Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1841
Ja, da går turen til KaZantip Ukraina i sommer for meg. Drar alene men hadde vært hyggelig med noe norskt selvskap.

Noen som har lyst å være med, eller som allerede har bestillt bilett?
Skulle så gjerne ha blitt med, men man får ta det en annen gang!
jeg og 3 andre skal ned dit! Når drar du og når drar du tilbake?
Black Sea Run (en form for veldig-veldig lavpris gumball 3000) har pleid å avsluttes på Kazantip men i år så avsluttes den ett annet sted da de selv skriver: "Due to the fact that Kazantip is pretty much dead, overpriced and a huge sausage fest…" Får håpe dette ikke stemmer da så dere får en bra tur.
rave i 15 dager..ugh..
Sitat av n00man Vis innlegg
Black Sea Run (en form for veldig-veldig lavpris gumball 3000) har pleid å avsluttes på Kazantip men i år så avsluttes den ett annet sted da de selv skriver: "Due to the fact that Kazantip is pretty much dead, overpriced and a huge sausage fest…" Får håpe dette ikke stemmer da så dere får en bra tur.
Vis hele sitatet...
der ble sommerturen neste år bestemt , hadde egentlig tenkt til å leie en bil i munchen og kjøre hele romania .... men blir heller å kjøpe bil i sverige eller tyskland for å kjøre black sea run 2014 =)

gleder meg allerede , takk for tipset
Vurderer OZORA.
Bli heller med dit!
Ligger også i Ukraina.
Sitat av gekko4u Vis innlegg
der ble sommerturen neste år bestemt , hadde egentlig tenkt til å leie en bil i munchen og kjøre hele romania .... men blir heller å kjøpe bil i sverige eller tyskland for å kjøre black sea run 2014 =)

gleder meg allerede , takk for tipset
Vis hele sitatet...
Haha, konge Bare hyggelig! Har vurdert å slenge meg med ett par år selv også, men det blir med tanken :P
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Vurderer OZORA.
Bli heller med dit!
Ligger også i Ukraina.
Vis hele sitatet...
Ungarn, mener du vel?
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Sitat av kongs1 Vis innlegg
jeg og 3 andre skal ned dit! Når drar du og når drar du tilbake?
Vis hele sitatet...
Drar ned 30.juli og drar hjem igjen 14.august.
Sitat av n00man Vis innlegg
Black Sea Run (en form for veldig-veldig lavpris gumball 3000) har pleid å avsluttes på Kazantip men i år så avsluttes den ett annet sted da de selv skriver: "Due to the fact that Kazantip is pretty much dead, overpriced and a huge sausage fest…" Får håpe dette ikke stemmer da så dere får en bra tur.
Vis hele sitatet...
Tja, nå har jeg ikke vært der selv, men har flere kompiser fra Russland som pleier å dra dit og dem mener det motsatte.

Skulle gjerne ha dratt med, synd at det passer dårlig.