Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 4337
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hae vært veldig dum og uforsiktig. Prøvde speed første gang på torsdag. Elsket det. Endte meg at jeg tok flere striper hver dag etter det.

Jeg sover hver natt, også lenge, fordi jeg tar Seroquel. Men jeg er likevel litt nervøs for hvordan morgendagen blir. Skal absolutt ta en pause fra det nå.

Var ildrød i ansiktet de siste timene, uff.

Jeg skal skjerpe meg. Men hva kan jeg forvente i morgen og dagene som kommer?
er individuelt, men blanding av utmattelse og angst, generelt dårlig humør, og stor lyst til å "fikse" det med å ta mer..
går an å prøve ri det ut med masse søvn og serequel
Det er ikke noe annet valg enn å ri det ut, vertfall for guds skyld IKKE vær blandt dem som tyr lett til benzodiazepiner for å rette på den selvforskyldte angsten. Alt man gjør har en motreaksjon. Prøve rette på den motreaksjonen med piller er helt umulig, det skaper uendelig mye mer problemer og er inngangen til et liv i helvete. Du er frisk igjen snart dette kommer seg, du har ikke akkurat drept noen, stå på og lykke til.
Nå vet ikke jeg noe om din rushistorie eller mentale helse, men... Det er også veldig godt mulig at du ikke får noen spesielle symptomer. Fire dagers bruk med søvn hver natt er ikke en helt crazy utskeielse. Kanskje du blir litt slapp og matt et par dager. Kanskje ikke. Kanskje du har uflaks (mtp. fysiologi, hjernekjemi/psyke og/eller stoffet du fikk) og får symptomer som beskrevet av Munted Artist. Utmattelse og angst er dog symptomer jeg forbinder med uansvarlig rusbruk over lengre tid. Har selv ikke hatt slike symptomer på mange år, selv om jeg innimellom har holdt på lenger med mindre søvn enn deg.

Men siden du tok det fire dager på rad etter å ha prøvd det første gangen, hadde det kanskje vært best om du fikk deg en trøkk. Det er gjerne sånn en speedfreakerkarriere starter. Så følg ditt eget råd og ta en pause. En lang en.
Anonym bruker
"Definert Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du har sovet gjennom de 4 dagene så går nok dette fint. Det er kanskje litt ubehagelig siden det du kjenner på nå er nytt for deg, men ikke tenk så mye på det. Få i deg noe mat og litt vann og ta livet med ro, sett på en serie og hold deg langt unna speed i fremtiden. Det gjør ingen godt
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk for svar dere
Anonym bruker
"Definert Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er formen?
Anonym bruker
"Grønn Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei kompis Håper alt er bra med deg. For noen dager siden lurte jeg på å poste en lignende tråd så det var litt artig.

Fikk noen gram av en venn for noen uker siden, gav bort over halvparten de neste dagene fordi jeg viste det hadde vert uansvarlig å beholde alt selv. Endte opp med å bruke det 15 dager på rad alikavell, tenkte egentlig 10 dager holdt, meeeen var jo litt igjen på speilet så det ble til 15 dager sammenhengende. Holdt det til 1-2 små streker etter jobb og ikke mer en 1.5-2g på hele perioden, spist normalt og sovet 6-8t om natten.

(mange vil vel si at før jobb ville vert optimalt men vil ikke risikere at noen skal se jeg er ruset så har spart det til Resident Evil 2 og lignende etter jeg var komt hjem)

Hadde alikavel i tankene om jeg kom til å føle noen negative efekter i ettertid. Nå tre dager etter har jeg enda ikke merket noen bivirkninger.

Kan selvfølgelig ikke sammenligne med deg, vet jo ikke hvor mye du har brukt om dagen og jeg brukte heller ikke beroligende for å sove. Amfetamin kan virkelig være ett djevelstoff så det er ikke noe man skal ta lett på, dette er bare min erfaring fra de siste dagene fordi det er den lengste perioden jeg har brukt det samenhengende.

-anonym
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta deg noen seroquel å sov. Har du våknet i grei form i 4 dager så gjør du det i det 5 døgnet å, litt er lov å tenke selv. Jomindre du tror abstinensene kommer etter langtids bruk.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg sovner alltid bang av Seroquel, så slipper våkennetter etter speed heldigvis. Men sover leeenge, og er trøtt mange timer etter jeg våkner.

Men må innrømme jeg har vært ekstremt lite motivert i dag. Smått deprimert, føles lite pratsom, og vil helst bare være aleine
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så har nok brukt opp alle lykkehormonenene! Men gir meg selv noen dager, så er jeg nok tilbale ^^ Jeg er veldig var for å bli smådeppa etter rus, spesielt etter alkohol for eksempel!

Ingen angst da, føler meg veldig rolig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg hae vært veldig dum og uforsiktig. Prøvde speed første gang på torsdag. Elsket det. Endte meg at jeg tok flere striper hver dag etter det.

Jeg sover hver natt, også lenge, fordi jeg tar Seroquel. Men jeg er likevel litt nervøs for hvordan morgendagen blir. Skal absolutt ta en pause fra det nå.

Var ildrød i ansiktet de siste timene, uff.

Jeg skal skjerpe meg. Men hva kan jeg forvente i morgen og dagene som kommer?
Vis hele sitatet...

Først og fremst høres ditt opplegg patetisk ut, prøvde ut speed for første gang og ente opp med å ta det fire dager i strekk med normal søvn pga Seroquel (Apedop) Eier du ikke sunn fornuft og respekt for deg selv? Prøv ut hvilket stoff i verden du ønsker, men for faen, sett av et par dager til å la kroppen jobbe ut stoffet og sitt ned å reflekter over hvordan det påvirket den psykisk og fysisk formen din!!

Og når du nevner Seroquel, nå vet ikke jeg hvordan du får tak i det (resept fra legen eller kompisen på hjørnet), men slutt å speede deg i 4 dager, for så å ta svineriet produsert av amerikanerene! Fucker iallefall hodet ditt!


Men ellers, hvis du vil snakke/vite mer om det, send meg en PM! Og jeg håper det går bra med deg!
håper virkelig du heller vil være åpen på forumet istedenfor å sende galningen ovenfor en pm om råd.. xD
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det faktisk mulig å ta speed og sove pga seroquel? Eller må det ha gått mange timer først?
Anonym bruker
"Leken Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av cortezx Vis innlegg
Og når du nevner Seroquel, nå vet ikke jeg hvordan du får tak i det (resept fra legen eller kompisen på hjørnet), men slutt å speede deg i 4 dager, for så å ta svineriet produsert av amerikanerene! Fucker iallefall hodet ditt!
Vis hele sitatet...
Og det gjør ikke søvnmangel på stimulanter, for en nybegynner? Det er jo motorveien til psykose... som faktisk Seroquel stopper.
Speed er undervurdert farlig stoff. Det kan være kult å gå våken noen døgn og bli tilta i hua. Problemene kommer når man øsnker å kutte ut eller slutte. Personligheten er forvandlet - om man bryr seg om det selvsagt. Hadde jeg visst om skadevirkningene av amfetamin hadde jeg aldri brukt det. Uopprettelige hjerneskader oppstår - til å leve med selvsagt, men best å unngå.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av gudbrand Vis innlegg
Speed er undervurdert farlig stoff. Det kan være kult å gå våken noen døgn og bli tilta i hua. Problemene kommer når man øsnker å kutte ut eller slutte. Personligheten er forvandlet - om man bryr seg om det selvsagt. Hadde jeg visst om skadevirkningene av amfetamin hadde jeg aldri brukt det. Uopprettelige hjerneskader oppstår - til å leve med selvsagt, men best å unngå.
Vis hele sitatet...
Uopprettelige hjerneskader, kan du utdype litt på dette? Eneste uoprettelige jeg har oppdaget er at jeg til vanlig kanskje kjører på maks 80% kapasitet, mens amfetaminen viste meg at jeg kunne gå på 120-150%. En stund, før jeg kræsjer som Windows ME
Sist endret av Bothrops; 2. mars 2019 kl. 04:45.
Er det noen på forumet her som tror at det går ann å ha et OK forhold til amfetamin i teorien?

Feks ting som dette:
- Sov hver dag (som må bety at du ikke holder det gående)
- Få i deg nok næring, i tillegg til at man trener
- Hold deg til X antall ganger per uke / mnd med amfetamin

Jeg har vært borte i diverse stimulanter tidligere (endel forskjellige PWOs før trening, efedrin, DMAA, koffein, syfedrin) periodevis i flere år uten at jeg har tatt noe skade av dette.

Jeg har nå prøvd amfetamin noen ganger de siste ukene uten at jeg kan forstå hvorfor dette er det værste som finnes. Såklart er jeg ikke i en posisjon til å sammenlikne mitt lille bruk med noen som har hatt det gående i 10 år, men hvis man "analyser" de som er helt på kjøret så virker det kanskje ikke så logisk rart at man blir skada av det?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Tror at som med mange andre rusmidler så er det livsstilen som er like skadelig som stoffet selv. Å gå våken i flere døgn og spise minimalt er ikke sunt i lengden. Paranoia og psykoser, mentalt kræsj tror jeg har like mye å gjøre med omstendighetene. Hvis vi utelater eventuelle skadelige bøffestoffer. Jeg er veldig følsom for stimulanter, hvis jeg smaker litt så får jeg ikke sove på minst 24 timer. Så fuck det, jeg liker å sove

Å banke seg i søvn med antipsykotika tror jeg heller ikke er en god løsning i lengden. Er ingen ekspert, men det virker som en mindre enn optimal søvn, med en jævlig hangover. Som sikkert kan kureres av mer speed! For å være ærlig så tror jeg de som går på det i årevis har et slags hat\elsk forhold til galskapen det fører med seg. Det er litt gøy. Å gi bånn gass til du kræsjer. Traumatiske opplevelser er litt spennende. Har sett det gått prestisje i hvem som har klart å blitt mest speedfreak vrak i visse kretser. Tror ikke de pussa tenna så ofte.
Tipper ytterst få klarer å holde et sunt liv med amfetamin, men igjen så får jo mange det på resept, så igjen er det nok omstendighetene rundt det. Speed miljøer er ganske shady i forhold til en lege.
Sist endret av Bothrops; 3. mars 2019 kl. 02:26.
Narkotika ambasadør
FremmedFugel's Avatar
3 0
Feks ting som dette:
- Sov hver dag (som må bety at du ikke holder det gående)
- Få i deg nok næring, i tillegg til at man trener
- Hold deg til X antall ganger per uke / mnd med amfetamin
Vis hele sitatet...
Klart man kan bruke amfetamin nøjaktig som alle andre stoffer på en ansvarfull måte. De hele handler om du har selvkontroll eller ikke.
Omstendigheter i livet spiller en viss rolle men jeg tror att friske menesker har ett betydlig bedre rus en hvad syke menneske har.
Litt av allt noen gang i blant på rett måte har gått fint før mej i mange år.
Kunskap om substansen ær A og O og litt sunt førnuft så går det bra.




kule smilys hahaha!
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Makka er flotte greier det :-) Helt fram til uventa blodpropp og hjerneslag eller en svulst dukker opp.
Joda, det er alltid en risiko med rusmidler. At amfetamin er en av de stoffene som kanskje er lettest å komme på kjøret med, betyr nødvendigvis ikke at alle gjør det. Men jeg skal ikke forsvare dette mer. Tobakk er også farlige greier
Aldri ta noe mere enn par dager sammenhengende.. lett å bli hekta på amf
Anonym bruker
"Fortvilet Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv kun forsøkt det noen få ganger i festsammenheng, men aldri edru.
Hvis man tar en dose på morningen, typ 6-8 ish, får man da sove når natten kommer? Eller henger sånt igjen enda lengre enn dette?
Min erfaring er at jeg får sove 8-12 timer etter siste linje. "Booster" dosering på morgenen for å komme seg gjennom dagen er selvfølgelig bare tull, men hvis man skal ta det i helger, eller i ferier, er det greit å holde seg til doseringen på morgenen/formiddagen. Jeg er heller ikke fan av å ta et annet rusmiddel for å stoppe/krasje på amfetamin.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Til fremtidige "uskeielser" tror jeg nok heller du burde ha noe benzo liggende for slike stunder enn seroquel/truxal. Men det er bare min personlige synsvinkel. Skal ikke uttale meg om hva som er generelt best/verst.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Gå heller for truxal, tolvon eller andre c-preparater, antipsykotika greier. Burde ikke være så vanskelig å skaffe, det er ikke noe folk digger. Mindre sjangs for å ende opp med avhengighet til både benzo og amfetamin