Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  497 53963
Blir de maps'a tilgjengelig for de som ikke er elite premium member?
De skal komme som dlc, men du får det ikke gratis.
Sitat av naxoz Vis innlegg
Det har kommet to nye maps. Du får de ved å bli elite premium member her.
Vis hele sitatet...
De har vel ikke kommet enda? kommer vel 28. feb?
Sitat av LP88 Vis innlegg
De har vel ikke kommet enda? kommer vel 28. feb?
Vis hele sitatet...
De har kommet til xbox.

http://www.youtube.com/watch?v=G_rl-Dzyasc
http://www.youtube.com/watch?v=IF5ozbOYPnc
Sitat av Skateward Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Vet de har kommet til xbox, men det er lenge siden, så regna egentlig bare med at de snakka om PS3 nå:P hehe
Kommer nytt map til xbox i morgen for de som har elite premium.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skulle inn på Elite for en update slik at jeg får de nye maps'a. Men kommer bare ERROR there was a problem opening playstation store. Og det blir en evig loop, at man laster ned maps'a, går inn på Elite og får error.

Noen som har peil, eller må jeg bare vente til det blir fikset?
Sist endret av Teg; 3. mars 2012 kl. 11:23.
Kjenner jeg har fått mer enn nok av MW3 og pengehorene som har lagt dette spillet
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Kjenner jeg har fått mer enn nok av MW3 og pengehorene som har lagt dette spillet
Vis hele sitatet...
Kunne ikke sagt meg mer enig. fant fort ut at CoD:MW3 er enda et CoD-spill de har "slengt" sammen av de andre CoD for så å tjene masse penger på det, DLCer, elite members osv.
Jeg synes pengehorer beskriver skaperne av mw3 bra.
Har endelig kommet med konklusjonen som jeg aldri hadde trodd jeg skulle komme med. Mw3 er et dritt spill. Man får ikke samme feelingen som med Black ops! Gleder meg hardt til Black ops 2 kommer ut!
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Har endelig kommet med konklusjonen som jeg aldri hadde trodd jeg skulle komme med. Mw3 er et dritt spill. Man får ikke samme feelingen som med Black ops! Gleder meg hardt til Black ops 2 kommer ut!
Vis hele sitatet...
Har ikek fått den samme følelsen av noen av de andre CoD spillene siden MW kom.
Skjønner ikke hva folk klager over. MW3 er jo et kongespill! Jeg har MW og MW2 også, men liker MW3 best.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei, trenger 2 folk til å game 4 v 4 på MW3 (Xbox 360) på The Gathering konkurransen. Kontakt med på :
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Fordi du får en prestige token for hvert spill, ikke for hvert prestige.
Vis hele sitatet...
Feil, du får en for hvert spill og en for hver prestige på MW3.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Feil, du får en for hvert spill og en for hver prestige på MW3.
Vis hele sitatet...
Det er det jeg mente, han jeg siterte mente man fikk en prestige token for hvert prestige i alle tidligere CoD-spill.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Skjønner ikke hva folk klager over. MW3 er jo et kongespill! Jeg har MW og MW2 også, men liker MW3 best.
Vis hele sitatet...
Hva er det som er så fantastisk med MW3? Jeg lurer virkelig på hvordan du klarer og kalle det ett "kongespill"
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Hva er det som er så fantastisk med MW3? Jeg lurer virkelig på hvordan du klarer og kalle det ett "kongespill"
Vis hele sitatet...
Går utifra at du digger BF3. Stikk til den tråden isteden, det er 2 FORSKJELLIGE SPILL. Å sammenlikne er idiotisk, det er som å sammenlikne to forskjellige mennesker for å finne ut hvem man liker best.

Pros, MW3:
- Fast paced
- masse våpen, upgrades og level ups på individuelle våpen
- perks og killstreaks
- kule baner med høy fart og action
- nye modes, blandt annet Kill Confirmed som er rett og slett awesome, + at man ikke får points for å campe.
- Man må tenke minst like mye i BF, kunne kartet, lære seg en runde å løpe osv.

Med mer. Hvorfor DU ikke liker mw3 driter de som liker mw3 i.
Sist endret av olaPola; 26. april 2012 kl. 23:59.
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Hva er det som er så fantastisk med MW3? Jeg lurer virkelig på hvordan du klarer og kalle det ett "kongespill"
Vis hele sitatet...
Helt ærlig tror jeg ikke du bryr deg. Du virker som en fanboy som bare ønsker å lire av seg en kommentar om at MW3 sucks. Men for å svare på spørsmålet ditt; jeg liker MW3 fordi jeg synes det er underholdende. Jeg er fullt klar over at det ikke er det beste spillet noen gang laget, men det er godt nok til at det er morsomt å spille en times tid av gangen.
OlaPola; Har aldri spilt BF3. Hvorfor starter du i det hele tatt og snakke om sammenligning?

Skateward; Sånn helt seriøst, jeg lurer faktisk på hva folk finner underholdende i MW3, synst det er altfor mye piss som godt kunne vert fiksa i det spillet
Sist endret av cookiesRGood; 27. april 2012 kl. 00:58.
Hobby Filosof
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
OlaPola; Har aldri spilt BF3. Hvorfor starter du i det hele tatt og snakke om sammenligning?
Vis hele sitatet...
BF Fanboys har en tendens til og hate på COD Fanboys og omvendt, satt litt på spissen nå da, men du skjønner tegningen?
Sitat av WhyNot! Vis innlegg
BF Fanboys har en tendens til og hate på COD Fanboys og omvendt, satt litt på spissen nå da, men du skjønner tegningen?
Vis hele sitatet...
Forstår tegningen, grunnen til at jeg "hater" på MW3 er rett og slett fordi det kunne vert ett utrolig bra spill, synd idiotene som har lagd det tydligvis ikke har peiling på balanse og ikke gidder og fikse problemene heller

Ikke for og være cocky, men ser fram til BO2, forhåpentligvis er det en fordel og være litt erfaren der
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
OlaPola; Har aldri spilt BF3. Hvorfor starter du i det hele tatt og snakke om sammenligning?

Skateward; Sånn helt seriøst, jeg lurer faktisk på hva folk finner underholdende i MW3, synst det er altfor mye piss som godt kunne vert fiksa i det spillet
Vis hele sitatet...
Håper du skjønner at COD aldri har gått for en høy realisme, skal du ha det kan du melde deg frivilig til militæret.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Håper du skjønner at COD aldri har gått for en høy realisme, skal du ha det kan du melde deg frivilig til militæret.
Vis hele sitatet...
Og plutselig snakka vi om realisme? Må bestemme deg nå
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Og plutselig snakka vi om realisme? Må bestemme deg nå
Vis hele sitatet...
"synst det er altfor mye piss som godt kunne vert fiksa i det spillet "
Hva skal dét bety da? At det er bugs? Det finnes patcher.
Sitat av olaPola Vis innlegg
"synst det er altfor mye piss som godt kunne vert fiksa i det spillet "
Hva skal dét bety da? At det er bugs? Det finnes patcher.
Vis hele sitatet...
Lag compensator, lagg generelt, våpen som er sykt kraftige samtidig som andre våpen rett og slett suger osv osv..

Ja, det finst patcher. F.eks FMG9 greiene er jo patcha flere ganger, alikevell er det fortsatt mulig og bruke dem som primary og gjør det bra.

Spilte du noen gang black ops? Fikk du med deg hvor hjelpsomme treyarch var i forhold til IW? Treyarch patcha hele tiden ting som var "ett problem"
Sist endret av cookiesRGood; 27. april 2012 kl. 01:31.
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Lag compensator, lagg generelt, våpen som er sykt kraftige samtidig som andre våpen rett og slett suger osv osv..

Ja, det finst patcher. F.eks FMG9 greiene er jo patcha flere ganger, alikevell er det fortsatt mulig og bruke dem som primary og gjør det bra.

Spilte du noen gang black ops? Fikk du med deg hvor hjelpsomme treyarch var i forhold til IW? Treyarch patcha hele tiden ting som var "ett problem"
Vis hele sitatet...
Du kan bruke samme våpen som de andre, så det at andre bruker bra våpen er et argument som faller på sin egen urimelighet.

Om det lagger FOR DEG betyr ikke det at det lagger for alle. Det har aldri lagga for meg.

Ja, jeg har spilt Black Ops. Herlig spill, digger det fremdeles. Driter i hvilken rekkefølge patches kommer, hva har det og si så lenge de faktisk kommer?
Sitat av olaPola Vis innlegg
Du kan bruke samme våpen som de andre, så det at andre bruker bra våpen er et argument som faller på sin egen urimelighet.

Om det lagger FOR DEG betyr ikke det at det lagger for alle. Det har aldri lagga for meg.

Ja, jeg har spilt Black Ops. Herlig spill, digger det fremdeles. Driter i hvilken rekkefølge patches kommer, hva har det og si så lenge de faktisk kommer?
Vis hele sitatet...
For hvor gøy er det og konstant springe rundt med ACR/Type/Scar osv?

Du har aldri engang merka at du skyter folk midt i trynet og du får ikke engang en hitmarker? I tilfelle; Gratulerer du har ett eller annet supermegafantastiskt internett for det der er noe av det som blir klaga mest på i MW3.

Ja, det kommer patches, men altfor få.
Og når patchene kommer så gjør det jo nesten ingenting
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
For hvor gøy er det og konstant springe rundt med ACR/Type/Scar osv?

Du har aldri engang merka at du skyter folk midt i trynet og du får ikke engang en hitmarker? I tilfelle; Gratulerer du har ett eller annet supermegafantastiskt internett for det der er noe av det som blir klaga mest på i MW3.

Ja, det kommer patches, men altfor få.
Og når patchene kommer så gjør det jo nesten ingenting
Vis hele sitatet...
Ok, du vet du klager på spillet fordi DU ikke klarer å aime? Og ja, jeg har brukbart internett, på den måten slipper jeg lagg. Er det ikke herlig? En helt standard pakke fra Telenor.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Elsker fanboys wars! Det skaper dagens underholdning! piller BF3 selv, pga det mere "realistiske" med bullet drop osv...

Og koser meg med MW3 når jeg vil ha litt hit'n run action!

Er det bare jeg som sliter med å legge av meg bulletdrop i andre Fps spill? :P
Sitat av olaPola Vis innlegg
Ok, du vet du klager på spillet fordi DU ikke klarer å aime? Og ja, jeg har brukbart internett, på den måten slipper jeg lagg. Er det ikke herlig? En helt standard pakke fra Telenor.
Vis hele sitatet...
Gi meg en lyd når du ikke oppfører deg som du er 12 og har sluttet å konstant hunte KP så skal jeg heller diskutere med deg da
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Gi meg en lyd når du ikke oppfører deg som du er 12 og har sluttet å konstant hunte KP så skal jeg heller diskutere med deg da
Vis hele sitatet...
Hvorfor diskutere over forskjellig spill smak? o.O Tror det er flere som bør slutte å være 12 jeg...
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Gi meg en lyd når du ikke oppfører deg som du er 12 og har sluttet å konstant hunte KP så skal jeg heller diskutere med deg da
Vis hele sitatet...
jeg hunter ikke kp, jeg sier det jeg mener om mw3, dette er ord mot ord. Bare fordi du ikke har mer å si trenger du ikke ty til fornærmelser.
Sitat av olaPola Vis innlegg
jeg hunter ikke kp, jeg sier det jeg mener om mw3, dette er ord mot ord. Bare fordi du ikke har mer å si trenger du ikke ty til fornærmelser.
Vis hele sitatet...
Har mer og si, men ser ikke helt vitsen med en diskusjon når du bare troller tilbake.

Forresten, her har du ett godt eksempel på det om at du skyter på folk; http://youtu.be/Fsy7LwWrTpA

Du ser tydlig hvem som skyter først og at fyren sin vinkel du ser fra treffer midt i kroppen
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Har mer og si, men ser ikke helt vitsen med en diskusjon når du bare troller tilbake.

Forresten, her har du ett godt eksempel på det om at du skyter på folk; http://youtu.be/Fsy7LwWrTpA

Du ser tydlig hvem som skyter først og at fyren sin vinkel du ser fra treffer midt i kroppen
Vis hele sitatet...
Ok, om KP-hunting, vet ikke om du har lagt merke til det, men jeg fikk kun ett kp for det aller første innlegget, og ingen fler etter det, så, der.


Det står også forklart i kommentarene at det er en lagg som gjør at han failer. Jeg har aldri støtt på problemet selv, så jeg kan ikke relatere meg til det.
Om det ikke funker for deg, synd. Men ikke kom å si at hele spillet er elendig fordi det lagger på ditt nett.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Ok, om KP-hunting, vet ikke om du har lagt merke til det, men jeg fikk kun ett kp for det aller første innlegget, og ingen fler etter det, så, der.


Det står også forklart i kommentarene at det er en lagg som gjør at han failer. Jeg har aldri støtt på problemet selv, så jeg kan ikke relatere meg til det.
Om det ikke funker for deg, synd. Men ikke kom å si at hele spillet er elendig fordi det lagger på ditt nett.
Vis hele sitatet...
Det er noe i spillet som heter lagg compensator, IW satte det inn i spillet for og liksom balansere ut gunfights mellom folk med dårlig nettverk og folk med bra nettverk.

Vist en person med bra nettverk kommer i en gunfight mot en med dårlig nettverk så får kanskje personen med bra nettverk litt lagg akkurat i gunfighten for og liksom balansere det.

Har selv fiber så det er kanskje derfor jeg merker dette mer enn deg.

Og vist du leser hva jeg har skrevet tidligere så sier jeg ikke at hele spillet suger balle fordi at jeg blir utsatt for lagg.
For min del begynte jeg å spille "CoD serien" for første gang med mw2. Har ikke spilt noen tidligere spill heller. Jeg elsker å spille Mw2 og Mw3 online, men etter en liten stund fra da jeg gikk over fra mw2 til mw3 har det slått meg noen ting:
- Mappene i MW3 (online) er ikke bra'e i det hele tatt. Banene i mw2 var mye bedre tilpasset onlinespilling.
- Våpnene er så å si like, og de få nye som har kommet er uvesentlige..
- Titles og emblems er helt like omtrent.. veldig kjedelig...
- Spawningen i MW3 både domination og team deathmatch suger
- Positivt er det at du kan velge killstreaks..
- irriterer meg makeløst at om du får en killstreak, og ikke bruker den men dør. Om du skulle være så uheldig å få denne killstreaken på nytt før du rakk å bruke den forrige, så har du bare en fordeom..

Er egentlig bare som en mindre vellykket oppusset versjon av mw2.. Og for å være ærlig, foretrekker jeg mw2
Sitat av olaPola Vis innlegg
Det står også forklart i kommentarene at det er en lagg som gjør at han failer. Jeg har aldri støtt på problemet selv, så jeg kan ikke relatere meg til det.
Om det ikke funker for deg, synd. Men ikke kom å si at hele spillet er elendig fordi det lagger på ditt nett.
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke at du gang på gang kan si at det er hans nett som gjør at det lagger når han like mange ganger har sagt at det ikke er derfor..
Selv har jeg spilt MW3 på 120/80 fiber og på 13/1 drittnett, samme problemet uansett, sikter midt i brystet men får ikke hitmarker like vell.
Sitat av EvveDevve Vis innlegg
Skjønner ikke at du gang på gang kan si at det er hans nett som gjør at det lagger når han like mange ganger har sagt at det ikke er derfor..
Selv har jeg spilt MW3 på 120/80 fiber og på 13/1 drittnett, samme problemet uansett, sikter midt i brystet men får ikke hitmarker like vell.
Vis hele sitatet...
Jeg har spilt MW3 på en 200Gbit-linje, gjett hvor , og da funket det uten problemer.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Jeg har spilt MW3 på en 200Gbit-linje, gjett hvor , og da funket det uten problemer.
Vis hele sitatet...
Har en følelse av et det er på TG
Men når det lagger på en 120 linje må det jo nesten være noe med spillet og MW3 er det eneste spillet hvor jeg har problemer med lagg, alle de andre spillene funker fint selv på 13 linjen.
Ta en speedtest og sjekk pingen.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Ta en speedtest og sjekk pingen.
Vis hele sitatet...
Eller enda bedre; ta en pingtest.
Jeg spiller heller MW2 fremfor MW3 det er noe der som ikke er riktig føler jeg. det er en total ripoff av mw2 og da er det ikke noe kult, er og mye bedre baner på mw2.
Vist dere aldri har opplevd lagg kan dere ikke ha spilt MW3 noe særlig mye
Sitat av Saimhann Vis innlegg
blir nok å skaffe meg mw3 selv om jeg er mer en bf fan. selv om det ikke er like taktisk, så er det gøy å dolphin dive iblant ; pP
Vis hele sitatet...
går ikke å dolphine dive på mw3
Sitat av Potetsjokolade Vis innlegg
Liker ikke CoD, er for mye "springe-rundt-dobbeltreseksti-rullerundt-hoppe-dolphin-quickscope". BF3 er mer strategisk, mer IRL.
Vis hele sitatet...
Du har forsåvidt rett, men hvorfor må et spill være mer IRL for at det skal være bra? Halo er jo et av de best solgte spillene på verdens basis og blir ansett som et av de beste spillene lagd og det er hvor vidt jeg vet langt i fra realistisk
Sitat av Skateward Vis innlegg
Eller enda bedre; ta en pingtest.
Vis hele sitatet...
Tror nok ikke det er pingen som gjør det heller, dette er med trådløst på en dritt laptop btw..
http://www.pingtest.net/result/61770693.png

Får 14ms på itavisen sitt speedometer.
Sist endret av EvveDevve; 27. april 2012 kl. 23:46.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
MW3 er f2p på Steam nå Det første som slo meg var en latterlig høy fire rate og accuracy, samt hvor enormt irriterende det er å ikke ha marathon.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Kjapp overedited OCE for Striatus Natalie!
http://www.youtube.com/watch?v=vHlPEyUpdKc