Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 7632
For dere som like å spille counter-strike 1.6, eller liker å spille 5vs5 matcher, så har jeg en glad nyhet.

Cs 1.6 lever enda, å det er store muligheter for å spille 5vs5 kamper.

Det er mange kamper som spilles akkurat nå, på en side som heter http://fastcup.net - Counter-Strike 1.6 - 600 playing. 64 matches live.

Det er ett automatisk matchmaking system som er som faceit for Counter-strike 1.6.

Der kan du "stacke" ett eget lag ( mixteam, venner ), 5 spillere på ditt lag. ( det er 5 mot 5 )

Det er også ett ranking system på den siden.
De har 5 forskjellige .
region servere du kan velge for å få best mulig
brukbar ping i ditt land. (Frankfurt Germany, Warsaw Poland, Moscow Russia, and two locations from France ; Gravelines and Strasbourg )

Det er ett anticheat program som må lastes ned å kjøres i bakgrunnen, uten anticheaten så blir man autokicket fra serveren. Å det er ikke mulig å spille uten anticheat. Anticheaten blir oppdatert jevnlig.

Hver eneste match som er live på siden kan man gå i spectator mode ( HLTV ) å se på vist man vill, vist man blir mistenksomme, eller bare vil se på kamper som spilles live så trykker man bare på kampene som vises på "live matches" fanen, så connecter man til hltv.

Hver eneste kamp ( DEMO ) blir lagret på siden, så man kan se sine egne og alle andres kamper i ettertid på HLTV.

Kan dette være en løsning for oss gamle cs freakere ?

Steam accounten din blir bundet til fastcup kontoen, så det er kun mulig å lage 1 konto per steam account med cs.

Bare å adde meg vist noen er interesert i å spille cs 1.6 mixer, vi er noen gamlinger. vi liker gamle spill, cs 1.6 er for alle. å cs 1.6 er kult.
Min konto ( add vist du vill ) : https://cs.fastcup.net/id18088

Del dette med alle dine cs venner, cs 1.6 har overlevd i over 20 år. Å er\var verdens mest populære online skytespill, orginalen er bestandig kult å spille. Det ekte counter-strike.det gode gamle.

Vi må stå sammen, vi må være stærk, jeg syns vi skal dele denne fantastiske siden ( fastcup.net ) til de folkene som elsker å spille cs 1.6, eller go å ønsker å oppleve den gode gamle csen.

Ha en fortsatt fin dag allesammen, håpe vi ses!
Sist endret av csfreaken; 6. august 2019 kl. 00:41.
Er ikke 1.6 helt fucka mtp de patcha det? Sensen er helt jævlig. De har endra på fps, hitbox, generell movement og en del andre ting. Rates osv er ikke samme som før heller..
fps_override 1 for mere enn 100 fps, det som fucke opp.
Med fps_override 0 og fps_max 99.5(100) så blir d bra.

hud_fastswitch 1
hud_centerid 1
m_rawinput 1
rate 100000
cl_cmdrate 101
cl_updaterate 105
ex_interp 0.01
cl_dynamiccrosshair 0

e vel stort sett d man trenger. oppdaterer vist jeg kommer på mere.

Ser ut som dem har turneringer der også.
Sist endret av csfreaken; 6. august 2019 kl. 02:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kommer definitivt til å skjekke det ut i morgen!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Å kalle 1.6 for det "ekte" blir kanskje litt feil for de av oss som var med lenge før det?
Sitat av nso Vis innlegg
Å kalle 1.6 for det "ekte" blir kanskje litt feil for de av oss som var med lenge før det?
Vis hele sitatet...
Tror han mente CS 1.x Men skjønner hva du mener.

Husker når jeg begynte å spille og det ble en del rabalder og de fleste mente de hadde ødelagt CS etter 1.3

Ikke de fleste kanskje, men mange.
Sist endret av Naturgrønn; 6. august 2019 kl. 10:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av csfreaken Vis innlegg
fps_override 1 for mere enn 100 fps, det som fucke opp.
Med fps_override 0 og fps_max 99.5(100) så blir d bra.

hud_fastswitch 1
hud_centerid 1
m_rawinput 1
rate 100000
cl_cmdrate 101
cl_updaterate 105
ex_interp 0.01
cl_dynamiccrosshair 0

e vel stort sett d man trenger. oppdaterer vist jeg kommer på mere.

Ser ut som dem har turneringer der også.
Vis hele sitatet...
Nettopp..
Føles som det spiker & movement i spillet føles på en måte tungt ut.
Skal man da sitte med en 144hz skjerm og spille på 100fps får man et avvik på 44fps, noe som sier seg selv at kommer til og gi forsinkelser i spillet & movement generelt.
Sist endret av jaffarbigbag; 6. august 2019 kl. 10:27.
Sitat av nso Vis innlegg
Å kalle 1.6 for det "ekte" blir kanskje litt feil for de av oss som var med lenge før det?
Vis hele sitatet...
hør på han da, jeg har vært med siden beta jeg også... beta 5.2 og beta 6.1 og beta 7.1 var de cs spillene jeg startet med.

Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Nettopp..
Føles som det spiker & movement i spillet føles på en måte tungt ut.
Skal man da sitte med en 144hz skjerm og spille på 100fps får man et avvik på 44fps, noe som sier seg selv at kommer til og gi forsinkelser i spillet & movement generelt.
Vis hele sitatet...
Æ syns d faktiskt funke ganske greit når man har gsync på. Men det går fint ann å spille med 144 fps og 144 hz. når man bruker fps_override 1. Jeg gjorde det lenge, men nå så kjører jeg bare 100 fps og 100 hz med gsync som funke helt greit for meg i dag.

Sitat av nso Vis innlegg
Å kalle 1.6 for det "ekte" blir kanskje litt feil for de av oss som var med lenge før det?
Vis hele sitatet...
Dette er gruppen for beta cs. dem spiller hver fredag. Så kan være noe å se på.

https://www.facebook.com/groups/csbeta6/

Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Tror han mente CS 1.x Men skjønner hva du mener.

Husker når jeg begynte å spille og det ble en del rabalder og de fleste mente de hadde ødelagt CS etter 1.3

Ikke de fleste kanskje, men mange.
Vis hele sitatet...

ja var det jeg mente.
Sist endret av csfreaken; 7. august 2019 kl. 01:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.