Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 5576
Mange intr. på youtube dokumentarer om det er Intr? vil du ha kan jeg sende link.
Ser for tiden Godfather of Harlem på sumo. Anbefales.
Snowfall, ikke film men serie som ligger på HBO, jeg fant den for ei ukes tid siden å ble helt frelst. Handler om LA på starten av 80 tallet like før «crack epidimien» her møter du alt fra unge afroamerikanske street pushere til israelske kartell bosser og CIA agenter til sør amerikanske opprørere. Jævlig spennende.
Birds of Passage
Sitat av fesk_ Vis innlegg
Snowfall, ikke film men serie som ligger på HBO, jeg fant den for ei ukes tid siden å ble helt frelst. Handler om LA på starten av 80 tallet like før «crack epidimien» her møter du alt fra unge afroamerikanske street pushere til israelske kartell bosser og CIA agenter til sør amerikanske opprørere. Jævlig spennende.
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke få takket deg nok for å ha tipset om denne serien, den anbefales på det sterkeste og er veldig spennende!
The Sunshine makers
Vi har jo faktisk enda en herfra også; Oslo, 31. august. Følger en kar de første 24 timene etter han forlater rehab. Lenge siden jeg så den, så kan ikke stå 100 % inne for kvaliteten, men mener den er verdt å sjekke ut.