Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 8874
i miljøet jeg lenge har vært en del av så var det for å bli større og oppnå status mest basert på frykt (kriminelt og dealing av alt mulig), men også en god porsjon for å imponere damene føler jeg.

hva er grunnen til at dere på freak som boler o.l gjør dette, og hvorfor?

spør da jeg ikke skjønner det helt.. for å virke avskrekkende har jeg tilgang på våpen så det hjelper ikke hvor stor man er, og for å imponere damene.. vel der scorer jeg nok kun pga selvsikkerhet og personllighet da utseende ikke er mye å skryte av. (så har man jo seff de jeg ikke liker, men sniker seg inn mer enn folk jeg kan bli tiltrukket av, aka de som bare er ute etter "badboys" -_-)

altså, skal man virke avskrekkende, pistol er bedre enn biceps uten tvil i huet mitt. skal man imponere ved å være "fit", så vil det ikke være bedre å gjøre det naturlig da det er veldig gjennomsiktig om man "jukser" om man ikke bare er ute etter one-night-stands..?
Sist endret av Munted Artist; 23. september 2019 kl. 09:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Personlig mener jeg at bol er idiotisk. Noen er unge og vet ikke bedre, mens andre mangler tålmodighet og handler på impuls. Det mest patetiske er folk som har gått fra fyrstikk til muskelbunt på fem måneder, og blånekter for å ha inntatt noe. Til og med når de har gjort det åpenlyst. Jaja.

Har mer respekt for de som bare sier det som det er.
joa ser den, men personlig så "jukser" jeg selv så føler det må være no link kanskje..?
jeg jukser med belønnelsesystemet osv, altså rus i mitt tilfelle. kan mikse og matche for å få til det jeg vil, men det er på et rent mentalt plan, som ofte også gjør fysisk skade om jeg drar det for langt. så jeg "skjønner" tankegangen med å ta en snarvei føler jeg, men selv om jeg har grundig har prøvd mer stoffer enn selv en med god peil på rusmidler kan nevne, så skjønner jeg fortsatt ikke helt tankegangen rundt bol føler jeg,,, så er nysgjerrig på tankegangen bak dette? er det ca samme som min juksing med å trigge visse reseptorer for å få et ønsket korttids resultat, el hva/hvorfor....?

og ja, helt enig med at jeg har mye mer respekt for folk som sier d som d er, men selv etter all min tid i et veldig "alternativt" miljø, så føler jeg jeg ikke ser grunnlaget helt, for om det er som jeg skrev i første post så føler hvertfall jeg det er mye mer effektive måter å gjøre ting på for og oppnå et resultat
Anonym bruker
"Hjemmelaget Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bolekropper er sinnsykt turnoff. Disse mennene er som regel guttunger på innsida og det ser bare alt for dumt ut med en sprengt kropp da. Ikke er det mykt og godt å ligge inntil heller.
Boling sier også mye om personens verdier, kan kanskje sammenligne det med måten dere menn ser på damer med to kilo silikon ala tidligere Lene Alexandra eller henne paradise-Iselin. Som dumme brød uten selvrespekt og altfor overfladiske.

I tillegg er alle jeg kjenner til s har bola vært noen idioter på bol. Kortere lunte, sinna, blitt høye på seg selv og følt seg plutselig "entitled" til å bli mer sett opp til og det blir så kvalm holdning. Ikke at alle blir ekstreme, men vet om to stk som utførte to brutale voldtekter også mens de bola. Tror ikke bolet var avgjørende faktor her, men medvirkende i hele pakka med aggresjon og entitlement som bivirkning.

Personlig har jeg aldri skjønt at noen drar damer av å se ut som bola forvokste dverger med skrumpetiss og mindreverdighetskomplekser, og har egentlig alltid oppfatta at de gjør det mest pga disse mindreverdighetskompleksene for andre menn. Bolere sammenligner jeg med sånn type menn som kjøper en unødvendig dyr bil kun fordi han tror han skal dra damer av det, og kjører rundt å føler seg drit kul, skrur opp musikken hver gang han kjører forbi en jente og tror jentene vil forgude han mens det vi egentlig gjør er å le av han inni hodet vårt og rulle så langt bak med øynene at vi ikke kunne brydd oss mindre om sånne type menn.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dårlig selvbilde, lav egenverdi og et generelt generelt inntrykk av verdiløshet var årsaken til min første kur. Var generelt mye nedtrykt og deprimert i en lengre periode før jeg startet på kur. Kuren gjorde så mye mer enn det visuelle, muskelstyrke og muskelvekst. Alt det ble kun en bonus på toppen av det viktigste jeg fikk. Bol ga meg et mentalt løft uten sidestykke, for aller første gang følte jeg meg ikke som en fullstendig taper. Bol virket helt annerledes på meg enn psykofarmaka, lykkepiller og terapi Det virket så bra på alle måter at jeg strekte kuren veldig ut i lengde også trappet jeg sakte og gradvis ned for å unngå tøff mental nedtur samtidig med en skikkelig post cycle. En morsom bieffekt var at fordi jeg fikk stor fremgang på studioet så fikk det meg til å endre kostholdet og det var kanskje første gang i livet jeg opplevde en form for egenomsorg heller enn selvdestruktiv adferd.

Er nok mange årsaker til at folk er på bol, så vær forsiktig med å døm folk basert på hva de trykker i seg. Og hvorfor så negativ i omtalen? Du bruker ord som juks. Juks? En sprøyte i låret alene gjør ingenting. Boleren må fortsatt være strukturert, spise godt og må gjerne trene hardere enn uten bol. Ja en boler endrer kjemien i kroppen. Men innsatsen for å nå målene er like krevende for bolere som de som trener rent.

Hva er forskjellen på en på bol og en som endrer kjemien med narkotika? Kanskje har begge disse ting i liv og sinn de trenger en pause fra? Er boleren et dårligere menneske fordi det går i bol og ikke i droger?
Sitat av Tjukk Makrellhai
SNIPPSNAPP
Vis hele sitatet...
Hvordan har tiden etter vært? Om du har sluttet da. Tenker på om testosteronproduksjonen fungerer, om livet er kjipere, etc.
Sist endret av sinkpad; 23. september 2019 kl. 12:40.
Jeg gjør det for energien og pågangen det gir meg. Jeg er ustoppelig på jobb.
Oj, oj her var det en del hat som er vanskelig å forstå seg på

"Greia" med bol er det sikkert like mange svar på som det er brukere av anabole steroider.

Noen har det travelt å liker at det er en snarvei tilgjengelig.

Noen er ikke fornøyde med resultatene de oppnår, kanskje de skal stille i konkurranse og må opp på det siste nivået rett og slett for å ha sjangs å matche nivået siden alle konkurrentene (de som kommer til å havne på pallen i allefall) uansett også går på kur og har gjort det en stund.

Andre igjen er full av benzo, kola og ellers det de får tak i på daglig basis og livnærer seg i en bransje der tonnasjen din kan sørge for at du ikke trenger å bli han gærningen du håper de tror du er.


Så kom ned av den sinsykt høye hesten dere sitter på og få kjeppen ut av ræva i samme slengen, bol er så mange forskjellige ting for så mange forskjellige mennesker at det blir rett og slett bare flaut og smålig å putte en såpass stor gruppering i samfunnet vårt i en og samme båt at jeg ikke vet om jeg skal gråte eller le...

Jeg ler

(Og nei, mitt legeme har aldri intatt noen form for prestasjonsfremmende midler)
Sist endret av NoillStress; 23. september 2019 kl. 12:53.
Du finner bol i hele samfunnet, akkurat likt narkotika.

90% klarer bole uten at man nødvendigvis er en idiot. En hel del er på bol i dag uten at det nødvendigvis vises.

Alle ser ikke som Arild Haugen. Selv om man går på bol.

https://youtu.be/OvyCFzC489o
Sist endret av Tilbaketrukket.; 23. september 2019 kl. 13:08.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sinkpad Vis innlegg
Hvordan har tiden etter vært? Om du har sluttet da. Tenker på om testosteronproduksjonen fungerer, om livet er kjipere, etc.
Vis hele sitatet...

Livet var kjipt før bol. Nå er det langt bedre og jeg har fått mer tro på meg selv og har ikke lengre ett så intenst selvhat som jeg har slitt med i mange år. Alt virker fortsatt i boxeren. Er på bol ca 1 gang per år nå. Kommer aldri til å slutte. Bol gjør at jeg får det bedre på alle plan. Bol gir selvtillit, motivasjon, pågangsmot ja alt jeg har manglet før jeg startet med bol. Om testosteronproduksjonen skulle bli ødelagt da blir jeg å cruise på bol 365. Går nok bra da jeg tar pauser, ikke kjører ekstreme doser og avlsutter kurene langsomt sammen med de riktige medisinene.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Morsomt
Jeg har bola i ca 4 år.

Mer aggressiv? Nei
Drar mer damer? Nei
Mer høy på meg selv? Nei
Mer cocky? Nei

Hvorfor?
Trening er min hobby. Trener ca 2 timer om dagen. Jeg trente rent i ca 5 år før jeg bestemte meg. Press? Kanskje, men jeg valgte selv. Angrer jeg? Nope.

Juks? Nei. Deltar ikke i noe konkurranser, så juks, nei.


Hva jeg har prøvd er:
Dianabol
Turinabol
Anadrol
Testosterone Cyp
Testosterone Enanthate
Trenbolone Enanthate
Trenbolone Acetate
Deca Durabolin


Akkurat nå går jeg på en 20-ukers kurs bestående av;
Uke 1-4 50mg Anadrol PWO
Uke 1-15 400mg Tren E EW
Uke 1-20 500mg Test E EW
Uke 16-20 50mg Anadrol PWO
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Morsomt
Jeg har bola i ca 4 år.

Mer aggressiv? Nei
Drar mer damer? Nei
Mer høy på meg selv? Nei
Mer cocky? Nei

Hvorfor?
Trening er min hobby. Trener ca 2 timer om dagen. Jeg trente rent i ca 5 år før jeg bestemte meg. Press? Kanskje, men jeg valgte selv. Angrer jeg? Nope.

Juks? Nei. Deltar ikke i noe konkurranser, så juks, nei.


Hva jeg har prøvd er:
Dianabol
Turinabol
Anadrol
Testosterone Cyp
Testosterone Enanthate
Trenbolone Enanthate
Trenbolone Acetate
Deca Durabolin


Akkurat nå går jeg på en 20-ukers kurs bestående av;
Uke 1-4 50mg Anadrol PWO
Uke 1-15 400mg Tren E EW
Uke 1-20 500mg Test E EW
Uke 16-20 50mg Anadrol PWO
Vis hele sitatet...
Etter endt kur cruiser jeg alltid på 250mg Testo EW
Av og til innom fastlege for blodprøver for å sjekke at alt er ok.
Dette blir nok også min siste kur tho
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser også dine tråder om cannabis, dette er vel narkotika og er ulovlig i norge, samme som med bol?
Jeg kommer nok til å vurdere testosteron sjøl en dag. Når jeg nærmer meg 75-års alderen, og egenproduksjonen uansett er nær null. Da tror jeg testosteron kan ha en del helsemessige fordeler.
Men å gjøre det i 20-åra når man uansett er et hormonkraftverk? Nei, det skjønner jeg ikke.
Bol er jo for utseende og for fryden man får av å hevde man er all-natural mens man forbigår taperne som vier livet sitt til gymmen bare for å legge på seg noen få gram muskler i året etter det er slutt på nybegynner gainsa.

En annen ting som er fint med bol er at man kan makse muskelkjerneminne til kroppen slik at man øker det naturlige maksimum uten bol permanent.
Sitat av PsuedoVitenskap Vis innlegg
Bol er jo for utseende og for fryden man får av å hevde man er all-natural mens man forbigår taperne som vier livet sitt til gymmen bare for å legge på seg noen få gram muskler i året etter det er slutt på nybegynner gainsa.

En annen ting som er fint med bol er at man kan makse muskelkjerneminne til kroppen slik at man øker det naturlige maksimum uten bol permanent.
Vis hele sitatet...
Jaha, så du vet ikke hva ekstra testosteron gjør med hjernen? Et par hint er dopamin og serotonin.

Hva er greia med røyk? narkotika? drikke hver helg? se snarveier på trening?

Greia med bol er at det er like mange svar, som det er bolere. De som er rasshøl på bol, er rasshøl uten bol også, men bol vil nok forsterke personligheten til en viss grad, gjerne trenbolon og halotestin.
Sist endret av Superspurv; 23. september 2019 kl. 17:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sinkpad Vis innlegg
Hvordan har tiden etter vært? Om du har sluttet da. Tenker på om testosteronproduksjonen fungerer, om livet er kjipere, etc.
Vis hele sitatet...

Livet var kjipt før bol. Nå er svært mye bedre og langt mer stabilt. Har fått mer tro på meg selv og har ikke lengre ett så intenst selvhat som jeg har slitt med i mange år. Alt virker fortsatt i boxeren. Er på bol ca 1 gang per år nå. Kommer aldri til å slutte. Bol gjør at jeg får det bedre på alle plan. Bol gir selvtillit, motivasjon, pågangsmot ja alt jeg har manglet før jeg startet med bol. Om testosteronproduksjonen skulle bli ødelagt da blir jeg å cruise på bol 365. Går kanskje bra da jeg tar pauser, kjører heller ikkeekstreme doser og avlsutter alltid kurene langsomt sammen med de riktige medisinene.

For meg er ikke det å ikke å bruke et alternativ. For da er jeg tilbake der jeg startet. Med tungsinn. Depresjoner. Nedstemthet og manglende tiltakslyst og liten til ingen gjennomføringsvne. På kur blir jeg den personen jeg ønsker å være og får en stabil psyke. Jeg er ikke kjempesterk eller svær bodybuilder. Ingen vil sikkert mistenke meg for bol for jeg ser ganske vanlig ut. Og endelig føler jeg meg også vanlig. Og den følelsen er verdt all risiko. Jeg trenger ikke lengre masse medisiner for psyken, fungerer veldig godt i hverdagen og er ute av psykiatrien. Går jeg for lenge uten å kure så går ting i unnabakke og da blir det ny kur så er alt bra igjen et års tid. Og tross alt, jeg føler det er mindre bivirkninger fra hormonene enn fra medisinene jeg fikk mot tungsinn og depresjon.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jaha, så du vet ikke hva ekstra testosteron gjør med hjernen? Et par hint er dopamin og serotonin.
Vis hele sitatet...
Godt forsøk, men jeg er ikke imponert. Anabole steroider påvirker mye mer enn dopamin og serotonin.
Det er igjen psykologi det handler om. Snarvei til bekreftelse og resultater, enten av andre eller seg selv. Det er som jeg har skrevet før, hvis man har neglisjert kropp og helse i mange år, så tar det mange år å bygge og implementere rutiner som gir resultater.

Nå er jeg ikke helt 100% enig med meg selv om kanskje preparater ikke er hensiktsmessig i alle tilfeller. Det kan være en stor psykologisk boost å få litt hjelp på veien, for det kan være mange grunner til at man neglisjerer egen helse. Det kan være miljømessige faktorer som manipulasjon. For eksempel med tanke på vektnedgang, hvis man tar et livsendrende valg, så kan fettfjerning via operasjon gi en stor boost til den endringen. Hvis man blir hekta på trening, så kan vel kanskje en liten boost i den retningen ikke være helt uhensiktsmessig, men det får bli opp til leger og utdannede psykologer å bestemme. For min del har jeg holdt meg unna så langt i livet og vil fortsette med det. Har klart å begynne å trene litt de siste årene, også hjemme, så vil fortsette å skru inn disiplin der.

Jeg vet ikke mye om disse preparatenes individuelle funksjon på kroppens metabolisme. Jeg tror mest på å holde ting naturlig, å ha en livsvilje og indre lyst til å ville bry seg om seg selv, og analysere grunnene til hva som eventuelt hindrer dette. Det er psykologiens kunst.

Så lenge man bruker det helt selv, så har det vel ingen effekt på andre enn en selv, så lenge en ikke anbefaler det til andre, som kanskje ikke har samme mentale kapasitet til å holde det 100% personlig, og ikke endrer personlighet av det. Det kan man jo aldri vite.

Som du skriver angående halvkriminelle folk, og for å imponere damer, ja det bunner jo litt i manglende selvsikkerhet. Det gjelder hos damer også. Så der har du det gående.

Det bunner i at vi ikke lærer noe om personlig utvikling, psykologi og refleksjon i skolen. Da blir alt ned til fritt marked = Fritt vilt. Vi er fritt vilt for hverandre, vi lærer ikke å tenke, vi må liksom "bli klok av skade" og lære av andres skade, noen må liksom skades først før vi lærer. Jeg synes det er visere å lære om den interne logikken av menneskets natur tidlig, sånn at vi sparer oss slike usikkerhetsmomenter som du tar opp her og heller kan lære å finne ut av hvem vi er tidligst mulig, så blant annet vi kan velge partnere ut fra personlige verdier og karaktertrekk, og ikke bare ut fra utseende. Å prøve å tvinge gjennom likbarhet med å se bra ut. For det er helt sikkert mange som ser både kjekke og veltrente ut, som både er barnemishandlere og voldtektsforbrytere, som damer er helt uvitende om (dette kan jo også gå andre veien, i andre tilfeller, bare for å ha nevnt det). Så finner de det ut 10 år etterpå når de har fått barn og står der med hele pakka, fordi de ble blendet av et kjekt ytre og ikke spurte nok kritiske spørsmål.

Et interessant tema som igjen bunner ut i psykologi.
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
hva er grunnen til at dere på freak som boler o.l gjør dette, og hvorfor?
Vis hele sitatet...
Den primære årsaken er at «bol» gjør deg større og sterkere. Så da kan du heller spørre; hva er greia med å bli større og sterkere? Primært de som løfter vekter for å øke i muskelmasse/styrke. Bl.a. de som har vektløfting/trening som hobby - og profesjonelle byggere selvfølgelig. Det er en interesse/hobby på lik linje med andre interesser. Og jo, det har en hyggelig «bivirkning», og det er at kvinner synes det er attraktivt med muskuløse menn, det er noe de aller fleste studier på feltet viser. Å påstå noe annet blir jo som å undergrave biologi
Sitat av OnkelJubalon Vis innlegg
Den primære årsaken er at «bol» gjør deg større og sterkere. Så da kan du heller spørre; hva er greia med å bli større og sterkere? Primært de som løfter vekter for å øke i muskelmasse/styrke. Bl.a. de som har vektløfting/trening som hobby - og profesjonelle byggere selvfølgelig. Det er en interesse/hobby på lik linje med andre interesser. Og jo, det har en hyggelig «bivirkning», og det er at kvinner synes det er attraktivt med muskuløse menn, det er noe de aller fleste studier på feltet viser. Å påstå noe annet blir jo som å undergrave biologi
Vis hele sitatet...
Nå vil du trigge endel feminister, med de siste setningene der.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Nå vil du trigge endel feminister, med de siste setningene der.
Vis hele sitatet...
Jeg leser i tråden at «Hjemmelaget Basilisk« lar seg provosere av å se menn med store muskler i dyre biler, så jeg skjønner at terskelen er meget lav for å la seg «trigge» her
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fordi jeg føler meg som en bedre person på steroider.

Mer produktiv, høyere stress toleranse, mer motivasjon og klarere til sinns.

Jeg er også glad i å trene og med steroider, kan jeg trene mer.


Kan også bruke med minimalt av bivirkninger. For meg er det et regnestykke hvor jeg har kommer fram til at livet mitt er bedre med steroider i mindre doser periodevis. Da jeg blir eldre, vil det også være bedre å heller bruke fast over rundt.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Til dere som ikke har sett "Norge på dop" (en serie som gikk på TV3 for noen år siden), anbefaler jeg å se denne episoden. Steroider er noe jeg heller aldri har skjønt meg på, men jeg har også vært heldig med å ha naturlig lett for å bygge muskler, og kan dermed ikke gjøre meg noen formening om hvordan det føles å være liten og spinkel. Men det er åpenbart at det kan være veldig vanskelig for enkelte. Særlig gjelder dette gutter i tenårene/tidlig i 20-årene i vennegjenger der det å være "macho" (i mangel på bedre ordvalg) er et ideal, og i enkelte tilfeller kan det gå hardt utover psykisk helse. I likhet med bruk av de fleste rusmidler handler det i bunn og grunn om å føle seg bedre, og såvidt jeg forstår gir steroider en voldsom (dog midlertidig) boost av selvtillit og psykisk velvære. Dette er ikke bare et resultat av å se større ut. Det som er skummelt er hvor fort det kan eskalere fra å ta en "liten uskyldig" kur til å bli en nødvendighet, og etterhvert svært selvdestruktivt. Personlighetsforandringene som følger er kanskje det mest urovekkende, men også trist å se vennene sine pådra seg uopprettelige skader. De jeg av vennene mine jeg sikter til er også intelligente mennesker som jeg vet har "lest leksene sine", så jeg har aldri giddet å forsøke med noen moralpreken (jeg vet tross alt ikke et fnugg om temaet). Det er fullt mulig å bruke steroider på en fornuftig måte, og det dukker stadig opp sikrere medikamenter, men sjansen for at det sklir ut på et punkt vil alltid være der.
Vet ikke om det er nevnt, men steroider(testo tenker jeg på) vil/kan føre til at man våkner som ett skudd om morran med toppform klar for alt dagen bringer, en slik selvtillit som kanskje er fraværende uten testo er også en viktig faktor tenker jeg.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av wormhole Vis innlegg
Det er fullt mulig å bruke steroider på en fornuftig måte, og det dukker stadig opp sikrere medikamenter, men sjansen for at det sklir ut på et punkt vil alltid være der.
Vis hele sitatet...

Her må jeg si deg beint imot. For svært mange så blir det aldri "med den ene kuren". Fordi effekten er så god og de vokser enormt fort i muskelmasse, øker masse i styrke og får en mental boost som de kanskje aldri før har opplevd i hele sitt liv. En blir ikke fysisk avhengig av bol, ikke i starten, men svært mange blir psykisk avhengig. Etter lang tids bruk og tung bruk blir faktisk mange også fysisk avhengig. For da er egenproduksjonen av testo nærmest skrudd av og de fungerer ikke som menneske lengre.

Sikrere medikamenter? Hva tenker du på? Det er svært vanskelig å få sikre medikamenter når det gjelder bol. Spesielt nå om dagen. Tidligere så var det relativt enkelt å få fatt i rene produkter, som var smuglet fra EU. Men nå som det nesten ikke selges bol over disk på apotek i EU lengre så er rene, autentiske farmasøytiske medikamenter svært vanskelig å få tak i, og selv drevne bolere med stort kontaktnett ender opp med kjeller/garasje bol. Blandet ut av hvemsomhelst og kanskje også pakket og puttet i "steril emballasje" i svært uhygieniske omgivelser.

Alt av bol som ikke taes oralt skal sprøytes inn i kroppen. Og alt som ikke er av farmasøytisk kvalitet er nær sagt litt risikosport. Snakk med bolere, sjekk hvor ofte de har fått infeksjoner etter injeksjoner, har dratt på seg abcesser eller annen faenskap.

Innstramming på regelverk rundt bol og det å gjøre bol kriminelt å bruke har kun ført til en ting. Massiv økning i salg av falske produkter blandet sammen av personer som ikke veit hva dem driver på med og de har ingen kjemisk ren produksjonshall som sikring mot forsøpling av produktene de selger. Pluss at de har jo ikke laget testosteroenet fra bunnen av heller, de bare kjøpt inn i store kvantum fra andre undergrunnslabber også blander de og mixer slik de tror ting skal være.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lett er det å få tak i original testosteroe P elle E som apotekvare å ikke undergrunn piss? nå er ikke jeg så veldig inni dette med steroidmarkedet men ønsker bare lære om hvordan markedet er nå til dags. Da jeg alltid har hørt å fått inntrykk av at steroider på markedet idag kommer fra undergrunnslabber
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For de aller fleste vil det å skaffe farmasøytisk kvalitetsbol være tilnærmet umulig idag. For de med mye penger, stort kontaktnett og godt med kan det helt sikkert skaffes. Alternativet er jo lang ferie til et land som fortsatt selger bol over disk uten resept eller der resepter skrives ut mot god betaling. Slik ting er blitt nå så er det så mange før deg i køen på det som finnes av farmasøytisk bol at det vil være svært vanskelig for deg å få tilgang på. Og selv om du blir tilbudt farmasøytisk bol i byen der du bor, hvordan kan du vite at det er ekte farmasøytisk kvalitet og ikke bare en estetisk god forfalskning? Det enkleste er nok om du er mobil for en lengre periode, lang nok til at du rekker en kur eller tre.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For de med mye penger, stort kontaktnett, mye tid og godt med $$$ kan det helt sikkert skaffes.
Er det noen her som har erfaringer med Turinabol?
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For de aller fleste vil det å skaffe farmasøytisk kvalitetsbol være tilnærmet umulig idag. For de med mye penger, stort kontaktnett og godt med kan det helt sikkert skaffes. Alternativet er jo lang ferie til et land som fortsatt selger bol over disk uten resept eller der resepter skrives ut mot god betaling. Slik ting er blitt nå så er det så mange før deg i køen på det som finnes av farmasøytisk bol at det vil være svært vanskelig for deg å få tilgang på. Og selv om du blir tilbudt farmasøytisk bol i byen der du bor, hvordan kan du vite at det er ekte farmasøytisk kvalitet og ikke bare en estetisk god forfalskning? Det enkleste er nok om du er mobil for en lengre periode, lang nok til at du rekker en kur eller tre.
Vis hele sitatet...
Jeg ville aldri puttet noe Undergrunns steroider i meg, skulle jeg først testet en type steroide skulle de vært Testo E/P med en dose på mellom 300-500mg.

Nå har det seg slik at jeg en den type som har slitt med uren hud, ville dette vært katastrofalt om jeg plutselig en dag skulle finne på å prøve testosterone?
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg ville aldri puttet noe Undergrunns steroider i meg, skulle jeg først testet en type steroide skulle de vært Testo E/P med en dose på mellom 300-500mg.

Nå har det seg slik at jeg en den type som har slitt med uren hud, ville dette vært katastrofalt om jeg plutselig en dag skulle finne på å prøve testosterone?
Vis hele sitatet...
Katastrofe ja! Hadde nok angra med engang
Sitat av stratos899 Vis innlegg
Er det noen her som har erfaringer med Turinabol?
Vis hele sitatet...
Jeg trente i 4 år, før jeg testet en turinabol only cycle. Gikk opp 10 kg på 6 uker.

Behagelig høyt energinivå og drive til å jobbe mye. Trente 2 ganger om dagen og så veldig bra ut.

Kjørte ikke PCT etter kuren. Tror man bør gjøre det, da man får testoshutdown.

Var kåt hele tiden og merket økt oppmerksomhet fra det motsatte kjønn.

Ikke noe problem med østrogen, verken under eller etter kuren.

Kommer aldri til å kjøre noen form for steroider igjen på grunn av:

1. Fikk sykt høye leververdier og mørk urin. Tilbake til normalen ett ca 1 mnd
2. Fucker med stoffskifte
3. Personlig ble jeg ganske aggresiv. Var på den tiden dørselger. Sjelte ut en gammel mann som i mine øyne var "frekk", og sparket av postkassen hans. Aldri noe jeg ville gjort "edru".
4. Hadde en episode hvor jeg hadde tatt litt stor dose - ca 70 MG og gikk på trening. Trente ekstemt hard og hjertet føltes ut som det skulle dette ut. Taxi til legevakten, full fart, trodde jeg skulle dø, hyperventilerte som faen, utrolig noia. Fått en mild form for PTSD etter dette. Tok et år for meg å komme til hektene etter dette.

I etterkant:
- Ja det var gøy å være på! Føltes bra, mye sex, mye trening og høy selvtillit

- Testonivå er OK, men i lavere sjiktet. Har ikke lenger morningwood naturlig.

- Hver natt når jeg legger meg må jeg fokusere på pusten for å ikke fokusere på hjertet. Om jeg fokuserer på hjertet så får jeg noia.

- Har vært på legevakten kanskje 25 ganger i 2018 og 4 ganger i år - på grunn av noia. Samt mye fastlegebesøk for å sjekke verdier. Gikk også til psykolog en periode.

- Blir lettere irritert nå.

Alt i alt: Hvis jeg hadde skjønt konsekvensene av bruken, så hadde jeg aldri gjort det. Jeg var dog veldig uforsiktig, og man kan nok gjøre det mer vellykket enn meg!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Boleren må fortsatt være strukturert, spise godt og må gjerne trene hardere enn uten bol.
Vis hele sitatet...

Akkurat dette må jeg bare kommentere. Å påstå noe sånn er jo helt bak mål. Anabole sterioder ble ikke oppfunnet med bolemiljøet i tankene, det er et legemiddel som skal hindre muskelnedbrytning. Hindre muskelnedbrytining når man ligger i sykehussenga og ikke kan røre seg, og selv da gjerne øke i muskelmasse.

Jeg kan finne frem forskningsrapporter som beviser at folk på sterioder øker mer i muskelmasse uten å trene enn folk som trener.

Sånne påstander irriterer meg, jeg har vært en av dem som har trent rent først i 15 år, med veldig gode resultater. Og gått på TRT nå i 5 år og lever fortsatt for trening.

Jeg har hatt veldig lave nivåer frem til nå for 5 år siden, men jeg fikk bra resultater fordi jeg jobba fullstendig ræva av meg. Noe som hjelper er å faktisk røre på seg når man er på trening, ikke bare sitte der og se på alle andre. Noe 80% av de jeg ser trener styrke driver med
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
3mma det du beskriver hørs ut som en form for angst lidelse. En kur har neppe ødelagt hjertet ditt, selv om du trente veldig hardt. Og skulle det vært rytmeavvik eller voksende hjerte så ville nok det vært avdekket på legevakten. Undersøk og google hva man kan gjøre for å bli kvitt angst og panikkangst. Det kan kanskje hjelpe deg tilbake til normalen.

Om det var bol som utløste eller trigget denne angsten vet vi jo ikke. Kanskje lå det latent hos deg og ville kommet til overflaten uansett. Det nytter ikke angre på utfallet av kuren. Forsøk heller å eie den kuren. Angst kan i stor grad jobbes med til det blir uproblematisk å leve med. Er ikke sikkert du blir 100% kvitt det, men du lærer deg nok teknikker og øvelser for først dempe angsten også unngå angsten.

Dette fikser du 3mma. Snakk evt med psykolog om dette, og si du ønsker å jobbe med dette konkret. Trenger ikke engang fortelle at du har tatt bol. For å unngå stigma eller feilvurderinger fra psykologen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
3mma det du beskriver hørs ut som en form for angst lidelse. En kur har neppe ødelagt hjertet ditt, selv om du trente veldig hardt. Og skulle det vært rytmeavvik eller voksende hjerte så ville nok det vært avdekket på legevakten. Undersøk og google hva man kan gjøre for å bli kvitt angst og panikkangst. Det kan kanskje hjelpe deg tilbake til normalen.

Om det var bol som utløste eller trigget denne angsten vet vi jo ikke. Kanskje lå det latent hos deg og ville kommet til overflaten uansett. Det nytter ikke angre på utfallet av kuren. Forsøk heller å eie den kuren. Angst kan i stor grad jobbes med til det blir uproblematisk å leve med. Er ikke sikkert du blir 100% kvitt det, men du lærer deg nok teknikker og øvelser for først dempe angsten også unngå angsten.

Dette fikser du 3mma. Snakk evt med psykolog om dette, og si du ønsker å jobbe med dette konkret. Trenger ikke engang fortelle at du har tatt bol. For å unngå stigma eller feilvurderinger fra psykologen.
Vis hele sitatet...
Angrer ikke på kuren. Hadde bare ikke gjort det om jeg hadde forutsett konsekvensene. Gjort er gjort uansett Ja, mulig jeg er mer utsatt for angst. Alltid hatt en mild for for angst. Bruker en del kosttilskudd og sunn mat for å kontre den.

Eneste er nattangsten som jeg håndterer akkurat nå. Bruker CBD-olje til tider, ashwagdha, ltheanine etc.. det eleminerer alt excess kortisol og stress.

Dog skulle jeg gjerne hacket testoen min tilbake. Lurer på om det ville vært effektivt å kjørt HCG / Clomid nå?
Sitat av OnkelJubalon Vis innlegg
Jeg leser i tråden at «Hjemmelaget Basilisk« lar seg provosere av å se menn med store muskler i dyre biler, så jeg skjønner at terskelen er meget lav for å la seg «trigge» her
Vis hele sitatet...
Så... Én enkelt person har anonymt ytret at vedkommende subjektive og estetiske oppfatning er at bolekropper er lite attraktive. Derfor konkluderes det med at vedkommende "triggered" og at forumet styres av irrasjonelle, millitante feminister med fobi for logikk og mandighet. Er det sånn cirka resonnementet?


I såfall vil jeg hevde at man skal være bra hårsår om man kategorisk tolker uenighet på den måten. Å være så defensiv er hverken et tegn på styrke, selvtillit eller rasjonalitet.


Sitat av Superspurv Vis innlegg
Greia med bol er at det er like mange svar, som det er bolere.
Vis hele sitatet...
Så det er altså ikke to bolere i verden som deler motivasjon? Hvert eneste bolehue har en ny og unik årsakt til å bole? Så langt i denne tråden har jeg sett... fem?
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mrsprettball Vis innlegg
Anabole sterioder ble ikke oppfunnet med bolemiljøet i tankene, det er et legemiddel som skal hindre muskelnedbrytning. Hindre muskelnedbrytining når man ligger i sykehussenga og ikke kan røre seg, og selv da gjerne øke i muskelmasse.

Jeg kan finne frem forskningsrapporter som beviser at folk på sterioder øker mer i muskelmasse uten å trene enn folk som trener.
Vis hele sitatet...
Nei rull inn nå a petter. Veit ikke om du gjør deg vanskelig, forsøker å trolle eller om du faktisk mener det du skriver?

Kan ikke huske at noen i tråden har sagt at steroider ble funnet opp for bolere. Men effekten av bol som en positiv stimulant på atleter, idrettsutøvere og kroppsbyggere har vært allment kjent over 60 år nå. Ja bol ble funnet opp som et legemiddel, men det viste seg raskt at også mennesker som ikke var syke ville få enorm fremgang ved å bruke disse medisinene. Heroin var også et legemiddel. Det skulle kurere avhengighet av morfin blant annet. Det betyr jo ikke at folk ikke finner andre bruksområder for heroin. Samme med bol. Ingen her har nekta på at bol egentlig er ment til medisinsk bruk. Men alle vet at store nok doser og gjerne i kombinasjon med andre typer bol så virker ting langt bedre.

Ja host gjerne opp den forskningen du, vil veldig gjerne se den. Å stappe kroppen full av bol UTEN å trene må være noe av det mest sjuke folk kan gjøre. Det aller meste av økningen du da oppnår er veskeansamling i kroppen og etter kuren så forsvinner vesken. Hvorfor i alle dager vil noen utsette kroppen sin for den belastningen bol faktisk er uten å trene? Det skjer vel kun i terapeutisk bruk? Og da i helt andre doser en bolerne bruker? Ingen med normalt vett i huet vil bole seg med boledoser over tid uten å trene, for det er jo totalt meningsløst.

Det vil overraske meg stort om finner forskning som viser at muskelvekst og styrke øker mer hos en passiv boler som aldri trener enn hos en som trener rent helt uten bruk av steroider eller vekst.

Du må også huske på målet med kuren varierer fra person til person, og kanskje også fra når på året kuren kjøres. Noen ønsker max masseøkning, andre ønsker mer subtile endringer som marginal masseøkning, men betydlig økning i definisjon av musklene, hardhet og styrke.


Sånne påstander irriterer meg, jeg har vært en av dem som har trent rent først i 15 år, med veldig gode resultater. Og gått på TRT nå i 5 år og lever fortsatt for trening.
Vis hele sitatet...
TRT og bolekur er 2 helt forskjellige ting. Om du står på TRT som et resultat av lav egenproduksjon av testo uten av at det kommer fra bruk av bol så er jo dosene og preparatene du bruker noe helt annet enn det folk i miljøet kjører i seg. Da får du medisinske doser som er basert på "normalnivå". Den økningen av testosteron du da opplever er jo fortsatt positiv, både kroppslig og mentalt men du har jo faktisk bare kommet opp på et normalt nivå av testosteron. Den store veksten, økningen i styrke og voldsomme fremgangen kommer først når bol brukes i så store doser at det ville fått din fastlege til å gråte i fortvilelse. For de dosene som brukes i miljøet er på ingen måte en refleksjon av medisinske terapeutiske doser. Leger som ikke kjenner bolekulturen vil nok sikkert tro at det er den visse død å bole slik bolerne gjør. Fordi dosene er så mye større enn det de noen gang har foreskrevet. Og enkelte får jo bivirkninger selv på lavdose TRT behandling.

Så hvordan du kan si det du sier basert på egne erfaringer blir for meg en gåte. Igjen, ingen blir "stor & sterk" kun av å bruke bol - bol må kombineres med hard trening, temmelig stort fokus på kosthold og også hvile for å få maksimalt igjen for hver enkelt kur. Husk - målet er jo ikke kun max vektoppgang på selve kuren. Det egentlige målet er å omsette mest mulig av vektoppgangen til økt muskelmasse og økt styrke som blir igjen på kroppen også etter kuren og etter av vannsamlingen er forsvunnet. Jo mer strukturert og bevist en boler har vært på kosthold og trening under en kur, jo mer av muskelmassen blir igjen etter kuren. Men selv de mest dedikerte bolerne mister jo svært mye av massen etter kuren, ja faktisk mesteparten. Fordi veldig mye av massen faktisk er vann. Men som vi vet så er jo mange faktisk ute etter den "oppblåst" effekten under kur. For med økt vannansamling i kroppen jå mer metta blir kroppen på glykogen noe som gjør at det er mulig å trene ennå hardere, løfte ennå tyngre og ennå flere reps. Altså bryte ned maks muskelfiber per trening. Restitusjonen øker jo betydelig på kur, så bolerne knuser muskelfiber på gymmen og mens de sover og hviler så jobber bolekroppen med å erstatte disse muskelfibrene som jo i praksis er selve veksten i masse.


Jeg har hatt veldig lave nivåer frem til nå for 5 år siden, men jeg fikk bra resultater fordi jeg jobba fullstendig ræva av meg. Noe som hjelper er å faktisk røre på seg når man er på trening, ikke bare sitte der og se på alle andre. Noe 80% av de jeg ser trener styrke driver med
Vis hele sitatet...

Det er vel ingen i tråden som har sagt at folk ikke kan vokse, ikke kan øke i styrke eller ikke kan forbedre resultater uten å bruke bol. Så skjønner ikke hvorfor du drar fram det. Men det er uansett slik at når bol-dosene kommer på kroppsbygger-nivå at det skjer uante ting i kropp og sinn. Da kommer det en så voldsom fremgang og så kraftig økning i vekt, muskelmasse og styrke på så kort tid som ingen vil oppleve når de trener rent.
Å ta AS uten å trene gir faktisk solide økninger i muskelmasse og styrke, mer på muskelmasse enn trening alene, kombinerer du trening med AS får du en 1+1=3 effekt. Legger ved en studie hvor man sammenligna placebo med trening, bare tilskudd av testo uten trening og trening+testo. 600mg testo og 10 uker trening.

- Placebo fikk ingen økning.
- Trening alene økte 2kg i muskelmasse, 10kg i benk og 25kg i knebøy.
- Testo alene UTEN TRENING gav 3.2kg økt muskelmasse, 9kg mer i benk og 16kg mer i knebøy.
- Testo + trening gav 6.1kg mer muskelmasse, 22kg mer i benk og 38kg mer i knebøy.

Har personlig aldri brukt og kommer heller aldri til å bruke da jeg har nådd målene mine kun med trening. Kan dog forstå at endel prøver og at noen blir hekta. Synes dog flere burde holde ut med trening, vær tolmidig og strukturert så kan man nå svært langt
Sist endret av OneofaMind; 11. oktober 2019 kl. 19:28.
The Effects of Supraphysiologic Doses of Testosterone on Muscle Size and Strength in Normal Men

https://www.nejm.org/doi/full/10.105...99607043350101

Ønsker ikke diskutere dette, jeg sier IKKE at de som kjører kurer ikke trener hardt. Men å si at legemidler som har som opprinnelig formål å øke muskelmassen, ikke er direkte årsak i ekstrem økning i muskelstørrelse og styrke, blir litt urimelig.

Skulle gjerne redigert litt, men vanskelig. Ikke har stor påvirkning på økning i muskelmasse og styrke, blir litt urimelig*
Sist endret av Mrsprettball; 12. oktober 2019 kl. 00:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Av en eller annen grunn falt linken min ut av innlegget, takk for at du linka til studien jeg omtalte Mrssprettball
Hehe ingen årsak
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje jeg var uklar i formuleringen eller skrev litt klønete. Forsøkte ikke å undergrave effekten av bol, jeg forsøkte å vise at de seriøse bolerne legger ned veldig mye tid og energi på hver kur. Fordi mer innsats i form av bra kosthold, trening og hvile gir mest effekt. Skal lese det linken du posta sprettball.

Uten å ha lest linken vil jeg likevel advare lesere av tråden mot å kjøpe seg en kur uten å samtidig trene. Bol i seg selv er en belastning for kroppen og indre organer. Skal du først kjøre kur så sørg for at du får maksimal yield på den kuren. Folk bør ha noe treningsgrunnlag fra før, ha oversikt over hva de bør spise og de bør også forstå hvor viktig kaloriinntaket er på bol. Siden metabolismen skrues kraftig opp på bol må næringsinntaket også øke for best yield. De som har trent en stund, som kjenner øvelser og egen fremgang har kanskje også erfaring fra kosthold og kalorimengde. Og det er gull verdt før en kur. Pluss at utrente folk har jo en temmelig bra naturlig progresjon spesielt det første året når de blir seriøse med treningen. Så bruk det året til å lese deg opp på bol, inkludert potensielle skadevirkninger, og eksperimenter med kostholdet. Kutt ut tomme kalorier som energidrikker, alkohol, brus, godterier, snacks og snop. Så kommer fremgangen.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva greia med det er?

Små menn og noen kvinner med altfor lite selvtillit. Det er greia. Hadde de enda bare fått normalisert selvtilliten sin ved å bruke bol så skulle jeg ikke vært så negativ, men de blir stort sett noen oppblåste, ekle, arrogante mennesker som luller seg inn i en eller annen forestilling om at det er så trygt, at det gjør dem godt og at alt bare er peachy. Jeg har knapt truffet en eneste av dem som jeg anser som normalt fungerende mennesker, selv om de gjerne tror det selv. Jeg har heller ikke truffet en eneste eksbruker som når de har bikket 40 eller 50 ikke angrer på det de holdt på med og ser med vemmelse på hvem de var. Det er greia.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bolekropper er sinnsykt turnoff.
Vis hele sitatet...
Tja, damene liker store muskler. I det minste mange av dem. Og de havner ganske lett på rygg når noen kommer med sixpack og bulende brystkasse og biceps.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har bola i ca 4 år.
Vis hele sitatet...
Vil du ikke miste det meste av "gains" hvis du kutter det ut?
Sist endret av hemmeligegreier; 12. oktober 2019 kl. 23:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Tja, damene liker store muskler. I det minste mange av dem. Og de havner ganske lett på rygg når noen kommer med sixpack og bulende brystkasse og biceps.



Vil du ikke miste det meste av "gains" hvis du kutter det ut?
Vis hele sitatet...
Mesteparten av det man mister etter en kur er vannvekt. Hvis man har blasted & cruised i 4 år, vil man beholde selvfølgelig mesteparten, men muskelmassen avtar over tid, da kroppen kvitter seg med unødvendig muskelmasse.
Sitat av 3mma Vis innlegg
Jeg trente i 4 år, før jeg testet en turinabol only cycle. Gikk opp 10 kg på 6 uker.

Behagelig høyt energinivå og drive til å jobbe mye. Trente 2 ganger om dagen og så veldig bra ut.

Kjørte ikke PCT etter kuren. Tror man bør gjøre det, da man får testoshutdown.

Var kåt hele tiden og merket økt oppmerksomhet fra det motsatte kjønn.

Ikke noe problem med østrogen, verken under eller etter kuren.

Kommer aldri til å kjøre noen form for steroider igjen på grunn av:

1. Fikk sykt høye leververdier og mørk urin. Tilbake til normalen ett ca 1 mnd
2. Fucker med stoffskifte
3. Personlig ble jeg ganske aggresiv. Var på den tiden dørselger. Sjelte ut en gammel mann som i mine øyne var "frekk", og sparket av postkassen hans. Aldri noe jeg ville gjort "edru".
4. Hadde en episode hvor jeg hadde tatt litt stor dose - ca 70 MG og gikk på trening. Trente ekstemt hard og hjertet føltes ut som det skulle dette ut. Taxi til legevakten, full fart, trodde jeg skulle dø, hyperventilerte som faen, utrolig noia. Fått en mild form for PTSD etter dette. Tok et år for meg å komme til hektene etter dette.

I etterkant:
- Ja det var gøy å være på! Føltes bra, mye sex, mye trening og høy selvtillit

- Testonivå er OK, men i lavere sjiktet. Har ikke lenger morningwood naturlig.

- Hver natt når jeg legger meg må jeg fokusere på pusten for å ikke fokusere på hjertet. Om jeg fokuserer på hjertet så får jeg noia.

- Har vært på legevakten kanskje 25 ganger i 2018 og 4 ganger i år - på grunn av noia. Samt mye fastlegebesøk for å sjekke verdier. Gikk også til psykolog en periode.

- Blir lettere irritert nå.

Alt i alt: Hvis jeg hadde skjønt konsekvensene av bruken, så hadde jeg aldri gjort det. Jeg var dog veldig uforsiktig, og man kan nok gjøre det mer vellykket enn meg!
Vis hele sitatet...
Takk for detaljert tilbakemelding! Har lest at man bør gå på Nolvadex i 3-4 uker etter turen, dette for å beskytte magesekken + få kroppstoffene på plass igjen. 70 MG høres også ekstremt mye ut, har tenkt å ta 40 mg.