Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1913
Hei alle!

Nå har jeg lest meg gul og blå på nettet her.. Prøvd alle kjente venner som Google og freaksøken, men finner ikke noe.

Har en liten drittunge av en bror som har klart å slette alle kontaktene på iPhonen til far min. Men alle bilder er der av en eller annen grunn. I iTunes ligger det ingen sikkerhetskopi under: iTunes > Valg > Enheter.

iCloud har heller ikke vært i bruk.

Synden ble utført på en Mac og telefonen er en iPhone 4.

Vet ikke hvordan han har klart dette, men han feiret akkurat ved å hente seg sjokolade og sette seg for å spille wow...

Håper virkelig noen kan hjelpe oss.

Takker på forhånd!
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Er usikker om det er mulig å slette alle kontakter fra Mac, sikker på at den bare ikke var på lokal, men heller på SIM-kortet? Det finnes en funksjon som sletter alle kontakter fra SIM-kortet.
Dersom han har icloud så finnes den kanskje der?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av missjones Vis innlegg
Dersom han har icloud så finnes den kanskje der?
Vis hele sitatet...
"icloud har heller ikke vært i bruk"

/pointingitout
Sist endret av Freddy_fred5; 6. april 2012 kl. 22:55.
Tingen er at udåden ble gjort fra min brors mac. Han har en helt ny mac som aldri har vært i kontakt med iPhonen før i dag... :P På simkortet lå det ingen kontakter.

iCloud hadde han ikke vettu.. :P Føler at jeg har vært igjennom alt av mulige løsninger nå.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Ingen mulighet å tvinge noe info ut av broren din hva han har gjort? Prøve å reprodusere det? Vi kan nesten bare gjette.
Han sier at han oppdaterte telefonen. Og at det ble tatt en sikkerhetskopi. Men den er jo ikke å finne.

Kanskje det er påtide å teste ut waterboarding?
Prøv å koble telefonen til datamaskinen den er synkronisert mot> høyreklikk på enheten i iTunes> gjenopprett fra backup> velg siste. Til senere vil jeg anbefale deg å synkronisere mot Gmail. De støtter mer eller mindre alle enheter.

Sjekk Google, er mange forskjellige forslag til løsninger: https://www.google.no/search?aq=0&oq...ts+from+iphone
Sist endret av Erikj; 6. april 2012 kl. 23:32.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Bror-Seb Vis innlegg
Tingen er at udåden ble gjort fra min brors mac. Han har en helt ny mac som aldri har vært i kontakt med iPhonen før i dag... :P På simkortet lå det ingen kontakter.

iCloud hadde han ikke vettu.. :P Føler at jeg har vært igjennom alt av mulige løsninger nå.
Vis hele sitatet...
det er mulig itunes automatisk tok backup på din brors mac, og at du kan gjenopprette telefonen fra den.

problemet er at broren din har synca telefonen opp mot sitt itunes bibliotek.
Sitat av Bror-Seb Vis innlegg
Tingen er at udåden ble gjort fra min brors mac. Han har en helt ny mac som aldri har vært i kontakt med iPhonen før i dag... :P På simkortet lå det ingen kontakter.

iCloud hadde han ikke vettu.. :P Føler at jeg har vært igjennom alt av mulige løsninger nå.
Vis hele sitatet...
Om jeg var din far, så hadde din brors mac vært hans brors mac pt.

Evt ville den bli behandlet som ved 7:16 på denne videoen

http://www.youtube.com/watch?v=kl1ujzRidmU

▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei,
Googlet litt, da akkurat det samme skjedde da jeg skulle hjelpe min mor å oppdatere hennes iPhone til den nye programvaren. Dette ble gjort på hennes data. Det stod at all info på iphonen skulle bli sikkerhetskopiert og gjenopprettet, men da den var ferdig var alle kontakter borte. Dette er helt krise for henne, håper du kom fram til en løsning som du kan dele her? På forhådn tusen takk for hjelpen.

M
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
iTunes tar som nevnt en sikkerhets kopi av telefonen når man oppdaterer den i iTunes. Prøv dette:
http://ipod.about.com/od/iphonetroub...ore-iphone.htm
Hvis bare kontakter er fjernet, kan det være guttungen har fjernet en e-post konto? Sjekk dette. Bedriftsbrukere har som regel alle kontakter på exchange server o.l.
192.168.1.1
Hacker's Avatar
Når du oppdaterer iPhone så tar den backup, sjekk om det ligger backup på itunes. iTunes -> Valg ->Enheter