: Mulig jeg titter innom hvis dere blir der litt utover.
Vis hele sitatet...
Vi sitter her nok til kveldinga
▼ ... over en måned senere ... ▼
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Sol-Nede Vis innlegg
Jeg bor i Bergen! Skjer det noe treff her i byen?
Vis hele sitatet...
Kan bli med meg på tur i parken om du vil
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Ingenting i parken i år? Eller andre spontantreff?
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Er ellers bare å melde interesse her så skal jeg si ifra om det skjer noe
Vi er en fast gjeng som er der noen ganger i uken, så avtaler for det meste utenom forumet. Men vi tar gledelig i mot flere om det er interesse!

Tenkte det er like greit, så slipper vi side opp og side ned med poster der jeg sier vi er i parken, uten respons
Vis hele sitatet...
Joda, vi har holdt på som vanlig vi!

Som jeg nevnte i fjor er jeg bare slækkere på å poste i tråden. Ble sånn da det stort sett kun var jeg som postet at vi satt der, uten noen svar

Dersom det er noen som er interessert i å slenge seg på er det bare å poste i tråden, sjekker alltid forumet før jeg drar fra jobb

Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Oslo?
Vis hele sitatet...
For min del iallefall!
Sist endret av KjemikalieX; 4. august 2019 kl. 21:33.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Anbefaler event på Hausmania på lørdag. Kommer en del folk, og overrasker meg om det ikke dukker opp et par-ti freakere. Bare å sende PM om du tar turen, så skal jeg prøve å huske å sjekke innboksen