Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1177 135773
Samme dato som Watch Dogs da. Ikke bra
Jeg sliter litt med å finne tidspunktet GTA 5 Online blir åpnet, har noen andre vært heldige å finne ut av det?
Er litt diverse nyhetsartikler ute og går "posted 2-4 hours ago" som omhandler "GTA 5 Online tomorrow."
Av diverse andre artikler, tolker jeg at Australia blir de første som får spillet (Siden de, sammen med Japan, er lengre frem i tid enn resten av verden. Tids-soner).

Men der nede er det jo allerede 1 Oktober, klokken 7 på morgenen.
Kanskje det er like før, og at Online slippes ut "Rundt middag"?
Sist endret av Rolsen Royce; 30. september 2013 kl. 22:57.
har nff et 'crew' ? Tenker på xbox 360
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
har nff et 'crew' ? Tenker på xbox 360
Vis hele sitatet...
http://socialclub.rockstargames.com/...rwegian_freaks

Både for 360 og PSN.
Jeg tror jeg er den eneste som driter i aksjer og slike distraksjoner, bruker jo ikke spess mye penger en gang. Tjener nok på å kødde rundt og gjøre oppdrag.
online kommer ca 7-8 på morgenen.
Gode Ord Dør Sist!
13 3
Sitat av Fatass Skinny Vis innlegg
Jeg tror jeg er den eneste som driter i aksjer og slike distraksjoner, bruker jo ikke spess mye penger en gang. Tjener nok på å kødde rundt og gjøre oppdrag.
Vis hele sitatet...
kan være greit med aksjer i onlinedelen
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Sitat av klia Vis innlegg
online kommer ca 7-8 på morgenen.
Vis hele sitatet...
kilde??? titegn
Hmm. Trodde det var kl. 24, men fremdeles ikke noe online.

Hva kan vi gjøre som crew? Har aldri spilt gta online før. Tar man oppdrag sammen?
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Sitter her og venter på Online, så jeg gjør main quests... og fy faen som jeg hater purken i dette spillet. De er så vanskelig at det ikke er gøy på et utfordrende level en gang. Prøver du å flykte sender de inn hva som ser ut til å være pensjonerte SWAT-Navy-Seal-Spec-Ops Super Terminators for å på død og liv kjøre inn i bilen din, og så står de midt i veien og skyter ut alle hjula dine idet du kjører forbi.
Sitat av Sterain Vis innlegg
Sitter her og venter på Online, så jeg gjør main quests... og fy faen som jeg hater purken i dette spillet. De er så vanskelig at det ikke er gøy på et utfordrende level en gang. Prøver du å flykte sender de inn hva som ser ut til å være pensjonerte SWAT-Navy-Seal-Spec-Ops Super Terminators for å på død og liv kjøre inn i bilen din, og så står de midt i veien og skyter ut alle hjula dine idet du kjører forbi.
Vis hele sitatet...
Bare jeg som syns det er lettere å rømme fra politiet i GTA V, i motsetning til IV?
Sikker på det ikke er spikermatter du kjører over? Når man får 3 stjerner, slenger de store politibilene ut spiker matter når man kjører forbi.
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
Bare jeg som syns det er lettere å rømme fra politiet i GTA V, i motsetning til IV?
Sikker på det ikke er spikermatter du kjører over? Når man får 3 stjerner, slenger de store politibilene ut spiker matter når man kjører forbi.
Vis hele sitatet...
Nei jeg kjører alltid vekk fra dem, men det står noen utenfor og skyter på bilen, og så plutselig har'n tatt alle / nesten alle dekka.

IV var jo latterlig lett, og du kunne kødde med purken. I motsetning til V der hvor enn du kjører, til og med opp stien til Mt. Chilliad spawner politibiler i hundretalls og ødelegger moroa.

Og by the way, ser ut til at vi får Online rundt 13:00, for EST Amerika får det kl. 7:00, 6 timer bak oss.

http://www.ign.com/wikis/gta-5/GTA_Online
Sitat av Sterain Vis innlegg
Og by the way, ser ut til at vi får Online rundt 13:00, for EST Amerika får det kl. 7:00, 6 timer bak oss.
Vis hele sitatet...
Takk for at du minnet meg på tidsforskjellen
Satt her og ergret meg over at det var 4 timer siden 1 october, og fortsatt ingen online mulighet.
Sitat av Sterain Vis innlegg
Sitter her og venter på Online, så jeg gjør main quests... og fy faen som jeg hater purken i dette spillet. De er så vanskelig at det ikke er gøy på et utfordrende level en gang. Prøver du å flykte sender de inn hva som ser ut til å være pensjonerte SWAT-Navy-Seal-Spec-Ops Super Terminators for å på død og liv kjøre inn i bilen din, og så står de midt i veien og skyter ut alle hjula dine idet du kjører forbi.
Vis hele sitatet...
Haha, personlig syntes jeg det er drit lett på gta V å gjøre bukt med snuten.. er ikke slik at de spawner random på meg ute i terrenget. Hvis de gjør det hos deg, kjør utenfor vei/sti og opp på fjellet, hjelper alltid. Eller på jernbaneskinnene.

Burde ikke være noe problem å kvitte seg med snuten med 4 stjerner heller, så lenge du får vekk helikoptret.
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Sitat av Hutch Vis innlegg
Haha, personlig syntes jeg det er drit lett på gta V å gjøre bukt med snuten.. er ikke slik at de spawner random på meg ute i terrenget. Hvis de gjør det hos deg, kjør utenfor vei/sti og opp på fjellet, hjelper alltid. Eller på jernbaneskinnene.

Burde ikke være noe problem å kvitte seg med snuten med 4 stjerner heller, så lenge du får vekk helikoptret.
Vis hele sitatet...
Så er jo problematikken med å få bort helikopteret, det å komme seg ut av den nylige vrakede kjerra di for å så klare å drepe de ørten hundre politifolka der, for å så konsentrere seg å sikte på piloten.
Sitat av Sterain Vis innlegg
Så er jo problematikken med å få bort helikopteret, det å komme seg ut av den nylige vrakede kjerra di for å så klare å drepe de ørten hundre politifolka der, for å så konsentrere seg å sikte på piloten.
Vis hele sitatet...
Ser ikke problemet.
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Sitat av Hutch Vis innlegg
Ser ikke problemet.
Vis hele sitatet...
Man dør etter ca 4 skudd fra disse terminatorene.
Konkluderte det samme da jeg våknet i dag og søkte litt kenny. ~6 timer, 35 min igjen
http://wwp.greenwichmeantime.com/tim.../eastern-time/
http://www.rockstargames.com/newswir...-and-more.html
Sist endret av Rolsen Royce; 1. oktober 2013 kl. 06:28.
Sitat av Sterain Vis innlegg
Så er jo problematikken med å få bort helikopteret, det å komme seg ut av den nylige vrakede kjerra di for å så klare å drepe de ørten hundre politifolka der, for å så konsentrere seg å sikte på piloten.
Vis hele sitatet...
Er bare å kjøre under tak/tunnel, eller skyte ned helikopteret med RPG. Problem solved.
Noen som har fått tilgang til online?
Kjør opp på fjellet. Så forsvinner politien, kommer helikopter? skyt det ned
Online er ikke kommet ut enda, http://www.rockstargames.com/newswir...to-online.html
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Politiet er jo synsk i spillet. Det gir ikke mening at du skyter en fyr med en lyddempa pistol og innen sekunder kommer politibiler kjørende fra alle retninger.
Fant en morsom "bugg" i spillet. Jeg gjekk bort til en helt random fyr og begynte å knuffe på han. Han sa: Back off man, im calling the cops. Jeg ventet for å se hvor brutale politiet ville være mot meg når de kom, men det som skjer er at politiet skyter ned han som ringte politiet Jeg spaserte derfra
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Politiet er jo synsk i spillet. Det gir ikke mening at du skyter en fyr med en lyddempa pistol og innen sekunder kommer politibiler kjørende fra alle retninger.
Vis hele sitatet...

Da har du vitner rundt deg som ringer politiet. Har tatt MANGE folk med lyddemper og hvis jeg ser vitner, så tar jeg ned de også.
Da får jeg ingen politi etter meg.

Må alltid sørge for at det ikke sitter en person i en bil eller en person rundt hjørnet osv før du skyter noen. Hvis ikke så må du ta vitnene.
Det er ikke som i GTA 4 der de kom etter deg uansett eller at folk bare sprang unna uten å ringe politiet.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Da har du vitner rundt deg som ringer politiet. Har tatt MANGE folk med lyddemper og hvis jeg ser vitner, så tar jeg ned de også.
Da får jeg ingen politi etter meg.

Må alltid sørge for at det ikke sitter en person i en bil eller en person rundt hjørnet osv før du skyter noen. Hvis ikke så må du ta vitnene.
Det er ikke som i GTA 4 der de kom etter deg uansett eller at folk bare sprang unna uten å ringe politiet.
Vis hele sitatet...
Ja, men det gir ikke mening at en haug med politibiler skal komme kjørende. MIDT på fuckings fjellet. http://www.youtube.com/watch?v=ci1tQUB2DUU
Så skjønner du hva jeg mener.
Starta xboxn på ny har fått en update her..

EDIT : Ser ut som Online er på g :-O! Kan velge mellom Story & Online når jeg starter spillet. Og Nå er jeg inne der jeg redigerer person
Sist endret av Junglemafia; 1. oktober 2013 kl. 11:38.
Det gir ikke mening i virkeligheten.
Se for deg hvor mye enklere det er å spawne 2 enheter som velger ut tilfeldige posisjoner "x" avstand fra spilleren. Han er jo på bærtur, så spillet har ikke så forpult mye valg, egentlig.
Det er nok en god stund før spillindustrien (nærmere gta, saints row, driver) innfører en database med latterlige antall biler, personer, der databasen skal konstant oppdatere alle i hele spillet.
Dette gir fullstendig mening i spillet.

Dette er ikke noe å være sint over
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Den ufoen man kan se fra det fjellet (Husker ikke hvilket), må man finne alle ufo delene for å kunne se det?