Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 450
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har nå brukt morfin i 14 dager nøyaktig, har hatt pauser på 1 dag både i går og på mandag, utenom det har det vært vær dag.


Dosene jeg har brukt er 120-180mg dagen oralt, jeg har ikke opplevd abstinenser når jeg har hatt dager uten, men nå har det bare vært et døgn, hvor lang tid før abstinenser kommer etter man kutter ut? Og vil jeg få noen ille abstinenser når jeg slutter å bruke?



Takk for svar.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tror du vil kjenne det, ja. Når jeg har hatt sprekker på 2 uker så har jeg vært sengeliggende en dag eller to, fullt magekjør og litt insomni, men du er nok ganske normal etter 5-7 dager. Ikke umulig du vil ha lite til ingen absintens heller, men dosene du bruker er ikke akkurat små.

Abstinensene kommer som regel for fullt 12-24 timer uten. Bruker du depot? Hvis du bruker depot så kan abstinensene vare bittelitt lenger. Første gang jeg opplevde abstinens gikk jeg over 24 timer før det kicket skikkelig. Når jeg våknet, plutselig når jeg satt på do morgenen etter en dag uten bruk kom det begge veier, følte meg elendig etterpå..

Gi deg nå mens leken er god, jo lenger du drøyer den jo verre blir abstinensene
Jeg går på det hver dag, det tar meg omtrent 24 timer før jeg kjenner abstinensene for fult, så jeg tror ikke det vil bli så ille om du ikke kjenner noe nå.

Det er jo en forholdsvis lav dose også, morfin er veldig svakt oralt.
Folie à deux
Nei