Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3768
Kanskje et dumt spørsmål, men jeg har en slik portelefon med navn Comelit 2608 Simplebus (2 wire).

Den har en inkommende volt på 12V på en av portene, husker ikke hvilke i farten. Tingen er, at jeg vil også drive en annen enhet på denne samme kilden, men utifra det jeg ser, er ikke dette mulig da den dropper til rundt 4V (tror jeg det var) om jeg kobler den til der.

Saken er da, til noen som har _litt_ bedre elektroniksk kompetanse enn meg, er dette mulig i hele tatt?
Sitat av Spierdalai Vis innlegg
Kanskje et dumt spørsmål, men jeg har en slik portelefon med navn Comelit 2608 Simplebus (2 wire).

Den har en inkommende volt på 12V på en av portene, husker ikke hvilke i farten. Tingen er, at jeg vil også drive en annen enhet på denne samme kilden, men utifra det jeg ser, er ikke dette mulig da den dropper til rundt 4V (tror jeg det var) om jeg kobler den til der.

Saken er da, til noen som har _litt_ bedre elektroniksk kompetanse enn meg, er dette mulig i hele tatt?
Vis hele sitatet...
Det hjelper litt og vite hva du skal drive siden det kommer litt ann på hvor mange amp den trekker og hvordan strømkilde på 12V du har og amp på den.