Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 506
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg går på urinprøver to ganger i uken og det funker bra for å beholde adhd medesinen min aduvanz. Har komt langt og har vert rusfri lenge med noen få sprekker en sjelden gang og det kom en på søndag kveld, da drakk jeg cirka en 6 med øl, tok 2 striper med amf og røyket litt tror jeg også. Skal ta urinprøve onsdag (imorgen) Hva er sjangsen for at det slår ut? Vet dette var veldig dumt og jeg angrer.. men klarer meg ikke uten denne medesinen. Og den slår jo ut på amf uansett så ville det vert noe forskjell om man tok bare medesin eller medesin og gatespeed????
Kommer til og slå ut på amf, kanskje meta. Hasj varer 1 uke engangsbruk om du er rein fra før. 1 Google søk så hadde du visst det her.
Tar du virkelig urinprøver 2 ganger i uken? Mente vell i måneden.
Eneste du kan gjøre er og utsette det til neste uke.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer an på testen.
Er det hurtigtest kan det gå bra med amfetaminen, men du ryker uansett på THC.

Blir prøven sendt til labanalyse, ser de at du supplerer med gstespeed, og medisinen ryker garantert.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville fått meg noen lette symptomer på covid for å få utsatt testen.