Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  142 50196
i det siste har det hvært en god del prat om nordicmafia boter, f.eks. kamel boten++
det som er tingen er at jeg har en demo av en bot www.home.no/nmbot, men den kan bare stå på i 20min, men så var det om noen av dere hadde noen sider til gratis boter som funker, hvis det ikke er linker så kan dere jo kontakte meg på pm hvis dere har og sende meg.
btw: ikke det at jeg er så veldig drever på programering, men er det veldig hvanskelig og lage en bot? er det noe jeg som er en 15år gammel gutt kan gjøre sånn uten og ha godt på skole for programering?
kanskje postet feil, men da må moderatorer hvenligst flytte det
Sist endret av Jorgens; 2. juni 2006 kl. 15:19.
Tror at det skal være mulig å lage en liten .bat fil som gjør at den åpner nmbot'en om og om igjen ettervert som den slår seg av.
Kommer nok svar fra noen her ang det
Ja, når du er 15 burde du kunne så mye engelsk sånn at du klarer å lese om programmering(for det er som oftest på engelsk). Så du kan jo bare begynne å lese, prøve og feile. Så lærer du deg og programmere.
Jorgens's Avatar
Trådstarter
joda, den .bat fila vet jeg hvordan jeg skall gjøre, men det er en ANTIBOTSJIT på boten.

edith: litt mere info: den åpnes ikke som ei internet rute, men som et program i eget vindu
Sist endret av Jorgens; 2. juni 2006 kl. 15:57.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Hva eksakt gjør disse botene? Det burde ikke være så store problemer med å lage seg en slik bot, kan f.eks bruke libcurl til å behandle alt av POST og slikt inn til spillet. Hvis ikke så kan man enkelt bygge opp et system selv som sender inn POST til sidene som trenger det.
ja burde være lett og lage en sånn bot med curlfunksjonene i php og en cronjob som kjører bot-scriptet.
dere må isåfall finne en vei utenom "anto-bot" scriptet også da.
hvis noen kan lage eller finne eller noe, kan dere si/sende det til meg å
Jorgens's Avatar
Trådstarter
du kan jo prøve www.home.no/nmbot, den funker, men ikke som det jeg vill

http://i48.photobucket.com/albums/f2...alfunction.jpg

her ser dere hvordan den er. den er sortert etter tall, 1 kommer først osv.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
hva er den egentelig den gjør?
Sist endret av Freaken; 3. juni 2006 kl. 19:32.
Jorgens's Avatar
Trådstarter
spiller du nordicmafia?
den tar en antibot kode
kriminalitet
stjeler biler
utpressing
fightclub
Bruker også den boten der larrizzz. Den er genial men den slår seg av etter 20 minutter om man ikke kjøper den >.<
Går den forbi anti-bot'en også? I spillet altså...
Jorgens's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ivar_
Bruker også den boten der larrizzz. Den er genial men den slår seg av etter 20 minutter om man ikke kjøper den >.<
Vis hele sitatet...
ja, det er det som er så synd

Sitat av Mazter_Man
Går den forbi anti-bot'en også? I spillet altså...
Vis hele sitatet...
ja det gjør man,
men jeg prøver og få tak i en annen bot f.eks. som ikke slår seg av.
Kommer meg ikke inn på siden.. Noen som kan laste opp programmet på en annen server eller noe?

Edit: Kanskje vi på NFF kan mekke sammen noe? :P
men skjer med at den er lagd i visual basic?
Jorgens's Avatar
Trådstarter
nå har jeg fått tak i den såkalte kamelboten og den funker:P
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Mazter_Man: Jeg kan gjerne lage en bot til ett eller annet bruk, men jeg vil i så tilfelle ta meg betalt for det.
takk, har gått lei nordic, men boten gjør det for meg= chill
Det er en feil i anti-boten til nordicmafia slik at man kan komme rundt den.
Sitat av beetleflux
Det er en feil i anti-boten til nordicmafia slik at man kan komme rundt den.
Vis hele sitatet...
Kan du være så snill å utdype det ?
Sitat av larrizzz
nå har jeg fått tak i den såkalte kamelboten og den funker:P
Vis hele sitatet...
Hvor fikk du tak i den?


Er det flere enn meg som ikke kommer inn på www.home.no/nmbot ?




Fant en annen side
Sist endret av Mazter_Man; 3. juni 2006 kl. 23:46.
Husker det fantes utallige slike "Bots" til outwar også (Outwar.com). Husker også at veldig mange la ut programmer med passord, jeg satt selv i ca 24 timer for å cracke ei zip fil =) Men til saken, vil bare nevne at slikt kan fort bli oppdaga, og det er litt surt at du har bygd deg opp, brukt så mange timer, så blir du plutselig banna fordi du er litt lazy Bare nevner det :P
Jorgens's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mazter_Man
Hvor fikk du tak i den?


Er det flere enn meg som ikke kommer inn på www.home.no/nmbot ?




Fant en annen side
Vis hele sitatet...
jeg har kjøpt den boten på nordic. hvis du vil kan du kontakte
Noen som har fullversjonen?
Er vel bare å legge den på home.no.net ?
Sitat av tore-
Er vel bare å legge den på home.no.net ?
Vis hele sitatet...
Huh? Og det var svar til hvem?
Deg. Punktum. Dobbelpunktum.
la ut en bot på serveren min. Den funker bra, men må stå på i evigheter for at du skal bli Don iallefall. En kammerat har hatt den på i rundt 3 uker og er ikke Don enda.

www.ragnarok-guild.org/nordicmafia.rar
Sitat av Tangaalf
la ut en bot på serveren min. Den funker bra, men må stå på i evigheter for at du skal bli Don iallefall. En kammerat har hatt den på i rundt 3 uker og er ikke Don enda.

www.ragnarok-guild.org/nordicmafia.rar
Vis hele sitatet...
Fikk feilmelding:
CWINDOWS\SYSTEM32\UTOEXEC.NT. Systemfilen passer ikke for MS-DOS- og WINDOWS-programmer. Velg 'lukk' for å avslutte programmet.



Hva er feil?

Edit: Det kommer bare når scriptet må skrive inn anti-bot. Ellers funker det greit.
Sist endret av Mazter_Man; 6. juni 2006 kl. 00:37.
Sitat av Tangaalf
la ut en bot på serveren min. Den funker bra, men må stå på i evigheter for at du skal bli Don iallefall. En kammerat har hatt den på i rundt 3 uker og er ikke Don enda.

www.ragnarok-guild.org/nordicmafia.rar
Vis hele sitatet...
Er det du som har laget den, eller vet du hvem som har det?
Hadde vært litt artig å se litt på koden
Sitat av Tangaalf
la ut en bot på serveren min. Den funker bra, men må stå på i evigheter for at du skal bli Don iallefall. En kammerat har hatt den på i rundt 3 uker og er ikke Don enda.

www.ragnarok-guild.org/nordicmafia.rar
Vis hele sitatet...
Denne får jeg bare til å fungere en gang, det er slik at du skriver inn brukernavn og pw, så kobler den seg til en gang. Raner osv osv, dermed når den får antibot, slår den seg av...

Prøvde den gratis demo-boten på www.home.no/nordicbot
Den skjønte jeg ikke helt hva boot-password va, om jeg skrev bare tilfeldig inn, krasjet den, skrev jeg ingenting inn, kresjet den. Hva skal jeg gjøre?
Sist endret av Freakbag; 7. juni 2006 kl. 01:47.
Sitat av Freakbag
Prøvde den gratis demo-boten på www.home.no/nordicbot
Den skjønte jeg ikke helt hva boot-password va, om jeg skrev bare tilfeldig inn, krasjet den, skrev jeg ingenting inn, kresjet den. Hva skal jeg gjøre?
Vis hele sitatet...

Det passordet er MalfunctioN. står på hjemmesiden der en plass tror jeg. men den andre boten som er lagt ut her er bedre enn den Malfunction sin om du ikke kjøper fullversjonen da.
Han skal ha penger for den da...
Skjønner ikke vitsen i å bruke opp ekte penger på en bot som er kanskje bittelitte granne bedre en den andre boten som noen la opp her..
Sist endret av Xypher; 7. juni 2006 kl. 06:10.
Det er vell ingen som har kjøpt den (www.home.no/nordicbot) å vill være litt snill med å resten å dele den?
For det hadde vært kjempe greit

\\Play4Fun
Sist endret av Play4Fun; 7. juni 2006 kl. 06:03.
Jeg bruker den som Tangaalf postet. Den fungerer ganske bra. Det eneste er at den kræsjer hos meg etter litt ti (vet ikke hvorfor) så jeg lagde en bat fil som startet den.

EDIT: Og ja, ser ut som de oppdager den. Logget nettop på: Du har blitt drept! (Vagr bare Bråkmaker)

EDIT2: Men hvis folka på nFF skulle ha laget en bot. Da burde det hvert tilfeldig tid immelom det den gjør (kim, bil osv..)
Sist endret av missiongul; 7. juni 2006 kl. 07:56.
Sitat av johnny.-
Kan du være så snill å utdype det ?
Vis hele sitatet...
Man kan converte anti-boten til tekst med imagemagick..
nytroe = teh caeht husk å legge ut boten idag ;D
Sitat av johnny.-
Kan du være så snill å utdype det ?
Vis hele sitatet...
Det er ikke noen streker eller noe gjennom tallene du skal skrive, så en bot kan enkelt lese og skrive det som står.
Jeg hadde planer om å lage en selv med Game Maker.

Men så går det jo ikke an å få PCen til å simulere et museknapp trykk ved hjelp av det.. sikkert for å hindre at det blir brukt til ulovlige ting..
Jorgens's Avatar
Trådstarter
Sitat av missiongul
Jeg bruker den som Tangaalf postet. Den fungerer ganske bra. Det eneste er at den kræsjer hos meg etter litt ti (vet ikke hvorfor) så jeg lagde en bat fil som startet den.

EDIT: Og ja, ser ut som de oppdager den. Logget nettop på: Du har blitt drept! (Vagr bare Bråkmaker)

EDIT2: Men hvis folka på nFF skulle ha laget en bot. Da burde det hvert tilfeldig tid immelom det den gjør (kim, bil osv..)
Vis hele sitatet...
joda, men noen kunne jo ha drept deg da, det er jo bare og sende litt penger, skrive i profil, sende meldinger etc. så merker de det ikke.
Anti-boten i nordicmafia er bare bilder, og bildefilene heter det samme som koden på bildet, har jeg hørt hvertfall. Så det skulle vel ikke vært vanskelig for en liten bot å komme seg forbi.
De som bruker bot jukser jævli, du blir drept av en eller annen moderator på spillet hvis de finner det ut, spill ærlig!

Sitat av Play4Fun
Det er vell ingen som har kjøpt den (www.home.no/nordicbot) å vill være litt snill med å resten å dele den?
For det hadde vært kjempe greit

\\Play4Fun
Vis hele sitatet...
Du elsker ikke NM når du jukser
Hei svaret på problemet med at programet går ut av seg sjølv etter ei lita stund er rett og slett og bruke "planlagte oppgåver" eller "task scheduling" som det muligens heiter på engelske versjonar av windows. Ein går kontrollpanel -> Planlagde oppgåver -> legg til planlagd oppgåve -> så klikker ein neste til du kan sette ei hake ved vis avanserte tidsinnstillinger (eller noko liknande). Der setter ein hake og klikker neste. Då får ein opp ein melding der du velger fanekortet tidsplan og klikker avansert. der haker du av gjennta og skriver til dømes kvart 10 min. så klikker du ok og lar programmet gå sin gang.

Håper det var til hjelp
Jorgens's Avatar
Trådstarter
vi diskuterer om bot, ikke begyn og mas om at bot er så kjipt da, vil man jukse, så vil man jukse
Sitat av knavik
Hei svaret på problemet med at programet går ut av seg sjølv etter ei lita stund er rett og slett og bruke "planlagte oppgåver" eller "task scheduling" som det muligens heiter på engelske versjonar av windows. Ein går kontrollpanel -> Planlagde oppgåver -> legg til planlagd oppgåve -> så klikker ein neste til du kan sette ei hake ved vis avanserte tidsinnstillinger (eller noko liknande). Der setter ein hake og klikker neste. Då får ein opp ein melding der du velger fanekortet tidsplan og klikker avansert. der haker du av gjennta og skriver til dømes kvart 10 min. så klikker du ok og lar programmet gå sin gang.

Håper det var til hjelp
Vis hele sitatet...

Tusen takk for den. Hjalp veldig her iallefall. Har hatt problemer med at botten har skrudd seg av og sånn iløpet av natta og det er litt kjipt
Sitat av Tangaalf
la ut en bot på serveren min. Den funker bra, men må stå på i evigheter for at du skal bli Don iallefall. En kammerat har hatt den på i rundt 3 uker og er ikke Don enda.

www.ragnarok-guild.org/nordicmafia.rar
Vis hele sitatet...
Jeg fikk ikke denne til å virke jeg

Når jeg starter den så kommer det bare opp at den ikke greide å logge inn, selv om jeg ikke har skrevet noenting. Vet dere hva jeg gjør galt/ikke gjør

Edit: Fant utav hvordan jeg logget inn nå, men nå er problemet at det kræsjer rett etter at den har gjort den første "kriminelle tingen"...
Sist endret av Recruit; 8. juni 2006 kl. 23:41.
Jeg fant den ordentlige "kamel" boten, den tar krim, utpressing,biltyveri (og frakter bilen til det billigste stedet) og fightclub. Tilfeldig vis klikket den og en mappe med source koden.
Så jeg håper at noen som kan å programere her, jobber litt med boten.


http://www.filelodge.com/files/room1...1/par-Elev.rar
( par-Elev\cache-1144311174\inc\script\nordicmafia.txt der skulle det viktigste være)

og selve boten:

http://www.filelodge.com/files/room12/301101/NMBot.rar

passordet er: "billgates" (uten "")
Hei jeg hørte med en kompis om en såkalt bot.
han kjente en som har laget denne
mange tror sikkert der er svindel iogmed at det kommer opp en login.
Men jeg kan vise dere noen scereenshots

Denne boten tar
Kriminalitet
Utpressing
Biltyveri
Fight Club
Diverse Oppdrag
Setter automatisk pengene inn i banken

Den avslutter heller aldri iogmed at serveren er online 24/7
så du kan Ranke trygt om natten uten at boten avslutter
http://bildr.no/image/4198.jpeg

Login

http://bildr.no/image/4199.jpeg

1 del av interface

http://bildr.no/image/4200.jpeg

2 del

http://bildr.no/image/4201.jpeg

3 del

ser jo at dette stemmer med datoene som er nå.
jeg hadde jo umulig klart å redigere bildene så fort

btw brukerene må verfiseres av sideeieren så det kan ta litt tid par timer maks
Sist endret av Xstasy; 10. juni 2006 kl. 06:34.
jeg får feil brukernavn/passord når jeg logger inn selmom det er riktig på den heinrist boten
jeg har den ordentlige kamelboten...
skal legge den ut straks