Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 8005
Hei.

Mottok for noen dager siden en kredittnota på mail fra der jeg kjøpte et elektrisk produkt fra.
Det gjelder en "erstatningsordre" på over 10 tusen for noe jeg har kjøpt.
Har verken sendt inn denne som en retur-sak eller noe annet da jeg er fornøyd med produktet.

Får inntrykk av at denne har blitt lagd ved en feil eller lignende, og det står at pengene vil være inne på min konto innen noen uker. Ja, den er også å finne på deres nettside, så det er ikke en spammail.

Antar at vi alle er like gode til å gjette, men er det noen som har opplevd dette før? Kom pengene? Evt brukte dere pengene, eller sa ifra?

Under bestilling skjedde det mye føss fram og tilbake da jeg først fikk feil produkt og sendte dette tilbake, og fikk produktet jeg egentlig skulle ha. Kan ha trigget noe i systemet? Det er dog 4 måneder siden jeg handlet.
Hei! Har du funnet ut av dette enda? Det kan jo være en feil hos dem, og jeg antar at dersom du spør dem, trekker de det tilbake, om ikke de har sett tråden og nå går gjennom systemet sitt da
Har jobbet i kundeservice før, jeg tror ikke at de merker dette om du holder kjeft og later som ingen ting. Om de faktisk ringer de gog etterspør pengene, send de tilbake selvfølgelig.
Fenger på sikt
Trådstarter
Sitat av Stingray Vis innlegg
Hei! Har du funnet ut av dette enda? Det kan jo være en feil hos dem, og jeg antar at dersom du spør dem, trekker de det tilbake, om ikke de har sett tråden og nå går gjennom systemet sitt da
Vis hele sitatet...
Ikke funnet ut enda. Anser pengene som "tapt" om de ikke kommer før helga. Skal oppdatere posten om cashen kommer og se hva som skjer.