Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4032
Selv har jeg grog squeezer 05 med grog buff proof ink og en montana street dabber, trenger noe som er bedre til hardere overflater og uten drypp, tips?
Oslo tusj og farge har sikkert noe. Ligger på Carl Berner
Molotow Transformer er en bra tusj.

Da har du mulighet til å kjøre på med forskjellige tupper. Feks 50mm High Flow. Skal kunne dekke whatever du vil.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Foretrekker On The Run Street Polisher. Men denne kan dryppe litt. Funker bedre enn tusjer på smått ujevne overflater og perfekt på glatte overflater.

Liker også Molotow Masterpiece 15mm, som ser ut som en midlere variant av Molotow Transformer'en moret nevnte. Kan da være Transformer er bedre pga mulighetene man har til å bytte tupp.

Favoritt ink er Molotow Covers All da denne sitter godt og dekker alt.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lag selv for best resultat - alt til sitt bruk.

Det er litt som med skissing..folk tror man trenger 789 stykk pantone trippeltupp for å begynne.
Hell no, fargeblyanter all the way. Så investerer man hvis man faktisk gjør noe skikkelig ut av det.

Samme med tusj, mix dine egne inks, fyll på dine hjemmelagde bombers, go wild. Alt kan googles i dag, også hjemmelaga ink.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lag selv for best resultat - alt til sitt bruk.
Samme med tusj, mix dine egne inks, fyll på dine hjemmelagde bombers, go wild. Alt kan googles i dag, også hjemmelaga ink.
Vis hele sitatet...
Har lagd en del tusjer i ungdommen; det går jo an. Men min erfaring er at det er jævlig mye enklere å bare handle shitten ferdig.
Du kan sikkert få til en brukanes tusj og greit blekk på kjøkkenbenken, men by some strange reason så har alltid ferdig-tusjene fungert mye bedre enn de jeg har lagd sjæl... Skulle nesten tro produsentene visste hva de gjorde.

Om man synes det er gøy å lage tusj; lag tusj for all del. Jeg betaler heller noen for å fixe utstyret for meg så jeg kan konsentrere meg på å bombe vegger(...dog, gammal mann nå; lite vegg-bombing i det siste).

Den eneste tusj-mekkinga jeg synes er morsomt er å lage giga-fuckings-monster-tusjer. Bredde på 20-30cm? sign me up..
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har droppet å lage egne markers da det ofte søler mer. Både under produksjonen, og under bruk. Samt en større fare for lekkasjer og den slags. Ødelegger mer enn nok klær som det er nå

Har laget blekk for moroskyld. Da med gratisvarer fra jobb. Det fungerer greit og er enkelt å lage. Bruker dette i 20mm squeezer, da jeg ikke ser nytten i å tømme en hel squeezer med dyrt blekk på tre-fire tags. Når de for det meste blir buffet helt fint uansett hva man bruker. Sparer heller ordentlig blekk til markers og den slags, på spots der de sitter godt.

For glatte metalloverflater anbefaler jeg forresten Chemtrails Ink. Dette ruster metaller og må eventuelt slipes vekk for å bli fjernet. Tenker da feks FUR taggen til høyre på dette bildet. Dette fungerer ikke på alle typer metall, da stadig fler og fler overflater blir behandlet så disse ikke funker lenger
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det står ikke FUR men FURBY (svenske)

Over til tusjer.
Kjøp en tom 15mm og fyll opp med det du måtte ønske.

Nå er det ikke mye som får sitte i fred så å kjøpe dyr ink som er "hard to buff" er nesten bare tull.

Selv bruker jeg ganske mye maling i mine tusjer men mest pga fargen.

Et annet tips er KRINK markere, ja dyr pris og ikke verdens beste ink men selve tusjen er bra.

Lykke til

Sjekk ut
OTF eller mtncans.no
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Over til tusjer.
Kjøp en tom 15mm og fyll opp med det du måtte ønske.

Sjekk ut
OTF eller mtncans.no
Vis hele sitatet...
My bad

Verdt å legge til at det de siste ukene/månedene har liggi en del 15mm markers til halv pris på OFT.

Nå du kommer inn i butikken så er det i kassen som står i en hylleseksjon. Samme hylleseksjonen som har Burner Chrome og 600ml Black.

I denne esken ligger det div til halv pris. Inkludert disse


Om jeg husker rett hadde de et par farger, og noen tomme når jeg var der for litt siden.
Jeg bruker selv en On The Run 060 (OTR.060) tusj. er 15mm bred med chisel nib og den er relativt billig. Jeg bruker OTR.984 Flowpen Ink i den. Er ganske billig og den er bra nok til tagge-bruk. (Begge deler kan kjøpes på graff-city.com eller mtncans.no) Har ikke opplevd at den har lekket eller at niben har tørket over tid. Dette burde være bra for det bruks-området.
kanke du bare bænke på me tipps da?
Sist endret av Hammrern; 14. februar 2018 kl. 16:18.