Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1169
Hallo folkens,

Far Harbor har vært ute en stund. Personlig likte jeg godt Far Harbor selv om den lagt i fra var optimal på ps4. Hva tror dere skjer videre ? Går rykter om Nuka World. Noen som har hørt/lest noe annet ?


Sicksakk
Har enda ikke prøvd Far Harbor selv, men det kommer GARANTERT flere DLC'er. Likte veldig godt DLC'ene i Fallout 3, så skal bli gøy å begynne på utvidelsene i Fallout 4.
Og ja, Nuka World kommer nok meget snart
Jeg har grunnet eksamenstid ikke spilt Far Harbor enda, men har lest på både r/FO4 og r/Fallout på Reddit at dette var kremen av Fallout DLC, og at den gjennomgående kvaliteten av denne DLC'en var svært høy. Siden Bethesda har en ganske god kommunikasjon med sine fanbaser, så har jeg troen på at fremtidige DLC's (Som er garantert) kommer til å ha en viss standard og kommer nok til å prøve å følge "oppskriften" som Far Harbor er laget fra.

Det er opplest og vedtatt at oppskriften på en god DLC varierer, men en av de mest konsistente plussene en DLC får er dersom de har et nytt område inkludert, slik som nettopp Far Harbor. Dersom spilleren får et nytt område de kan utforske osv. er sjansen større for at folk plukker det opp igjen dersom de har utforsket "vanilla" ferdig.

Jeg både håper og tror at det kommer flere slike DLC's til Fallout 4, med nye områder og lignende. Forhåpentligvis kommer vi til å reise sørøst-over, og det hadde vært ganske fett med en DLC satt i sørstatene eller lignende.
Trådstarter
72 3
Det blir meget spennende å se hva de kommer med. Far Harbor var ekstremt bra, det som "manglet " i Fallout 4 fikk de med der. Story og området er meget bra. Sørstatene kunne helt klart vært fett, hadde også vært fett med ett område som ikke var wasteland. Ett sted som ikke var like berørt av det som skjedde.

Jeg ønsker meg ett Fallout spill lagt til det som en gang var Sovjet.
Sist endret av Sicksakk; 9. juni 2016 kl. 17:51.