Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1221
Kjapt spm.
Funker dette på galaxy s3 ?
KSF
Androidist
KSF's Avatar
NEI! Det er et SDHC-kort, du trenger micro-SD/microsdhc-kort.
Sitat av N0RTHERNKILLER Vis innlegg
NEI! Det er et SDHC-kort, du trenger micro-SD/microsdhc-kort.
Vis hele sitatet...
Hmm, takk for info Var rett før jeg bestilte

Dette burde funke da, eller ?
Sitat av Diddlysquat69 Vis innlegg
Hmm, takk for info Var rett før jeg bestilte

Dette burde funke da, eller ?
Vis hele sitatet...
jupp! Titegn
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
Sorry for OT og teit kommentar, men kan noen forklare meg hva "Titegn" betyr? :P
Vis hele sitatet...
At man ikke får skrive kommentarer og svar på poster som er under ti tegn ... så å si "jupp!" er ikke nok tegn til å få postet posten ... derfor skrev han "titegn"
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649381

Kjøp dette i stedet. Kingston er et merke med bedre kvalitet, og DX er, i mangel av bedre ord, bedritne, på minnekort. De har svært sjelden på lager (på tross av at det står skrevet at de har) og de bruker LANG tid på å sende. Betal med Visa, så slipper du mer enn 29,- i frakt fra Komplett. Koster deg en 50-lapp mer, men du sparer deg mange dagers hodepine...
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Å kjøpe minnekort fra DX har jeg kun dårlig erfaring med: De slutter å respondere etter en stund, har også fått et jeg bestilte som var 32 gb, som viste seg å bare være 8 gb.
Kvaliteten på produktene fra disse asiatiske nett-butikkene er som oftest noe luguber. Jeg bestilte minnekort på 32 gb fra aliexpress.com. Fikk da tilsendt noen 2gb minnekort som var merket 32 gb. Har dog ingenting å klandre DX for, men jeg ville personlig ikke bestilt tilsvarende derfra
Sist endret av RødExtra; 30. juni 2012 kl. 09:16. Grunn: Skriveleif