Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1389
Treng ikkje råd som at amfetamin og clen osv funker bra for fettforbrenning.
Hatt min tid ondet sporet og er ferdig med det.

Jeg lurer på hvor man kan trygt bestille pre-workout,fettsyrene med litt futt i på nett?
Og en side der noen har erfaring med treningsklær til OK pris.

Takk for svar!
Sitat av insaneinbrain Vis innlegg
Treng ikkje råd som at amfetamin og clen osv funker bra for fettforbrenning.
Hatt min tid ondet sporet og er ferdig med det.

Jeg lurer på hvor man kan trygt bestille pre-workout,fettsyrene med litt futt i på nett?
Og en side der noen har erfaring med treningsklær til OK pris.

Takk for svar!
Vis hele sitatet...
Trygt i den forstand at det ikke blir stoppa? Norske nettbutikker. Men så lenge du ikke bestiller fra en utenlandsk nettside med mye trafikk til Norge går det som regel pwos som inneholder dmaa lignende ingredienser igjennom.

Hva skal du med fettsyrer?

Bare kjøp treningsklær fra adidas og nike.no, spesielt hos adidas er det mye salg, da får du mest for pengene samtidig som du slipper så se ut som en fjott i båddibuilderklær. Klær fra billigere kjeder som zara/hm, spesielt bukser, blir så mye fortere ødelagt at du taper på det i det lange løp.
Yes, tenkte trygt i igjennom tollen.
Tenker klær til kidden, angående treningsklær hu bryr seg ikkje så mye med merker no. Jeg er på stell der, men takk for svar!
Fettburner er til meg, vil få vekk siste rest. Fekk: T3 er en favoritt, men finner ikkje den online desv.
Kjøp i norske nettbutikker så er du safe, jeg har bestilt en del treningsklær fra wish faktisk bare ta deg tid til finne rett størrelse da xxxl kan bety xl i klær kjøpt her på berget
Sitat av insaneinbrain Vis innlegg
Yes, tenkte trygt i igjennom tollen.
Tenker klær til kidden, angående treningsklær hu bryr seg ikkje så mye med merker no. Jeg er på stell der, men takk for svar!
Fettburner er til meg, vil få vekk siste rest. Fekk: T3 er en favoritt, men finner ikkje den online desv.
Vis hele sitatet...
Poenget var ikke hvilket merke men kvaliteten på klærne. Det er ingen lovlige fatburners som har noe mer enn neglisjerbar effekt, og de ulovlige som faktisk fungerer har enorme bivirkninger.
Zalando har jo alt mulig, ift. gym klær tenker jeg
Sitat av Skepty Vis innlegg
Poenget var ikke hvilket merke men kvaliteten på klærne. Det er ingen lovlige fatburners som har noe mer enn neglisjerbar effekt, og de ulovlige som faktisk fungerer har enorme bivirkninger.
Vis hele sitatet...
I SEE, anbefaler heller Nike-air, kappa og champion foran Adidas.
Mye bedre kvalitet.

Da får det bli consert til burner, takk for svar ^^

Sitat av Cocktail Vis innlegg
Zalando har jo alt mulig, ift. gym klær tenker jeg
Vis hele sitatet...
Takk, fant sportamore.no nå, anbefales!

Sitat av freebird Vis innlegg
Kjøp i norske nettbutikker så er du safe, jeg har bestilt en del treningsklær fra wish faktisk bare ta deg tid til finne rett størrelse da xxxl kan bety xl i klær kjøpt her på berget
Vis hele sitatet...
Haha, står øve Wish ass... har ikkje unge med en kineser desv.
Takk for svar uansett, trur det bli litt mer pes en WIN når det kjem til Wish
Sist endret av insaneinbrain; 22. oktober 2019 kl. 02:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.