Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2271
Hey. Skal i februar 3 uker til utlandet, tenkte å fortelle laben at jeg drar noen dager før jeg egentlig skal, så jeg kan bli med på en liten røykekveld før jeg drar. Så jeg ikke risikerer i verstefall å bli kalt inn på stikkprøve hvertfall..

F.eks dele en joint med tre kompiser, eller hvor mye kan jeg max røyke den dagen for at det ikke skal vise på urinprøvene 3 uker etterpå igjen?

Har gått uten rus i flere mnder nå og har bare lyst til å røyke litt med gutta som før hehe... har hørt det er ute etter 4-7 dager men er det to trekk eller 3 jointer eller hva?

Ingen som vet noe? :/
Sist endret av Behring09; 23. desember 2017 kl. 20:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kan nok trygt røyke et par jointer en kveld uten å være bekymret for urinprøve tre uker senere.
det avhenger av hvor mye fett du har på kroppen og hvor fast du røyker, men har du ikke røyket på lenge skal det nok gå bra
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, det kan gå fint, men det er umulig å vite sikkert.

Hvis;
risiko=sansynlighet * konsekvenser
Hva er konsekvensene hvis du tester positivt.

Sansynligheten er liten hvis du røyker kun en gang, og venter 3 uker, men hvis konsekvensene er store er det fortsatt høy risiko.

Basicly; er det verdt det?
Har du har mer/masse/overvektig fett på kroppen vil det si at hvis du røyker mye cannabis blir det stoffet lagret i ditt fettvev/fett i kroppen??
hvis det blir lagre i fett i kroppen din er det psykoaktivt mens det er lagret/eller når det blir forbrent???
Sist endret av Pils; 23. desember 2017 kl. 21:43.
Anders ;)
Trådstarter
Har veldig høy forbrenning, har spist dritt hele livet egentlig og veier 75 kilo, 183, kan fint tyde magemuskler og blodårer(lol) røyker aldri, ikke siden i august tror jeg faktisk.. og røyker ikke til vanlig heller
Sist endret av Behring09; 25. desember 2017 kl. 05:15.
Da jeg var på pissing hver 14.dag røyka jeg mandag & tirsdag og avla aldri positiv prøve.
Funka under hele kontrakten på 6mnd.
Anders ;)
Trådstarter
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Da jeg var på pissing hver 14.dag røyka jeg mandag & tirsdag og avla aldri positiv prøve.
Funka under hele kontrakten på 6mnd.
Vis hele sitatet...
Okay riktig samme kjør som meg da.. 6mnd

Faen.... klarte å ta en liten liner idag på fylla. Faen... har urinprøve 2 jan, altså om 1 uke... tror dere det blir oppdaget? Har ikke tatt det siden august...
Sist endret av Behring09; 26. desember 2017 kl. 02:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Behring09 Vis innlegg
Okay riktig samme kjør som meg da.. 6mnd

Faen.... klarte å ta en liten liner idag på fylla. Faen... har urinprøve 2 jan, altså om 1 uke... tror dere det blir oppdaget? Har ikke tatt det siden august...
Vis hele sitatet...
Om det er en gang i uka du skal ta prøver å ville jeg bare droppa hele greia, det er jo kjipt å gå 5 mnd for eksempel, bli busta og gå 6 mnd ekstra. Jeg måtte nemlig det, og det var kjipt å ikke få blaze igjen. Cannabis er det som sitter lengst i systemet (utrolig nok)
Du nevnte at du tok en liner, hvilke liner? Du er nok rimelig safe siden amf går ut på ca 2-3 dager, meth sitter litt lengre og det samme gjør coke men sjeldent over 3-4 dager av 1 liner.
Anders ;)
Trådstarter
Sitat av fjellape Vis innlegg
Om det er en gang i uka du skal ta prøver å ville jeg bare droppa hele greia, det er jo kjipt å gå 5 mnd for eksempel, bli busta og gå 6 mnd ekstra. Jeg måtte nemlig det, og det var kjipt å ikke få blaze igjen. Cannabis er det som sitter lengst i systemet (utrolig nok)
Du nevnte at du tok en liner, hvilke liner? Du er nok rimelig safe siden amf går ut på ca 2-3 dager, meth sitter litt lengre og det samme gjør coke men sjeldent over 3-4 dager av 1 liner.
Vis hele sitatet...
Til det med å droppe hele greia, er snakk om å ta en liten lurings før 3 uker til utlandet linera var amfetamin, god kvalitet..
Jeg vil si det er helt safe. Selv tatt prøver og slikt for sertifikat, så lest en del på det. Ved å røyke bare en gang, så vil det gå ca en uke før du er ren. To uker (ved å røyke en gang/kveld) er mer enn nok for å være helt ren.