Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1785
Jeg har nå en blanding av opiat, benzo og flein liggende, hva er det beste jeg kan gjøre med det.
Har veldig mye flein, 5 mg xanor og 20 mg oxycontin. Beste måten å utnytte det på??
Du er 3 år yngre enn meg og har planer om å ruse deg på opiat, psykadelia og benzo. Da jeg var på din alder visste jeg ikke hva noe av det var og har fortsatt ikke tenkt tanken å prøve opiater. Har såvidt vært borti en del lette psykadelia substanser og forstår ikke at du blir skremt av alt det du har tenkt å ruse deg på. Ta rådet til freak folkå. I beste fall venter du minst 5 år før du prøver fleinsopp.

Du skrev sikkert tråden i skoletiden og bare venter på klokken skal slå 3 slik du kan komme deg hjem og ruse deg? (og spørsmålet er hvordan du kan utnytte rusen best)
Sist endret av villsvin; 10. desember 2014 kl. 14:34.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Begynner å mistenke at du bare er ute etter oppmerksomheten eller at du er et troll. Men jeg skal la tvilen komme deg til gode og si at blanding av benzo og opiater øker risikoen for overdosering betraktelig. Overdosering kan føre med seg at du slutter å puste.

Slutt nå, mens leken er god.
Sist endret av Olympic; 10. desember 2014 kl. 14:35.
Han har fått høre all denne moraliseringen, men vil allikevel gå frem med eksperimenteringen sin. Det fungerte altså ikke, hva er neste ledd i strategien? Hvordan han kan gjøre det så risikofritt som mulig. Flere moraliseringer uten konkrete råd vil bli slettet.

Oksykodon eller andre opiater (hvilket?): Les deg opp på felleskatalogen om dosering, og så prøver du lavere enn dette, siden du er ung, liten osv. Start så smått som mulig, en overdosering kan være fatal ettersom det hemmer pusterefleksen din.

Informasjon om "benzo" -- hvilket benzodiasepin? Dette må du først vite -- finner du sammesteds. Her er det langt mindre fare for fatal overdose, men det er alltid lurt å prøve smått, og dosere mer hvis du finner ut at det var for lite.

Ikke bland disse to stoffene, denne farlige sideeffekten av oksykodon og andre opiater jeg nevnte ovenfor, forsterkes kraftig ved samtidig inntak av benzodiasepiner. Dette gjelder også alkohol.

Når det gjelder fleinsopp, vil opiater og benzodiasepiner hemme og forvirre virkningen, så hvis du vil ha en klar og fin rusopplevelse, tar du dette alene. Her gjelder ting som set og setting, altså din dagstilstand og under hvilke omstendigheter du gjør det. Innta kun psykedelika steder du er komfortabel med, og kun med mennesker du trives med. Kanskje kan de passe på deg også og berolige deg. Spørs om du finner sekstenåringer som kan påta seg et slikt ansvar. Kanskje du burde gjøre det alene. Her er det også veldig viktig at du begynner lavt, slik at det føles håndterbart, og minsker risiko for psykologiske skader. Les: Tripping - Råd og veiledning, Psykedeliske stoffer, er dette noe for meg?, Den nye store fleinsopptråden og annen informasjon du finner på nettet, f.eks. erowid. Jo mer du leser, jo bedre vil du være forberedt. Dette gjelder alle stoffer alltid.

Lykke til, personlig er jeg helt enig med alle andre om at du burde vente.
Sist endret av exocytose; 10. desember 2014 kl. 14:47.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hadde det vært meg hadde jeg pakka telt, sovepose og tatt med alle flein, stikke til skogs
(Skyll ned resten av driten)
beklager den uforvarelige og umodne oppfoerselen min.
har gitt bort alt til en kompis, sa bare: faa det bort, dont care how!
Hvorfor ikke bare kaste det i do isteden for å gi det til en annen kompis som kanskje finner at han skal prøve?
Veldig bra du bestemte deg for å ikke gjøre dette. Ble litt redd når jeg leste tråden, og glad nå som jeg så du skrev dette =)
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Sitat av jakryl98 Vis innlegg
beklager den uforvarelige og umodne oppfoerselen min.
har gitt bort alt til en kompis, sa bare: faa det bort, dont care how!
Vis hele sitatet...
Nå ble jeg glad. Du vil nok være fornøyd med det valget om noen år. Take care.