Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  254 62961
Skal ikke sone, bare gjennomføre samfunnstjenesten på 72 timer over en tidsperiode på 120 dager.
Takk, takk.
Det var bra det gikk så godt. Fikk dårligere og dårligere følelse etterhvert som jeg leste nedover tillatepunktene, og begynte å bli sikker på en dom ved ubetinget fengsel. Så egentlig så er du ganske så heldig. Får håpe livet fremover blir litt av den roligere arten for deg nå.
HøyRisiko Psykopat
Sitat av Knask Vis innlegg
Skal ikke sone, bare gjennomføre samfunnstjenesten på 72 timer over en tidsperiode på 120 dager.
Takk, takk.
Vis hele sitatet...
ble det noe erstattningskrav da?
Sitat av Knask Vis innlegg
Skal ikke sone, bare gjennomføre samfunnstjenesten på 72 timer over en tidsperiode på 120 dager.
Takk, takk.
Vis hele sitatet...
Åja, det a var godt å høre. Trodde du fikk 72t. samfunnstjeneste+ubetinget fengsel :P
Men nå har jeg lest meg opp på hva subsidiært ubetinget fengsel betyr
Sitat av OlaWaagen Vis innlegg
ble det noe erstattningskrav da?
Vis hele sitatet...
Nei, gråstein er enda en såpass tilgjengelig resurs at de unnlot å utstede erstatningskrav.