Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2424
Alder: 22
Første gang jeg drakk meg full: 13

La meg starte med å si at jeg drakk meg full for første gang da jeg var 13år, jeg drakk da ikke på 2år og tok min første fest da jeg var 15.
Jeg flyttet også ut fra min mor da jeg var 15, noe som førte til at jeg drakk alkohol fredag og lørdag vær dag i rundt 2år, disse var noen av de artigste festene og minnene jeg hadde. Etter rundt 2år med hard festing begynte jeg å tåle veldig lite.. Jeg drakk i hovedsak bare øl, og kunne drikke et par 6pack på fest å ha det kjempeartig!
Etter de 2årene kunne jeg plutselig blacke av 6øl!, bli veldig full av 3øl.. Dette førte til at jeg trappet noe ned på alkoholen, noe som også førte til at jeg fikk enda mindre toleranse..
Når jeg ble 20 bestemte jeg meg for å ta en pause fra alkoholen, denne pausen varte i 1år og 9 mnd, så for 9 mnd siden begynte jeg å drikke igjen..
Men jeg hadde hørt av noen på jobben at jeg skulle prøve å drikke ren sprit en kveld, så jeg tok med meg en liter 40% og et shotglass på fest.
jeg tømte ikke flasken, men jeg drakk litt over en halv liter, men jeg ble ikke overstadig beruset, noe jeg for en del år siden hadde ville blitt av den mengden alkohol.
Så de siste 2-3mnd har jeg kun drikket ren sprit, og jeg har full kontroll når jeg drikker.
Jeg vet ikke hvorfor det har seg sånn at når jeg drikker alkohol med sterkere prosent at jeg klarer å ha bedre kontroll over meg selv?
Har det kanskje noe med kullsyren i ølet å gjøre?

Takker på forhånd for svar! Godt nyttår!
What??? Skjønner ikke... lykke til med å få svar
VP of Misc. Stuff
SDRLx3's Avatar
Har sikkert noe med dagsformen og gjøre. Hva du har spist tidligere på dagen etc etc.. Vanskelig for oss å fastslå nøyaktig hva om gjør at dette skjer.
This is bat country!
gregory's Avatar
1 år og 9 måneder gjør deg også mer mentalt voksen. Prøv med en halvliter hjemmebrent, og rapporter tilbake til oss.
Det har mest sansynlig noe med at du kurerer abstinensene fortere og bedre ! Vil snart gå til helvette igjen skal du se =)