Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2961
Hvordan fungerer det? Sovner man inn hvis man tar et helt glass/boks? Hva med kombinasjon med alkohol?
Er ikke sikker på mekanismen og hva som skjer i kroppen, men det kan umulig være behagelig.

Hvis du har tenkt til å finne på noe sånt - ikke gjør det!
Vært to ganger på sykehus for "overdose" Truxal/Alkohol kombinasjon. Begge gangene var uhell rett og slett (dropper historien).

Det føles ut som å være ekstremt dårlig, og da snakker jeg ikke bare dårlig som i overstadig fordrukken. Etterhvert går man inn i en tilstand der man er levende død; hører og oppfatter alt (tror jeg) uten å kunne bevege på noen kroppsdeler, ikke åpne øynene, mm.

Når havnet på akutten og legene fant ut hva det var tok de det veldig rolig, visstnok ikke veldig farlig (ingen suicide kombo m.a.o) så ble bare klaska ned på en seng for å sove ut.

Totalt meningsløst og ubehagelig - Truxal er inget rusmiddel i det hele tatt, er et antipsykotisk legemiddel (på sitt beste), og i likhet m. alle andre legemidler i denne kategorien lar den seg ikke kombinere med alkohol, ikke i små doser engang.
Sist endret av Pellementmaker; 7. desember 2019 kl. 04:56.
Hadde en gang en mild overdose på truxal, ikke no alvorlig men var allikevel ekstremt ubehagelig. Beina ble helt sykt rastløse, det var så ubehagelig at jeg bare lå å grein og vridde meg i ubehag fordi jeg fordi jeg åpenbart ikke var istand til å stå opp og gå uten å falle i bakken. Tror rastløse bein er en bivirkning på truxal og dette ble 10 ganer verre på overdose for meg ihvertfall, sikkert ikke noe som vil skje på alle. Men dette var som sagt en mild overdose.

Hadde en kraftigere overdose i sammenheng med mye alkohol og lsd, ikke ubehagelig, sikkert fordi jeg var så fucka fra før. Bare en dyp søvn i noen dager på sykehuset.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tror ikke det er mulig på truxal
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dvs å dø på
Truxal kan være dødlig så vær forsiktig. Lavt blodtrykk, høy puls og hjertestans oppgies som forgiftningsymptomer.
Anonym bruker
"Kjent Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor lurer du egentlig?