Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1998
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lenge kan man spore 2mg xanor i blodet? Vet halveringstiden er 12 timer, så man egentlig er clean etter 24. Men om man tar blodprøve 1.5 til 2 døgn etter inntak, og de bevisst ser etter stoffet - vil man være safe?
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og kan i samme slengen spørre, er det safe med 0.2 g med speed og 250 mg emma 10 dager før en blodprøve for rus testing? Ikke sannsynligvis, men heelt garantert?
Jeg tror de regner fem halveringsstider. Så hvis det er 12 timer vil man vel kunne regne ca 60 timer. Noen får gjerne korrigere meg hvis dette er feil.

Tror det er trygt med mdma, kan ikke svare når det kommer til speed. Meta varer vel veldig lenge?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor lenge kan man spore 2mg xanor i blodet? Vet halveringstiden er 12 timer, så man egentlig er clean etter 24.
Vis hele sitatet...
Anbefaler deg å lese litt mer om halveringstid, for det funker nok ikke sånn som du skisserer.
De fleste stoffer sitter ikke så lenge i blodet eller? Cannabis er jo ute etter 1-2 dager mener jeg (til sammenligning)