Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3734
Hei, finnes det et system som kan passe på regningene mine?
Tenker da at jeg sender inn regningene mine til en epostkonto els også kommer de opp i et «arktiv» hvor kan jeg sortere som jeg selv vill og merke regninger som betalt den og den datoen osv.

Enkelt og greit en online arkivkasse?
Funker ikke betalingsoversikten som allerde finnes i ~alle online-banker? Etter det jeg kan se så finnes jo all informasjon du ser etter der.
Det du ønsker er å lage dine egne remitteringsrutiner, jeg fører alt av inkommende regninger i en database, hvor jeg legger inn alle betalingsdata den dagen brevet eller mailen blir mottatt, også "kopierer og limer" jeg til forfall i nettbanken én gang i uka.
Sist endret av fxxked; 1. august 2017 kl. 07:11.
Excel ark?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av fxxked Vis innlegg
Det du ønsker er å lage dine egne remitteringsrutiner, jeg fører alt av inkommende regninger i en database, hvor jeg legger inn alle betalingsdata den dagen brevet eller mailen blir mottatt, også "kopierer og limer" jeg til forfall i nettbanken én gang i uka.
Vis hele sitatet...
Høres ut som litt av en jobb. Hva med efaktura ?
Høres tungvint ut å dobbelregistrere. Dnb har noe som heter min økonomi eller hva går pengene til. Det fpr du fin oversikt over hvlr mye du har brukt på dagligvarebutikken, bil, hus og hjem osv. Alle regninger kan legges inn med ønsket betalingsfrist. Hva mer trenger du?
Vel jeg får feks faktura fra Komplett mastercard på mail. Det er ganske irriterende med de selskapene som ikke har efaktura.