Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  154 12960
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Så er det noen som har en liste over hvem som kommer? Jezus, dette blir jo større enn Oslo
Sitat av Stormen
Så er det noen som har en liste over hvem som kommer? Jezus, dette blir jo større enn Oslo
Vis hele sitatet...
Han har jo skreve opp di som er 100% sikkert i begynnelsen av tråden, og sånne folk så er usikker o.s.v
master namer
elodin's Avatar
Det er nå så jævlig typisk og..
Jeg kan ikke komme, fikk meg sommerjobb og denne kan jeg ikke si nei til. Skal ha meg bærbar.
Fyflate, la meg kl. halv 6 nå, blir vekt kl. halv ti og spurt om jeg vil ha jobb i 4-5 dager. "Du har 20 min. på å pakke, vi drar nå"


Kos dere'a. Ta masse deilige bilder. (Jeg vil se hud!!)
Sist endret av elodin; 30. juni 2005 kl. 10:19.
Scha's Avatar
Trådstarter
Det er litt typisk egentlig, og egentlig sånn jeg hadde beregnet. 50% av de som sier det er 100% sikkert at dem kommer, kommer. Og 10-30% av dem som sier dem kanskje kommer, kommer. Det er uansett mange nok til at det blir bra tror jeg.

Scha
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sett opp meg på 0% da
Sitat av Ond^Sofa
Sett opp meg på 0% da
Vis hele sitatet...
Faen. Sett meg på 0% også. Hyttehelvete venter
Hyttetur med familien, Sture? :/ Jeg føler med deg!

//Off-topic\\
Jeg lurer på en ting.. Hvor mange slike nFF-gathering's har dere hatt til nå?
Sitat av soetnos@dANI
Hyttetur med familien, Sture? :/ Jeg føler med deg!
Vis hele sitatet...
Saken er den at alle sommerferier har bestått av to måneder på hytta, fra jeg var født. Hurra. Og helger, ferier, helligdager, you name it. Fri fra skolen = Hyttetur. Hele året.
Kjenner til det. Hadde det slik når jeg var hos faren min før.. Det er vel det nærmeste du kommer tortur?
Er nok ikke det. Jeg koser meg på hytta, og det skulle bare mangle, ettersom vi har ATV, båt 3x, robåt 4x, trampoline, bensindrevet RC bil (HPI savage 25), luftgevær m. kikkertsikte, krager, hagle og leirduekaster med noen hundre leirduer. Masse å gjøre, er bare det at jeg heller vil være hjemme å være sosial, for hytta er totalt isolert fra alt som heter mennesker.

Men nok OT nå.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Jeg joiner hvis det ikke er no annet som skjer. Trenger en femtilapp til buss, øl har jeg liggende.
Scha's Avatar
Trådstarter
Jeg blir muligens litt forsinka i dag. Jeg drar for å spille golf om en time (halv 2), og det tar fort 6 timer når vi settter igang. Vi er bare 2 stykker som skal spille i dag så jeg skal prøve så godt som mulig å få spille til å gå fort. Tipper jeg er der halv 7, 7...

Scha
Ser ikke ut som om jeg kommer allikevel. Opprinnelig, så hadde jeg ingen ærend denne dagen - men plutselig må jeg hente billetter, hjelpe til med å beise hus og bygge PC for et søskenbarn. Dessverre.
Må avlyse for meg og cookeloop, pengemangel og mangel på kjøretøy (chryslern daua)
Hvis jeg kommer meg ut (sliten etter LAN )
kommer jeg vel innom, men ikke før litt senere sikkert.
Ganske mange som skulle trekke seg rett før slutten :P
Skal til en kompis som har flyttet like ved festningen nå snart, så da stikker jeg innom 99% sikkert.
Hvem var det som faktisk møtte opp?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg tipper: 0
Scha's Avatar
Trådstarter
Jeg var ikke der Vi golfa så lenge at jeg ikke hadde tid til å komme, så jeg dro på ett annet vorspiel istede. Det var uansett så mange som trakk seg.

Scha
Var det seriøst ingen som møtte opp?
BakkiZ var der i 10-tida, sendte meg melding om jeg gidda å komme, men jeg gidda selvfølgelig ikke å komme når han ikke så en eneste nFF'er der.

Om det faktisk var noen der aner jeg ikke.
Oslo vif treff eier dere! Hoh! Der møtte over 50% opp, tror jeg.. vi var hvertfall en del
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Typisk dere å finne på noe slikt når jeg ikke er i Trondheim. Ikke at dere fikk det til. Til høsten skal vi vel få klart å få noe i gang, og da skal jeg personlig bite hver og en av dere som ikke møter opp som avtalt - i skauen.
Sitat av |d13m0b
Typisk dere å finne på noe slikt når jeg ikke er i Trondheim. Ikke at dere fikk det til. Til høsten skal vi vel få klart å få noe i gang, og da skal jeg personlig bite hver og en av dere som ikke møter opp som avtalt - i skauen.
Vis hele sitatet...
Er med på treff til høsten!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av |d13m0b
Typisk dere å finne på noe slikt når jeg ikke er i Trondheim. Ikke at dere fikk det til. Til høsten skal vi vel få klart å få noe i gang, og da skal jeg personlig bite hver og en av dere som ikke møter opp som avtalt - i skauen.
Vis hele sitatet...
Typisk Scha og arrangere det, og enda mer typisk han å ikke dukke opp
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hva sier dere til og prøve igjen kommende lørdag 23 juli?
master namer
elodin's Avatar
Hehe, ja, jeg kan komme da. 110%.
Jeg klarer ikke å jobbe en dag til nå.. er fortsatt sliten. *nerd*

SergantSvin kommer og. (Ja, du må.)
Voldern, jeg er med
Samme sted?
Sitat av vidder
Samme sted?
Vis hele sitatet...
Hvis ingen har noe bedre forslag kan vi jo si det.
Sist endret av voldern; 17. juli 2005 kl. 23:06. Grunn: Quote
Jeg har veldig lyst på et nFF-treff, og det passer greit for meg på lørdag. Men jeg må hjem tidlig, for jeg skal være med "kjernen", Rosenborg's supporterklubb, til Ålesund.

Men det blir da sikkert hyggelig, det.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg kommer jeg, hvis alt klaffer.
Jeg kommer, så lenge jeg finner veien fra tog stasjonen til festningen
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Når på kvelden regner dere med å starte?
Sitat av Antim0n
Når på kvelden regner dere med å starte?
Vis hele sitatet...
Klokken 18:00 som før kan vi jo si.
I be in. Aijt?
skal prøve å rive med hyllekjeks og komme denne gangen også, men da bør det komme folk
Scha's Avatar
Trådstarter
Blir det noe av? Mulig jeg tar meg en tur.

Scha
master namer
elodin's Avatar
Jeg er i hvert fall giret. (Med mindre det er jævlig vær da)
Spurte, mongeland og vidder i går, virka litt sånn "tja.. kommer du da?".

Kom, kom, kom!
De forrige beskjedene står: Ta med kamera, og husk galleriet
Sitat av Scha
Blir det noe av? Mulig jeg tar meg en tur.

Scha
Vis hele sitatet...
Ja det blir noe av
Folkens det blir treff kommende Lørdag 23 juli.
Vi møtes 18:00 på festningen det blir grilling, pilsing? og kos.
Værmeldingen melder 18 grader og litt overskyet så vi får bare håpe på det beste.
Så kjøp dere engangs griller, og hva du nå en liker og grille og møt opp!
Jeg har muligens andre planer i tidsrommet, men da det ikke er 100% spikret dukker jeg sannsynligvis opp. Skal vi møtes på baksiden ved hovedinngangen der? Er en sånn fin port der.
Jeg tar det som det kommer, så man får se om jeg orker å møte opp eller ikke..
Da var treffet gjennomført (in your face til de som sa at det ikke ble noe ) og jeg vil si at det ble ett vellykket treff. Vi ble 8 stk til slutt.
Koselig, indeed. Morsomste var når Scha ringte "Tonje" (Scha så at det sto "Tonje e ei hore" med tilhørende telefonnummer på veggen. Hvordan unngå å ringe?)

Åtte stykker, ja; Scha, vidder, voldern, SkjalgB, Tommen, helkanaur, seargeantsvin (rett?) og meg.
master namer
elodin's Avatar
Haha, ja, faen som jeg lo av den samtalen.
"Menneh.. har du ei lillesøster æ kan ringe? .. ah, du har en lillebror ja.."

Vellykket, det var koselig å treffe dere!
Herregud så irritert jeg er på meg selv som ikke prioriterte treffet mer enn at jeg kunne komme. Det så jo skikkelig trivelig ut! Pils og greier... Hvis det blir et treff til, skal jeg faen ikke prioritere søvn (skal tidlig opp i morgen). Dessuten, jeg kunne kommet uansett, har ikke klart å få meg til sengs enda, heller! Tåpelig....
Hehe det var et velykket treff, masse morro