Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 3426
Nå har jeg akkurat ankommet hybelen etter at jeg, zyrtec og pyrotech har vert ute å stjelt "alle" ute lysene i sentrum i en by i norges land.
Etter lang planlegging ble dette natten det skulle finne sted! Uheldigvis begynte det å snø og ble VELDIG kalt!!! Men jeg vil tro at hybelen våre vil bli fin med litt mer lys! Om du vil kjøpe deg en stripe med lys blanke eller farge så kan du jo bare ta kontakt, vi har alle lengder!
Sist endret av Ragua; 19. desember 2001 kl. 03:33.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
eneste vi mangler nå er juletrelys med innebygde julesanger
Trådstarter
9 0
Vi kan jo bare ta oss en tur til Amerika.... Ta oss noen runder i en by der så tenker jeg at vi skal få noen med sanger.....


/me angrer på at han ikke fikk med seg den lysende Julenissen!!


Henter den neste natt!!!
vi tar de lange røde neste uke...
og nissen!
og kvifor gjorde deke ditta då ?
fordi juletrelys er tøffe? og fordi vi sliter?
vi må infirltrere den norske julelyspropagandaen..
hvilken dialekt er det der igrunn? >=/
dialekt og dialekt, da va ein blanding av nynorsk og dialekten min.
som er dialekt frå ytre sogn. hadde eg skreve setninga på rein dialekt hadde den sett sånn ut :
og koffor gjorde deke da då ?
I lika ikkje na juletrelys stjelinga gutta. De e nå bærre tull på dåkker au da.

Og du da Pyrotech: Stjeling av cd'er og sprenging av kinasmellare, og nå juletrelys stjeling. Du vet vel hvordan harde kriminelle begynner.....?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Hmmm, jeg sku hatt noen jultrelys å pynta opp hybelen min med.
Det hadde vært gull.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Nuja. Om noen år tenker jeg dere alle er bankranere eller no

Grinder: Langt unna Årdal?
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Grinder: Langt unna Årdal?
Vis hele sitatet...
ja, årdal ligg i indre sogn, heilt innerst i sognefjorden. mens eg bur i ytre sogn, heilt ytterst i sognefjorden. gå på www.hvor.no eller www.everyday.com og søk på "Eivindvik" på dei karta der, så ser du kor eg bur
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg ble ikke klok på kartene på hvor.no jeg, men jeg tror deg når du sier at det er langt unna
Å stjele er teit
hadde det vært minne lys dere hadde stjælt hadde det faen meg blitt liv i leiern

kjøpte meg heller et plasttikk juletre på biltema jeg. er vel 10cm høgt og har sigarettenner kobling for at du skal ha den i bilen. måtte jo da bare koble til et cigarett tenner uttak i pcen . så nå er det sjikkelige julastemmnig. egentlig litt farlig med sigarett tenner uttak ikke bruk tenneren iallefall. jekk gale ja
Opprinnelig postet av Ragua
Nå har jeg akkurat ankommet hybelen etter at jeg, zyrtec og pyrotech har vert ute å stjelt "alle" ute lysene i sentrum i en by i norges land.
Etter lang planlegging ble dette natten det skulle finne sted! Uheldigvis begynte det å snø og ble VELDIG kalt!!! Men jeg vil tro at hybelen våre vil bli fin med litt mer lys! Om du vil kjøpe deg en stripe med lys blanke eller farge så kan du jo bare ta kontakt, vi har alle lengder!
Vis hele sitatet...
og offor hakke dere tatt lysene til nabon min a ?
han lyser jo opp mest i hele molde ffs...
*hate julelysene hans*
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av Tical[FS]

og offor hakke dere tatt lysene til nabon min a ?
han lyser jo opp mest i hele molde ffs...
*hate julelysene hans*
Vis hele sitatet...
Da trenger vi litt info.. hvor bor han? hva type juletrelys er det snakk om ? hvordan er de festet ? osv...
Skulle planlagt en skikkelig organisert juletrelys-stjeling da. Alle får med seg masse folk fra sin hjemby og en natt går vi ut å tar så mange som mulig.


Det hadde blitt en fin overskrift det
hvorfor gadd dere og stjele julelys? det er vel ikke så dyrt at det gjør noe? har dere ikke bedre og gjøre enn og stjele julelys fra folk?
Opprinnelig postet av zyrtec


Da trenger vi litt info.. hvor bor han? hva type juletrelys er det snakk om ? hvordan er de festet ? osv...
Vis hele sitatet...
Rundkjøringen nærmest byen ved roseby.. stort hus med U]masse[/u] lys.. Cant miss it for å si det sånn...
Vel, skam dere gutter...

Synes det var vittig gjort, men for å gjøre det hele fullkomment, synes jeg dere skal henge opp lysene igjen til påsken. Da kan dere jo ta de te neste år også

Sånn lys som henger ute er jo mye finere enn de som man får til privat bruk..
En god ide til e ska på hybel, da blir arendal en by uten julestemning
Trådstarter
9 0
God idè det der med å henge dem opp igjen til påske !

Lysene passer utmerket til hybler, særlig om du gjør som pyrotech å drar dem langs med tak-listen! Ser veldig fint ut!

Lyst på mer lys-tips? Ta kontakt!
Opprinnelig postet av Ragua
God idè det der med å henge dem opp igjen til påske !
Vis hele sitatet...
Vi gjorde noe sånt i klassen sjønner du. Vi "stjal" en sånn nisse som holder en parafinlampe. Den var veldig koselig og slikt i et ellers dødt klasserom. Men utpå våren begynte lærenre å klage, de synes ikke den passet lengre så vi satt den utenfor butikken igjen med en lapp: Takk for lånet, ser frem til neste jul...

iår hadde vi igrunn tenkt å gjøre det en gang til og itillegg "hente" et juletre, men det ble ikke noe annet enn at e skrev "god jul og godt nyttår" på alle vinduene men sånn fin snøspray som sitter godt fast vet dere
Trådstarter
9 0
Haha!! Genialt!

Vel, i natt håper jeg at zyrtec og pyrotech blir med ut igjen, for jeg såg en fin lysende nisse.... men den var litt vanskelig å få tak i men med mine flotte stunts så tror jeg det vil gå bra!
nei uff.. er ikke slik jeg..

liker ikke slik kriminalitet.. er det ikke nok ondskap i verden?
Slik er nå bare livet engang Pyrotech. Ups and downs you know
▼ ... over et år senere ... ▼
Stjele juletrelys ja. Fant noe annet med lys i som jeg tok med meg for noen år side. Det lokale politiskiltet.
Satte lys i det. men en morgen kom mor inn. slo på feil lysbryter. sjekka under teppet på veggen og sa " dette skal på fyllinga ja" . Det var etter noen avisoppslag etc. Lys er nice =)
SØPPELBUMP.
Sjekk datoen kiddo.
snart psketider ja heng dem opp igjen :P
nFF Marshall
morten's Avatar
Denne tråden er fra 2001. Så hvis ingen har noen store planer om å starte en revolusjon hvor alle julelys forsvinner i hele norges land neste jul, så kan dere anse denne tråden som lukket

Hvis dere vil begynne å planlegge det, kan dere sende meg en PM, så skal jeg åpne den igjen.

Ellers vil jeg bare si gratulerer til vedkommende som har gått igjennom alle postene på forumet for å finne noe å poste i