Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 8444
Er det noen som har forslag til en god side hvor jeg kan finne vektor grafikk? Da med fokus på ikoner :-)
Man finner veldig mange sider ved å søke på «free vector icons».

F.eks. Flaticon.com som har mange forskjellige pakker og enkeltikoner, disse kan benyttes gratis om man krediterer skaperen.

Eventuelt har man FontAwesome hvor man kan sette opp egne sett, hvorpå disse brukes som en font, hvor du igjen kan enkelt endre farge og størrelser osv.

Eller så finnes det mange nettsider som gir bort slikt, f.eks. WebdesignerDepot.com.
Trådstarter
14 0
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
Man finner veldig mange sider ved å søke på «free vector icons».

F.eks. Flaticon.com som har mange forskjellige pakker og enkeltikoner, disse kan benyttes gratis om man krediterer skaperen.

Eventuelt har man FontAwesome hvor man kan sette opp egne sett, hvorpå disse brukes som en font, hvor du igjen kan enkelt endre farge og størrelser osv.

Eller så finnes det mange nettsider som gir bort slikt, f.eks. WebdesignerDepot.com.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar :-)
Icomoon anbefales sterkt. En app som lar deg velge i og kombinere ikoner fra veldig mange biblioteker.
Trådstarter
14 0
Sitat av Yochi Vis innlegg
Icomoon anbefales sterkt. En app som lar deg velge i og kombinere ikoner fra veldig mange biblioteker.
Vis hele sitatet...
Hvordan eksporterer jeg dette?
Skal bruke disse type ikoner eller vektor på en websiden jeg utvikler :-)
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Du kan ikke bare bruke Google Material Icons da? Der er jo en hel haug, har brukt dette selv på mine admin-prosjekter.

https://material.io/icons/