Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5869
Lastet nylig ned Battle For middle earth 2 fra piratebay, lastet ned daemon tools og fikk mounta filen og installert spillet. Problemet er at når jeg prøver å kjøre det får jeg opp en feilmelding som ber meg sette inn korrekt cd-rom. Trodde ikke dette skulle være et problem med daemon tools? noen som kan hjelpe meg her?
Sist endret av Moozuzz; 23. september 2019 kl. 12:46.
Det høres ut som du trenger en crack. Pleier å ligge i en folder kalt crack på iso filen. Vanligvis er det en exe, dll fil eller liknende som skal kopieres til spill installasjons folderen og bytte ut den orginale filen.
Hvis du ikke finner crack inne på iso-fila eller i den nedlastede mappa, så kan du finne cracks på Gamecopyworld. Gammel og god side som jeg alltid har stolt på tidligere. Bare å velge riktig versjon, har aldri opplevd å få spyware eller lignende på denne siden, selv om den ser litt shady/dårlig ut
Sitat av iiconanii Vis innlegg
Det høres ut som du trenger en crack. Pleier å ligge i en folder kalt crack på iso filen. Vanligvis er det en exe, dll fil eller liknende som skal kopieres til spill installasjons folderen og bytte ut den orginale filen.
Vis hele sitatet...
Jeg fant cracken ( det var en DAT fil) men se for deg at jeg er fullstendig uvitende på dette. Hva skal jeg gjøre med filen? hva er installasjons folderen? er det mappen som alle filene ligger i? Skal jeg bare kopiere cracken og slette den originale .exe filen? må jeg gjøre dette før jeg installerer spillet?

Super takknemlig for svar
Sitat av Moozuzz Vis innlegg
Jeg fant cracken ( det var en DAT fil) men se for deg at jeg er fullstendig uvitende på dette. Hva skal jeg gjøre med filen? hva er installasjons folderen? er det mappen som alle filene ligger i? Skal jeg bare kopiere cracken og slette den originale .exe filen? må jeg gjøre dette før jeg installerer spillet?

Super takknemlig for svar
Vis hele sitatet...

Ja, der du valgte å installere spillet.
Standard er som oftest i en mappe som heter det samme som spillet på C: \Program Files\ eller C: \Program Files (x86)
Kopier alt fra Crack mappen din, og lim inn i mappen der den orginale .exe filen ligger. Kopier og erstatt alle filer.

Dette må da gjøres etter du har installert, men før du får spilt
Sist endret av KjemikalieX; 23. september 2019 kl. 15:38.
Thankyou all :*