Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  116 8207
Nå er det lenge siden sist vi har møttes på noe stortreff, og det er på høy tid at vi nok engang treffes for å nyte god mat og diskutere med likesinnede.

Kort oppsummering fra sist møte: Vi ble faktisk hele 15 stykker. Vi skulle egentlig spise på peppes, men siden mia ikke klarte bordbestillinga helt, endte vi opp på rio pizza, som faktisk hadde nydelig pizza. etter fråtsingen på rio dro vi til carlo og spilte biljard mens vi lo av alle de stålne tinga han og roomiesa hans hadde. Deretter dro vi til solli bowling, der qwerty eide circa alle i det dansespillet. vi tok også en runde bowling, før jeg og bakkus tok med oss en 1.5 meter høy cola-plakatholder av metall, som vi senere slengte inne blandt alle de andre stålne saka til carlo. Enda en ny runde hos carlo der vi på tur fortalte om våre livserfaringer. en times tid senere fant de gjenværende seg etende på en luguber kebabsjappe rett ved carlo. carlo skulle gi melk til ali i kebabsjappa, slik som i den tine-reklamen, men ali var ikke der teh end.

Vi tenkte egentlig at helga i uke 9 (siste helga i vinterferien, 27-29 feb) hadde vært passende, men hvis det er for mange som ikke kan, flytter det til en mer passende helg der flere har anledning. Jeg antar at den vanlige gjengen kommer, inkludert eks-nff'erne, samt noen nye fjes (da_assassin og magne larsen var helt nye, og de dukka opp sist. sporty gjort). Håper også at de fra Oslos omegn tar seg en tur innom.

Det blir først pizza, så samling hos en eller annen i Oslo som det er lett å komme seg til og fra. Mulig det blir alkohol inne i bildet hvis det er stemning for det fra alle parter.

Alle er velkomne, vi er der for folka, ikke for forumet.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Jeg kommer som vanlig
Det store møtet, pluss det forrige var evig moro.
Det er supert med møte jeg er med
ALTSÅ! jeg skal ikke no refs for at jeg "Ikke klarte" bordbestillinga. jeg hadde vært innom dagen før og skrevet det opp, og jeg SÅ navnet mitt på den lista.. at peppes er så møkkateite i hue at de klarer å rote bort lister og ikke tør si det, er faktisk ikke mitt problem.. dessuten har rio mye bedre pizza.
forøvrig kommer ikke jeg denne gangen, nicho..
Skal nedover en uke's tid i starten av Mars, kunne godt ha blidt med på no sånt jeg (hørte no snakk om alkohol) om det er i tidsrommet jeg er der...
Sist endret av NoillStress; 14. februar 2004 kl. 08:53.
JA til nFF treff, men ikke i den helgen! Da er ikke jeg hjemme, på ferie... Men jeg vil være med!
Opprinnelig postet av mia
ALTSÅ! jeg skal ikke no refs for at jeg "Ikke klarte" bordbestillinga. jeg hadde vært innom dagen før og skrevet det opp, og jeg SÅ navnet mitt på den lista.. at peppes er så møkkateite i hue at de klarer å rote bort lister og ikke tør si det, er faktisk ikke mitt problem.. dessuten har rio mye bedre pizza.
forøvrig kommer ikke jeg denne gangen, nicho..
Vis hele sitatet...
02:21:50 <bakkus> mia kommer til å protestere på reserveringa


Ta det med ro.vi bare tøyser med deg
når sant skal sies var det kanskje like greit at peppes sugde og at DU tok oss med til Rio, for der var pizzaen knall

menneh, kommer du ikke fordi datoen ikke passer eller noe?
Sist endret av Nichotin; 14. februar 2004 kl. 10:23.
spellingnazi
canonix's Avatar
TARMTOTTVENNLIG PIZZA. I'M SO IN!
Kanskje, ihvertfall, kommer an på hvilke idioter som kommer.
Kjipt når mia ikke kommer.
I'm not so muchos in. Vil være i Paris når det skjer er jeg redd.
Du er min venn
niigu's Avatar
Kan se hva jeg kan få til..
Men uansett, jeg er bare 17 år, og drikking er uaktuelt for meg

Bor i Kr.Sand da, så 90% på at jeg ikke kommer!
Ha det koselig uten meg hvis det

ngu
I like turtles
Skyfex's Avatar
Det er nok bedre at vi tar det en helg som ikke er i vinterferien. Da er det færre som er på ferie. Meneh.. Og mia.. hvis ikke du kommer er halve vitsen med nff møtet over :P

Aaaanyways.. im in.. hvis jeg ikke blir syk, som i fjor.
Jeg kan sikkert. Jeg kan godt drikke, og jeg kan godt ikke, så det er det samme for meg.
Stemmer for SkyFex sitt forslag! Det er jo ferie, så mange er sikkert på ferie (naturlig nok!)
Er med om jeg ikke har andre ting å gjøre i den tiden. Neb nab vet aldri, vakter, øvelser osv..

ztaale: WTF? når og hvor skreiv jeg det som er i signaturen din?
Opprinnelig postet av canonix
TARMTOTTVENNLIG PIZZA. I'M SO IN!
Kanskje, ihvertfall, kommer an på hvilke idioter som kommer.
Kjipt når mia ikke kommer.
Vis hele sitatet...
ja, derfor flytter vi greia til en gang hu kan, hvis det ikke er pga. meg hun ikke kommer :P
Og en gang når ivi kan. Jeg er jo et must som underage guttunge under den seksuelle lavalder!
ja, såklart. du er også et must.
ingen ivi, ingen kake.
Hvis det blir helgene mellom 6-20mars kan jeg neppe... ikke at jeg tror noen bryr seg, men uansett
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Da det virker som om siste helga i vinterferian var litt uheldig for en del folk tar jeg meg friheten til å foreslå enten helga før eller etter (d0h), mao muligens allerede nå i helga, eller helga om 2 uker. Kom med innspill og idéer. Målet er jo at så mange som mulig kan få blitt med.
denne helga kan ikke jeg iallefall. tror vi venter til etter vinterferien.
Stemmer etter, gjerne etter klokken 3, for jeg jobber :S
hva med å slenge opp en poll med datoer?
hmm jeg har hvertfall lyst til å komme, men er ganske langt til oslo liksom så jeg må få slått flere fluer i en smekk hvis jeg skal gidde å kjøre i 5 timer for å komme meg til oslo. så jeg må nesten ta det litt på sikt å se hva som skjer i oslo når det skal være å hvem av folka jeg kjenner som skal være i oslo på tidspunktet. :P men count me in sånn midlertidig hvertfall.
▼ ... over en uke senere ... ▼
bump.

nichotin; SELVFØLGELIG var det på grunn av deg jeg ikke kunne komme den helgen.. ;p neida, men jeg var på fjellet og kjørte snøfjøl de dagene. ser utifra her at det ikke ble noe allikevel. men hallo, teitinger, kan vel forfaen ha treff selvom jeg ikke kommer. ;p hvis du nicho, kan mekke en nff-date etter den 12., så har jeg hvertfall økonomisk mulighet til å komme ;P blir du glad da?

men ond må komme, for han snakker så morsomt.. sant marius..?
Kunne vi ikke arrangere noe i Trondheim også da ?
yaman; et tips; "nFF-møte i Trondheim".
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Glad å se at tråden har kommet opp igjen etter en tids stillhet.
Møte skal det bli, før eller senere.
Jeg tar meg igjen friheten til å foreslå en dato, nemlig Lørdag den 6. Mars, mao førstkommende lørdag i skrivende stund.
Kom med innspill og forslag!
no can do. her kommer liksom nicho og sier at man skal vente til mia kan, men NEIDA! tøser ass ;p hihi.
Sist endret av mia; 29. februar 2004 kl. 18:27.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Alltid kjekt og faktisk lese det folk skriver.
Oversikt over hvilke datoer som kommer etter hverandre kommer også godt med :P
Nå ble det da veeldig langt fremover, men nytt forslag er Lørdagen den 13. Mars.

(er det bare jeg som har forslag?)
det er jo bare to uker til, da. det vel en grei tidsperiode det, i forhold til å finne ut om man har anledning og lyst til å komme.
bump.

noen som har tenkt til å joine? nicho? ivi? canonix?
Jeg kaan sikkert!
Om det er ønskelig at lame-ass-Vidde kommer da ;P
aka ghetto-Vidar i følge teite IvI
Ikkeno jeg kommer på umiddelbart på den tolvte som skal skje, count me in.
Jeg får avklart på treninga i dag om jeg kan
ikke 12. moyner. den 13. en lørdag.
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
kanskje med.
Mahognygolfer
koop's Avatar
90 0
må jo komme seff?
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Om jeg kan.. Får ikke lønn før den 15. Akkurat nå er jeg rimelig blakk.
skjebnen vil at jeg er i oslo den helgen, så jeg kan jo ta en Pizza og hilse på.
du er ikke blakk nok til å skippe en så viktig event. la oss si at det ikke blir noe av lørdag den trettende, hva med lørdag den tjuende da? vil bare vite om folket kan den datoen, i tilfelle.
Mahognygolfer
koop's Avatar
90 0
blir vel at jeg slenger meg på bussen til bakkus...

må jo være med på treff!\
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Får nok sikkert skrapa sammen nok penger, tenker jeg.
Kald, du kommer denne gangen!
Ellers ser jeg meg NØDT til å penetrere kroppsåpningene dine med alt mulig spisst jeg finner! Kødder ikke!
Der er det avklart, jeg kan den 13.
Jeg kommer vel, om dere minner meg på det
ugh får ikke studielån før 15 men hadde gjort seg med en oslo tur.

[edit] hvis noen bryr seg liksom [/edit]
Sist endret av Psyc0re; 3. mars 2004 kl. 01:50.
Når på dagen snakker vi nå? skal noe før på dagen :S
Hmm, har faktisk litt lyst til å komme jeg også, men jeg veit ikke om jeg tør siden jeg er så n00b :P
Jeg kan komme om det er greit.