Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  124 16054
Kom i en veldig ubehag situasjon.
Jeg og en kompis var ute på en natte kjøring, vi hentet deretter noen fra en fest.
Var 2stk, jeg sa jeg ikke kjøre dem lengere en til byen, dem var fullstendig enig.
Den andre gikk når jeg kom dit, men han siste ville ikke gå ut.

Da klikket han, han truet med å slå oss, blant annet knuse hele bilen min.
Var i sentrum i Tromsø, jeg kjørte mot der han ville men egentlig leitet jeg etter politiet.
Også knuser han døra, vinduet, setet, riper i lakken..... Jeg å kompisen klikket skal vi si, så mye at grensen til drap kan forekomme.

Vi gikk ut fordi vi skulle banke livsdritten ut av jævelen, også hoper kompisen inn i bilen min å kjøre på idioten sånn at han drar seg rett i en vegg, der løfter han seg opp å skal fortsette med å ramponere hele bilen, vi stikker rett og slett av.

Hva kan skje om jeg anmelder forholdet? Personlig mener jeg handlet med nødverge i situasjon, han var mye sterkere ustabil osv.. han var så sint at han kunnet drept oss.
Sist endret av Base; 6. mai 2012 kl. 08:13.
Du skriver
Vi gikk ut fordi vi skulle banke livsdritten ut av jævelen, også hoper kompisen inn i bilen min å kjøre på idioten sånn at han drar seg rett i en vegg, der løfter han seg opp å skal fortsette med å ramponere hele bilen, vi stikker rett og slett av.
Vis hele sitatet...
Om dere var i bilen kunne dere kjørt avgårde istede for å gå ut av bilen. Så lenge dere gikk ut av bilen FOR Å banke vedkommende kan du ikke si dere handlet i nødverge. Det er overlagt voldshandling som kunne resultert med døden for den påkjørede.

Om dette er historien deres så kan det rive ganske bra på fritid, lommebok og førerrett i fremtiden hvis den angivelig ustabile anmelder forholdet.
Hvordan i alle dager klarte han og gjøre så mye skade på bilen uten at dere kjørte av gårde eller holdt han igjen eller noe slikt? Hvis han faktisk knuste døra og ruta med knyttneven skjønner jeg godt at dere kjørte på han istedet for å starte slosskamp med han. *dauførdutrefferbakken*
Base's Avatar
Trådstarter
Sitat av Andromeda27 Vis innlegg
Du skriver

Om dere var i bilen kunne dere kjørt avgårde istede for å gå ut av bilen. Så lenge dere gikk ut av bilen FOR Å banke vedkommende kan du ikke si dere handlet i nødverge. Det er overlagt voldshandling som kunne resultert med døden for den påkjørede.

Om dette er historien deres så kan det rive ganske bra på fritid, lommebok og førerrett i fremtiden hvis den angivelig ustabile anmelder forholdet.
Vis hele sitatet...
Kan si meg enig i dette med påkjøringen var utrolig korttenkt, men personen fortjente det kraftig når han har ødelagt for flere tusen kr, er snakk om sete trekket, vinduet, døra på bilen samt riper osv..
Bilen ser ut som jeg akkurat har kommet ut av Iran.

Det jeg vil vurdere i saken er om jeg skal anmelde vedkommende eller la være, men kan si som det er, i en slik situasjon ville du fleste gått ut av bilen å prøvd å avverge skadeomfanget, vertfall når sjansene er lik 0 på at han blir tatt i om jeg anmelde han.

Trust me, han virket utrolig ustabil, han var i stand til å rive av oss hodet der, viste ikke hva jeg skulle gjøre, var overskyet av sinne.
Om han anmelde forholdet blir det uansett en full mann sitt ord mot 2edru personer som aldri har vært innblandet i politiet før.

Sitat av Acie Vis innlegg
Hvordan i alle dager klarte han og gjøre så mye skade på bilen uten at dere kjørte av gårde eller holdt han igjen eller noe slikt? Hvis han faktisk knuste døra og ruta med knyttneven skjønner jeg godt at dere kjørte på han istedet for å starte slosskamp med han. *dauførdutrefferbakken*
Vis hele sitatet...
Når han startet med å knuse bilen, så gikk vi ut av bilen for å stoppe han, han kom også ut å startet med å sparke i døra på bilen osv..
Vi var allerede ute av bilen.
Sist endret av Base; 6. mai 2012 kl. 08:37.
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Sitat av Base Vis innlegg
Kan si meg enig i dette med påkjøringen var utrolig korttenkt, men personen fortjente det kraftig når han har ødelagt for flere tusen kr, er snakk om sete trekket, vinduet, døra på bilen samt riper osv..
Bilen ser ut som jeg akkurat har kommet ut av Iran.

Det jeg vil vurdere i saken er om jeg skal anmelde vedkommende eller la være, men kan si som det er, i en slik situasjon ville du fleste gått ut av bilen å prøvd å avverge skadeomfanget, vertfall når sjansene er lik 0 på at han blir tatt i om jeg anmelde han.

Trust me, han virket utrolig ustabil, han var i stand til å rive av oss hodet der, viste ikke hva jeg skulle gjøre, var overskyet av sinne.
Om han anmelde forholdet blir det uansett en full mann sitt ord mot 2edru personer som aldri har vært innblandet i politiet før.



Når han startet med å knuse bilen, så gikk vi ut av bilen for å stoppe han, han kom også ut å startet med å sparke i døra på bilen osv..
Vi var allerede ute av bilen.
Vis hele sitatet...
Du skulle ha kontrollert deg , tror du hadde kommet en del lenger med å anmelde han. Iallefall med tanke på å få reparert bilen.

Du kan jo ta kontakt med han nå, kanskje han er litt roligere nå som han ikke er påvirket av noe?
Anmeld det, og ikke nevn at dere kjørte på han. Det fortjente han etter oppførselen.

Kommer han etter dere igjen, bare anmelder dere på nytt. Hevnaksjoner ser politiet stygt på, da får han garantert ubetinget.
Sist endret av Taurean; 6. mai 2012 kl. 10:47.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
En beruset person fikk blackout og begynte å ødelegge en bil. Dere kjører på ham med nevnte bil og stikker av. Ingen så dere (tydeligvis). Og dere vil anmelde ham? Dere har allerede gitt ham straff ved å selv bryte loven, dessuten var dere to stykker, edru. Han var alene, full som en dupp.
Sitat av Muradi Vis innlegg
En beruset person fikk blackout og begynte å ødelegge en bil. Dere kjører på ham med nevnte bil og stikker av. Ingen så dere (tydeligvis). Og dere vil anmelde ham? Dere har allerede gitt ham straff ved å selv bryte loven, dessuten var dere to stykker, edru. Han var alene, full som en dupp.
Vis hele sitatet...
Det er vel det det som kalles "oppgjort på stedet".

Ferdig med den saken...
Vi sier det på en enkel måte, ingen er blitt nedkjørt av noen bil. Finn ut nr hannes, send hant et bilde av bilen deretter ringer du han 10 minutter senere å snakker litt alvorlig med ham om bilen. Få han til og betale, eller annmeld det og si ifra til forsikringsselskapet. Om han husker akkurat det med bilen, må dere bare finne på noe plausibelt annet enn at noen av dere kjørte på han, for det er det nok en sinnsyk straff på. Sidere F eks eksploderte å hev vedkommende i bilen så han landet mitt på panseret (Hvis han faktisk for over bilen), eller noe lignende.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Hvis han var drita og dere var edru har han en dårlig sak uansett, ikke gjør noe mer ut av dette så er det lite han kan gjøre.
Winter is coming
Få fyren til å betale for seg. Hvis ikke anmelder du han.
Skjønner ikke at folk her får det til å virke som at det er trådstarter som har gjort noe galt her.
Det er heller ikke "gjort opp" bare ved at de har kjørt på han litt. Når det såpass omfattende skader på interiør og lakk, blir det dyrt.

Folk får stå for hva de gjør i fylla på lik linje som vi andre også må ta ansvar når vi dummer oss ut.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Skjønner at det er surt, men hvis du ikke anmelder det slipper du å kaste bort mange timer hos politiet, samt sjangsen for at politiet får høre om påkjørselen etc. Det er alltid en sjangse.
Eventuelt kan du jo gå til han med en kompis og kreve penger for det han ødela, hvis han nekter kan dere jo banke han.
politi anmeld han, vel hoppet idioten foran bilen så unnlat og fortell dette, pass på å fortell samme historie til politiet!

klikket helt for fyren og ramponerte bilen deres mens han kom med draps trusler og dere var livredde
Er litt rart at alle sier de hater Politiet. Men så fort noe skjer med dem, så er det rett til kjære onkel.
Ikke bland inn snuten! Gå og krev penger med hard hånd!!
Ville ligget lavt om jeg var deg/dere. En anmeldelse fra en full utilregnlig person om at to edru personer gikk til angrep og kjørte på med overlegg. I værstefall kan det se ut som drapsforsøk. Se deg heldig om ikke den fulle anmelder dere.
Som jeg nevnte tidligere... den kan svi. Big time!
Vel, viss du vrir litt på det og seie at de gjekk ut for å stoppe han, men den einaste løysninga var å køyre øver han for å redde bilen fra meir skade.
Sitat av Moordo Vis innlegg
Vel, viss du vrir litt på det og seie at de gjekk ut for å stoppe han, men den einaste løysninga var å køyre øver han for å redde bilen fra meir skade.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle man ville gå ut av en bil å risikere å bli angrepet?
Du har større sjans å redde deg selv og bilen, om du sitter i den. Og kjører vekk.
du kan jo si at dere prøvde å kjøre vekk men så hoppet han forran bilen viss han sier at dere kjørte han ned med vilje...
Kjørte dere pirat? Da må du for all del ikke anmelde det!!
^man kan jo si at man kjørte en fyr uten at det er pirat taxi. Det er bare å drite i å nevne pengene og slette beviset.
Sitat av olaPola Vis innlegg
^man kan jo si at man kjørte en fyr uten at det er pirat taxi. Det er bare å drite i å nevne pengene og slette beviset.
Vis hele sitatet...
Lykke til med den hvis man ikke kjenner personen (som ts tydeligvis ikke gjør)..
Er vel ikke den verste typen pirat om man kjører en kompis av en kompis uten å ta betalt... Men hvor skadet ble han av å bli truffet av bilen? kanskje blåmerker? Det kunne han jo fått på veldig mange andre måter i den situasjonen. Er det merker, riper, eller bulker der dere traff han på bilen?

Jeg ville anmeldt, så får du ihvertfall fikset bilen og betaler bare egenandel til forsikring.
Base's Avatar
Trådstarter
Sitat av MarkusPe Vis innlegg
Kjørte dere pirat? Da må du for all del ikke anmelde det!!
Vis hele sitatet...
Nei vi kjørte ikke pirat, vi tok ikke penger siden vi skulle samme vei.
Da tilsier loven at vi kan kjøre på så mange vi vil, så lenge vi ikke tjener på det

Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Er vel ikke den verste typen pirat om man kjører en kompis av en kompis uten å ta betalt... Men hvor skadet ble han av å bli truffet av bilen? kanskje blåmerker? Det kunne han jo fått på veldig mange andre måter i den situasjonen. Er det merker, riper, eller bulker der dere traff han på bilen?

Jeg ville anmeldt, så får du ihvertfall fikset bilen og betaler bare egenandel til forsikring.
Vis hele sitatet...
Bilen er så mye skadet på fra før at jeg kunnet kjørt på en elefant, uten at kripos hadde klart å spore opp hva som hadde skjedd.
Men fronten og panseret har jeg klart å bulke selv, man er ikke verdensmester etter man for lappen hehe

Er mye mere rolig nu, vi fant ut hvem han er, er en narkodritt som har mye problemer fra før av politiet.
Så anmeldelse blir det, er ikke redd at han skal hevne seg heller.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Det du gjør nå er å anmelde saken til politiet, du har 2 valg her, si at du ikke vet hvem som har gjort hærverk eller fortell dem saken som den er.

Sier du at du ikke vet hvem som har ramponert bilen din så er det ganske sikkert at du ikke får noe trøbbel, og har du minikasko på bilen så får du en egenandel på ca. 4000kr og så tar forsikringselskapet resten og saken er ute av verden, dette gjorde jeg da en "kompis" stakk av med bilen i fylla, jeg så ingen grunn til at han skulle få helvete på snut, miste lappen, bot osv.. gikk helt fint.

Anmelder du karen for hærverk og erkjenner de faktiske forhold så var det ikke du som kjørte på fyren uansett, så du er faktisk clear her og, fyren får en heftig bot og må betale forsikringselskapet summen det koster å fikse bilen, dere får nok litt smekk på pungen for at dere kjørte på han, men han det virker som at han kunne ha vert i psykose å slike folk tar man forhånds regler med, han kunne faktisk drept dere så det er mulig at dere får det gjennom at dere handlet i nødverge.
Dere kjørte på han med vilje. Mulig han ikke ble skadet, men dere kjørte faktisk på han. Tror dere politiet vil se lett på det? Mulig drapsforsøk det der. TS sier også dette var midt i sentrum, sjangsen for at et kamera eller noe har plukket opp det er der faktisk...

Så lykke til med å være idiot å anmelde han når du selv er stor idiot og ikke kjører avgårde :-)

Sitat av Djiises Vis innlegg
han kunne faktisk drept dere så det er mulig at dere får det gjennom at dere handlet i nødverge.
Vis hele sitatet...
Er ikke mulig at de handlet i nødverge, da de gikk ut av bilen først for å stoppe han, for også sette seg INN i bilen å kjøre ned personen istedet for å rygge eller kjøre til høyre/venstre.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av Poppee Vis innlegg
Er ikke mulig at de handlet i nødverge, da de gikk ut av bilen først for å stoppe han, for også sette seg INN i bilen å kjøre ned personen istedet for å rygge eller kjøre til høyre/venstre.
Vis hele sitatet...
De gikk ut for å stoppe han, kompisen fattet at de ikke hadde sjangs og han var veldig aggressivt ovenfor dem, han tok en brå beslutting og dultet han ned med bilen, ikke men smart, men han handlet faktisk som selvforsvar.
Winter is coming
Sitat av Djiises Vis innlegg
De gikk ut for å stoppe han, kompisen fattet at de ikke hadde sjangs og han var veldig aggressivt ovenfor dem, han tok en brå beslutting og dultet han ned med bilen, ikke men smart, men han handlet faktisk som selvforsvar.
Vis hele sitatet...
Helt enig.
Og når det i etterkant viser seg å være en kjenning i narkomiljøet kan man aldri vite hva han var påvirket av. Og en kar i alkohol og pillerus kan være en farlig skapning uten hemninger i det hele tatt.
Sitat av Djiises Vis innlegg
De gikk ut for å stoppe han, kompisen fattet at de ikke hadde sjangs og han var veldig aggressivt ovenfor dem, han tok en brå beslutting og dultet han ned med bilen, ikke men smart, men han handlet faktisk som selvforsvar.
Vis hele sitatet...
Du tror det? Sett at du kan forsvinne eller ta livet av personen, og du velger det siste. Er det da rett, handlet du da i nødverge? NEI.

Slutt med det pisset at man alltid kan handle i nødverge om man blir slått til eller noe.
Blir du derimot trengt opp mot et hjørne, med ingen annen utvei enn faktisk å komme seg forbi den personen, og du har en kniv fremfor deg du kan bruke. SÅ JA. da kan du stikke personen, men IKKE drepe om det strengt tatt ikke er nødvendig.

De hadde muligheten til å stikke av i en bil, men velger heller å kjøre ned han når han ikke utgjør noen trussel der og da. siden de sitter INNE i bilen og kan stikke av.

Sett det helt på spissen da, en mann begynner å denge løs på deg og din eiendom. Du har muligheten til å stikke av å varsle politiet, men istedet så finner du frem en pistol som du retter mot vedkommende og skyter i hodet.
Du hadde disse valgene:
1. Løpe
2. Skyte personen i foten
3. True vedkommende før du løp.

Tror du at du blir uskyldig om du dreper personen når du har disse valgene? nei.
Vet ikke, men kanskje du bør slette denne tråden før du anmelder?
Er forskjell på å slå noen med knytteneven og bruke en bil på flere tonn som våpen...
lefsespiser
lefze's Avatar
Støtter det å anmeldet forholdet til politiet, vedkommende kommer bare til å unnskylde seg å si at "jeg var så drita, husker ingenting" , og da kan han heller ikke "huske" å bli påkjørt.
Utifra historien til trådstarter holder jeg med ham. Det er veldig "enkelt" for mange i tråden og bare be han om å "du skulle kontrollert deg" osv.
Å kontrollere seg i en slik situasjon, det kan være vanskelig.
Å kjøre på vedkommende i situasjonen her høres ut for meg som en panikkreaksjon. Vi mennesket er i den situasjonen at vi gjør ville ting for å overleve. Hvis den angriperen var så sint som trådstarter skriver, kan det være at de i bilen fryktet for sitt liv. Her er det gjort herverk for hva vi vet flere tusen kroner, og jeg tror nok det er bare å anmelde dette først som sist.
Kan jo bare stikke til kina og så komme tilbake om 5-10 år.
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Kan jo bare stikke til kina og så komme tilbake om 5-10 år.
Vis hele sitatet...
Jeg spør deg dette: var det noe vits i at du postet dette innlegget overhodet? Hvorfor foreslår du noe slikt?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Base Vis innlegg
Er mye mere rolig nu, vi fant ut hvem han er, er en narkodritt som har mye problemer fra før av politiet.
Så anmeldelse blir det, er ikke redd at han skal hevne seg heller.
Vis hele sitatet...
Håper dere blir overkjørt på vei til stasjonen.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Håper dere blir overkjørt på vei til stasjonen.
Vis hele sitatet...
Hvorfor? TS har jo ikke gjort noe galt, de fikk jo panikk. Det er ikke enkelt og kontrolere seg i panikk.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Hvorfor? TS har jo ikke gjort noe galt, de fikk jo panikk. Det er ikke enkelt og kontrolere seg i panikk.
Vis hele sitatet...
"Utilregnelig" pPPpp
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Hvorfor? TS har jo ikke gjort noe galt, de fikk jo panikk. Det er ikke enkelt og kontrolere seg i panikk.
Vis hele sitatet...
Det er ihvertfall ikke enkelt på kontrollere seg når man er overstadig beruset. Vedkommende gjorde skader på en bil, som i følge TS senere i tråden, allerede var bulket og gammel. Det skal bare noen riper til før det blir skader for flere tusen. Det TS og hans venn gjorde, var å skade en person med en bil, i edru tilstand og i flertall.

Hvordan i helvete kan dere forsvare TS?
Sitat av Muradi Vis innlegg
Det er ihvertfall ikke enkelt på kontrollere seg når man er overstadig beruset. Vedkommende gjorde skader på en bil, som i følge TS senere i tråden, allerede var bulket og gammel. Det skal bare noen riper til før det blir skader for flere tusen. Det TS og hans venn gjorde, var å skade en person med en bil, i edru tilstand og i flertall.

Hvordan i helvete kan dere forsvare TS?
Vis hele sitatet...
Så du mener ts ikke hadde noen ting å frykte, bare stå og se på at angriperen mistet vettet og var illsint? forstår ikke helt hva du er ute etter her
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Moordo Vis innlegg
Vel, viss du vrir litt på det og seie at de gjekk ut for å stoppe han, men den einaste løysninga var å køyre øver han for å redde bilen fra meir skade.
Vis hele sitatet...
Kjørte over han for å redde bilen?
Den funker nok ikke du.
Sist endret av Bombasa; 6. mai 2012 kl. 18:31.
ukjente vitner, "draps forsøk" (satt på spissen), falsk forklaring etc etc...

litt for stor risiko så jeg hadde heller satset på å bruke forsikringen og håpet på
at du ikke blir tatt for svindel i tillegg

men en h........ irriterende situasjon å komme oppi asså
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av watchman Vis innlegg
Så du mener ts ikke hadde noen ting å frykte, bare stå og se på at angriperen mistet vettet og var illsint? forstår ikke helt hva du er ute etter her
Vis hele sitatet...
Komme seg vekk?!

Var det nødvendig å kjøre over personen? De var edru, i flertall, men synker alikevel lavere enn han som gjorde hærverk på bilen deres.
Hvordan vi kan forsvare TS?

Han fulle jævelen laget bråk, sannsynligvis uprovosert, han ødela på bilen til TS for flere tusen kr og TS og kompisen følte seg truet. Personlig mener jeg han som laget bråk skulle fått seg en god porsjon juling, i tillegg til å betale for skadene han har gjort på bilen.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Landsbyidioten Vis innlegg
Hvordan vi kan forsvare TS?

Han fulle jævelen laget bråk, sannsynligvis uprovosert, han ødela på bilen til TS for flere tusen kr og TS og kompisen følte seg truet. Personlig mener jeg han som laget bråk skulle fått seg en god porsjon juling, i tillegg til å betale for skadene han har gjort på bilen.
Vis hele sitatet...
1. De var edru, vedkommende var overstadig beruset.
2. De var i flertall
3. De kunne valgt å kjøre vekk derifra, men valgte å kjøre over vedkommende istedet, som ikke hadde ytret vold mot verken TS eller hans venn.
4. Bilen var en haug fra før av. Dessuten er noen riper nok til at det "koster flere tusen" å reparere.

Jeg hadde selvfølgelig også eksplodert hvis noen herpet bilen min, men hadde jeg ytret noen form for vold mot ham, uten han hadde angrepet meg først, så hadde jeg for faen ikke begynt å legge planer om falske anmeldelser. Det er anmeldelsen jeg reagerer på! Begge parter gjorde noe ulovlig, og jeg synes det er helt på jordet at de skal anmelde idioten, og samtidig snike seg unna sin egen straff. De kjørte over en overstadig beruset mann. Jeg tror det er verre enn å banke løs på en bil med nevene.

Hvis de bare lar saken ligge, så skal jeg ikke si mer.
Sitat av Muradi Vis innlegg
1. De var edru, vedkommende var overstadig beruset.
2. De var i flertall
3. De kunne valgt å kjøre vekk derifra, men valgte å kjøre over vedkommende istedet, som ikke hadde ytret vold mot verken TS eller hans venn.
4. Bilen var en haug fra før av. Dessuten er noen riper nok til at det "koster flere tusen" å reparere.
Vis hele sitatet...
1. Ja, hva så om han var beruset? Skal folk bare slippe unna med ting pga de er fulle?
2. Bilens stand fra før av har da ingenting med saken å gjøre.
3. De skulle gi han litt juling, noe som er rett og rimelig i mine øyne, men de fikk panikk og kjørte på han, så lenge han bare fikk mindre skader, mener jeg at han fortjente det.
4. Det er snakk om bulk i dør, knust rute, ødelagt setetrekk OG riper i lakken. Oppretting, pussing og lakkering av dør koster gjerne flere tusen. Ødelagt rute koster også mye. Setetrekk er dyrt å reparere, riper i lakken er vanskelig å fikse uten at man ser det.
Sist endret av Landsbyidioten; 6. mai 2012 kl. 18:51.
Sitat av watchman Vis innlegg
Jeg spør deg dette: var det noe vits i at du postet dette innlegget overhodet? Hvorfor foreslår du noe slikt?
Vis hele sitatet...

Jeg bare foreslo dette til felle alt annet skulle gå Scheis.
Denne tråden kommer garantert til og slå tilbake på TS, det skulle ikke forundre meg om noen allerede har sendt den til politiet i Tromsø.

Jeg hadde vært veldig forsiktig og ivertfall ikke anmeldt noe, som mange andre sier kan du/dere i verste fall risikere og bli anmeldt for mordforsøk.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Landsbyidioten Vis innlegg
3. De skulle gi han litt juling, noe som er rett og rimelig i mine øyne, men de fikk panikk og kjørte på han, så lenge han bare fikk mindre skader, mener jeg at han fortjente det.
Vis hele sitatet...
Helt enig, men jeg reagerer på anmeldelsen. Begge parter gjorde noe ulovlig, derfor bør begge parter bli straffet.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Helt enig, men jeg reagerer på anmeldelsen. Begge parter gjorde noe ulovlig, derfor bør begge parter bli straffet.
Vis hele sitatet...
Du tar nok desverre helt feil her.