Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3738
Hei!
Jeg fant tre ganske små kapsler uten noe merking.
De er delt i to, en side turkis og en mørkeblå.
Er det noen som kan tenke seg hva dette kan være?
Forstår ikke helt hvordan jeg kan få lagt ut bilde
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Trådstarter
7 0
Nei, for de har ingen form for merking. Hverken tall eller symboler
Men tusen takk for svar☺️
Har du mulighet til å laste opp bilde av kapselen?
Trådstarter
7 0
Ja, men hvordan gjør jeg det?
Trådstarter
7 0
https://imma.gr/67380x81b69

Takk!!

Noen som har noen ide om hva det kan være?
Sist endret av Freemee; 24. mai 2017 kl. 00:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg fikk lignende kapsler en gang. Det var antibiotika.
Trådstarter
7 0
Uten noen merking?
Kan ikke huske at jeg så noen merking på selve kapselen.
Trådstarter
7 0
Trodde det var en regel at alle reseptbelagte legemidler i Norge skal merkes?
Enemy of the snut
Sitat av Freemee Vis innlegg
Trodde det var en regel at alle reseptbelagte legemidler i Norge skal merkes?
Vis hele sitatet...
Det skal være merking på alle reseptbelagte legemidler i Norge..

Personlig synes jeg det kan se ut som en kapsel som er kjøpt inn (tom kapsel seff) som er fylt opp med et eller annet stoff.

Du fant dem bare ved ren tilfeldighet? Ikke noe du har fått utskrevet selv for en stund tilbake/lenge siden? Hvis du (eller personen du fikk kapslene av) kjøpte dem hos en annen person, så kunne du forhørt deg hvilket stoff som er i kapslene?
Trådstarter
7 0
Jeg har ikke kjøpt de eller fått de. Fant de tilfeldig. Kan virke som du sier at de er fullt opp selv med noe. Fristende å ta dem, men vet det er galskap. Kan det være en ide å åpne opp en å prøve å lukte om jeg kommer frem til hva det kan være kanskje?
Med fare for å moralisere: Hvor "fant du de tilfeldig"? Du vet at du er TOTALT IDIOT om du bare tar de uten noen formening om hva det kan være?
Enemy of the snut
Sitat av Freemee Vis innlegg
Jeg har ikke kjøpt de eller fått de. Fant de tilfeldig. Kan virke som du sier at de er fullt opp selv med noe. Fristende å ta dem, men vet det er galskap. Kan det være en ide å åpne opp en å prøve å lukte om jeg kommer frem til hva det kan være kanskje?
Vis hele sitatet...
Ja vet om minst 2 selgere på mørkenettet for Sverige som selger Lyrica på 300mg. Og hver av disse 2 selgerne har kjøpt inn tomme kapsler som de fyller på selv, men de virker

Tror du skal ha like god luktesans som han i serien The Sniffer (på Netflix) for å prøve å lukte deg frem til hva slags stoff som kan være i kapselen..

Du vet ingenting om hvem som har fått tak i kapslene? Om de er kjøpt illegalt eller fått på resept?

Sitat av KingPin Vis innlegg
Ja vet om minst 2 selgere på mørkenettet for Sverige som selger Lyrica på 300mg. Og hver av disse 2 selgerne har kjøpt inn tomme kapsler som de fyller på selv, men de virker

Tror du skal ha like god luktesans som han i serien The Sniffer (på Netflix) for å prøve å lukte deg frem til hva slags stoff som kan være i kapselen..

Du vet ingenting om hvem som har fått tak i kapslene? Om de er kjøpt illegalt eller fått på resept?
Vis hele sitatet...
Glemte å skrive noe i forrige kommentar;

Edit 1: må si/skrive at jeg er enig med cayuc om å ta kapsler som ikke har noe tegn slik at du ikke vet hvilket stoff som er i kapslene er ren idioti..! Jeg googler bestandig preparater og virkestoffer for å sjekke hvilke egenskaper preparatene/preparatet/virkestoffet har på kroppen.. Tenker da på om det er mot uro/angst, smerter, muskelavslappende..
Sist endret av Tytjepelk; 25. mai 2017 kl. 14:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Enemy of the snut
Sitat av Pygoscelis Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Korrekt. Som jeg skrev; kan være tomme kapsler som er kjøpt inn og deretter har noen fullt opp kapslene med et eller annet..
http://energycontrol.org/ et laboratorium hvor du kan sende inn kapslene for å få dem undersøkt..
En i kollektivet mitt tar prozac (https://en.wikipedia.org/wiki/Fluoxetine), kapslene er helt like de du har sendt bilde av.
Men som flere påpeker, kan det være hva som helst. Kapsler kan fylles av hvem som helst