Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 7080
Hei!

Posta dette først i mobil seksjonen men det var kanskje feil?

Trenger en telefon eller sim kort som er under et annet navn enn mitt eget for facebook osv.

Kan man kjøpe dette et sted?

Takker for all hjelp.
Om du trenger norsk nr; Nei. Da må du få noen andre til å registrere dette for deg.

Ellers kan du kjøpe SIM fra UK på eBay.
Ok, takker så mye.

Hadde du et eksempel på noe som virker i Norge?
Tegn et (kontant)abonnement med hemmelig nummer, skjult for søk, katalogoppføring etc. Tror det er det nærmeste du kommer i Norge. Funker vel helt til det blir en politisak.
er så kvalmt at alt i Norge må være registrert :/
https://www.ebay.com/itm/Vodafone-YO...-/282763055559

kan dette fungere?

Eller dette?

https://www.ebay.com/itm/SIM-Card-PR...n/401654049038

Er litt usikker...
Sist endret av Skogsmannen; 25. desember 2018 kl. 21:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Skogsmannen Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er vel bare et spørsmål om hvem landskode som er ønskelig ellers fungerer det vel?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anbefaler Hushed appen på iPhone
Betal en junkie 500 spenn for å sette opp et kontantkortabonnement som du så overtar.
Alt du trenger er navn og personnr. Resten gjøres via nett/telefon.
Slik info ligger ute fritt tilgjengelig bare ett google søk unna. Prøv søkeord "Endelig førerkort". Se bildene treffet gir!
(Håper dette er innenfor reglene?)
Bruk "intext:Endelig førerkort" for å få treff på websider som inneholder akkurat denne tekst stringen
Prøv eventuelt andre søkemotorer som duckduckgo eller andre
Neste gang du finner et bank kort skriv ned personnummeret og oppgi det etter å ha kjøpt kontantkort pakke fra narvesen. Kan også bruke google. Husker jeg fant ei dum blond norsk jente på google bildesøk når jeg søkte på noe sånt som førerkort. Det er mange retards på nettet som ikke tenker på at andre kan bruke opplysningene sine.
Sist endret av Drugsarebadmkey; 11. februar 2019 kl. 23:15.
In the golden days til freak sirkulerte det en fil med navn og personnr. Var vel en teleoperatør som var litt dårlig på beskyttelse av personinfo om jeg ikke husker feil.
Den listen skal vel ikke være umulig å finne frem igjen vil jeg tro.
Sitat av NATRIX.N Vis innlegg
In the golden days til freak sirkulerte det en fil med navn og personnr. Var vel en teleoperatør som var litt dårlig på beskyttelse av personinfo om jeg ikke husker feil.
Den listen skal vel ikke være umulig å finne frem igjen vil jeg tro.
Vis hele sitatet...
Det er en lang tråd som forklarer hvordan man regner seg frem til ett begrenset antall mulige personnummer som du kan teste for å finne det riktige.

Men hvorfor begynne med id tyveri når det finnes brukbare (og ofte bedre) metoder både i form av programvare og alternative land/operatører?

Det er også en stor sjanse for at personene finner det ut og sperrer nummeret, noe som vil gjøre ting litt tungvint.
Har man lister med nok info bytter man selvfølgelig ut nr ofte.

Joda, men noen hadde en liste med flere bekreftet navn og personnr. Har den en plass på en av mine pinner... skal se etter senere.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Kak kjøpe simkortni Sverige. Kjøpe dstapskke. Så surfer man gratis i EU med svensk simkort.

Før var det billigere å surfe på. Mobilen i Norge med svensk simkort. Enn å bruke norsk kort i Norge... Latterlig men sant. Veit ikke hvordan det er nå. Dette er 6 år side
www.getfreesmsnumber.com er fin til bekreftelseskoder osv
Hva med og kjøpe saldo kort på butikken