Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2989
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Hola freaks!

Kort fortalt, jeg har en jailbroken iphone som enda er på ios 8.x.x og jeg har ikke oppdatert den siden jeg trivdes greit der jeg var.

Uansett, en god del nye apper krever nyere ios og jeg har hoppet over for mange updates til å kunne oppdatere telefonen fra seg selv og ikke en maskin.

Hvordan går jeg frem her? Vet at jeg mister jailbreaken, greit nok, men vil telefonen takle det uten å gå i spinn? Kan også nevne at PC'n jeg brukte til å jailbreake (og kjøre siste sikkerhetskopi) har blitt kastet og at jeg nå bruker en macbook! Er snakk om en iPhone 6.

Takker for svar!
Du logger inn på iTunes og oppdaterer via kabel, bilder, apper osv blir bevart og det dannes en backup fil på macen. Selv har jeg iOS 9.x.x med jailbreak og synes at det er en grei iOS. Du får trøste deg med å kunne bruke vipps da .
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Trådstarter
Easy as that, Kloroplast? Har lest noen skrekkhistorier hvor telefonen har konka totalt! Har litt panikk her, haha