Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  70 28018
Kanskje ikke mitt stolteste øyeblikket, men for noen år siden etter mye alkohol på konsert på Akershus festning fikk jeg for meg at jeg skulle ordne syre. Fikk ordnet syre i mellom Røyksopp og jean michel jarr og droppet to biter. Ble en intens tur, men det stoppet ikke der.

På veien ut traff jeg på ei negresse som syntes jeg var veldig sexy. Takket for det og tok følge. Etter en lang gåtur endte vi opp ved en leilighet i Oslo. Når jeg så kommer inn begynner jeg å innse at jeg har endt opp på horehus. Da var skaden allerede gjort så jeg tenkte at jeg like så greit at jeg kunne bli der. Det er noe av det mest bisarre jeg har opplevd. Kompisene mine lo godt når jeg fikk lånt telefon av hora(min var tom for strøm) for å fortelle hvor jeg var.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Politistasjonen, hadde møteplikt en stund..var påtent som et fly, svetten sto og kjeven gikk i ett
Hos tannlegen.
Hadde tatt ca 10 paralgin forte og noe xanor.
Tannlegen sa at det var ikke hver dag at folk møtte opp ferdig bedøvet.
1. Hadde tatt en kork for mye, skulle på nachspiel. Gikk inn i feil leilighet og sovnet på sofaen. Ble vekket av en Mag-Lite i trynet og ett stakkars gammelt ektepar sto forskremt borti hjørnet.

Sendte blomster og beklaget etterpå. Fikk også et fint lite innlegg i lokalavisen. "Det virket ikke som om mannen hadde uærlige hensikter". Ble faktisk bare kjørt hjem av politiet og ikke noe mer stress.

2. Første dag på hotellet på Ibiza, en kompis får i seg noe kjøpt på gata, ender med popstjerne trikset å rydder det som er av bord og stoler ut over veranden. Fikk ikke bli boende for å si det sånn.

3. Første gangen jeg spiste Rohypnol og drakk sprit...
Jeg og kompis hadde to hver. Smarte som vi var fant vi ut etterhvert at vi skulle spise begge. Fordi det var jo dumt om vi ble tatt med en i lomma, tenkte vi da

Husker ikke resten selv, men jeg var til stor underholdning for resten av nachspielet. Når jeg skulle prøve å låse opp den ulåste døren hjemme. Hadde visst stått på kne i 20 min å prøvd å treffe nøkkelhullet.
Sist endret av ialvik; 1. juli 2014 kl. 20:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Er virkelig jeg den eneste her som mener det er feil å blande jobb/skole- situasjoner (eller andre områder/situasjoner som av mange ref. som "syke" å være rusa på), med rus? Jeg må si at rent intellektuelt og spirituelt kan rus være et fantastisk verktøy, men det hører ikke hjemme på den profesjonelle banen spør du meg...
Første møte med svigers.
Hun er ikke dama mi lenger.
Kan også nevne den første gangen jeg prøvde 3-MeO-PCP. Jeg satt oppe hele natten sammen en kompis og vi brukte opp hele 100mg. Jeg hadde på følelsen at det var dårlig kvalitet, siden jeg ikke ble noe spesielt tura. Men jeg kommer til å erfare hvor feil jeg tok.

Når klokken nærmet seg 09:00, så ringte vi en bekjent og spurte om han kunne kjøre oss til sentrum, siden kompisen min skulle på apoteket. Vi ble etterhvert kjørt bortover. Kompis går inn på apoteket mens jeg går inn på butikken og kjøper meg en brus. Føler meg i helt fin form. Damen bak kassen ser rart på meg, nesten som hun er bekymret. Hun sier heller ingenting, noe som er litt uvanlig. Jeg tenkte nok at hun sikkert la merke til øynene mine og tenkte ikke noe mer over det. Når jeg kommer tilbake til bilen, så ler både kompisen min og sjåføren nesten helt hysterisk. Jeg skjønner ingenting. De forteller meg altså at jeg har gått sakte fra bilen til butikken i heftig "robostyle". Klokken 9 om morgenen på en tirsdag. Må jo ha sett helt åndssvak ut. Nesten som jeg håper på at folk skjønna at jeg var rusa enn at jeg hadde en alvorlig sinnslidelse eller no sånt.

Det er visstnok vanlig med robotbevegelser og det å ikke skjønne hvor påvirket man egentlig er når man inntar 3-MeO-PCP og lignende.

En annen hendelse, som jeg ikke er særlig stolt over, var når jeg kom hjem til min mor... Helt kokt. En heftig coctail med etizolam, MXE og 2C-C. Det var ikke akkurat første gangen hun hadde sett meg beruset gg jeg gjorde ikke noe særlig utav meg. Men å være i en form der jeg bare gikk rundt omkring i huset, ikke skjønner en dritt og er helt umulig å kommunisere med gjør vel de fleste foreldre bekymret. Hun var ganske nær med å kontakte psykiatrien.

Men jeg la meg etterhvert ned på sofaen og søvde av meste av rusen i løpet av noen få timer. Hun var ikke særlig blid når jeg våknet..

Når jeg en annen gang var hjemme hos min mor, så røykte jeg en litt for stor mengde JWH-122 og mange her vet vel hva det er snakk om. Og selvfølgelig et kvarter etter jeg hadde røykt ferdig jointen, så spør moren min om jeg kan klippe plenen. Kan ikke plutselig si nei, ikke kunne jeg prate noe særlig heller, så jeg nikket bare. Jeg gikk ut i steiksola med skinnjakke, helt kokt som det er mulig å bli og begynner å klippe plenen. Når jeg er ferdig og slår av gressklippern, så hører latter fra både søsteren min og naboen. Mora mi skjønte jo selvfølgelig at jeg var på bærtur, så hun sa ingenting.
Sist endret av Mexxy; 7. juli 2014 kl. 06:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Haze in your Space
Chemyo's Avatar
31 6
mdma, L, weed, alkohol og amf inne i en sveisebås med plasmaskjærer
“People are strange"
Jeg og 3 kompiser tok 2 sukkerbiter med syre av høy kvalitet. Planen var å ture hjemme i het hus i Bærum. 2 Hits traff hardere enn vi hadde trodd, og ble helt kaos i heimen så vi bestemte oss for å gå til kalvøya på ettermiddagen med fantastisk sommervær, så stranda var stappfull og mere til. Kompis A hadde aldri prøvd LSD Før så han så bare tomt ut i lufta og sa av og til at ingenting gir mening. Vi hadde litt vett nok til ikke å være på stranda der det er mest crowded uten å forstå hvordan man oppfører seg som vanlige folk, så vi trasket over brua til kalvøya og slo oss ned på en brygge ved en privat kajakk/roklubb!:P hjalp en gammel mann med å ta opp kajakken sin. Det var ikke lett, og han klarte det helt fint selv, noe jeg følte et ansvar for ikke å tro. La oss flate på en lav brygge og stakk hodene våres opp og ned i vannet, noe som var hissig fett. Undervannsverden med åpne øyne er å anbefales! Ropte og hoiet til hverandre hva vi opplevde, og hadde krampelættis!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Kan vell liste opp ett par:

Tollen fra egypt til Norge er ikke kult når du er fucked på valium og har flere med deg. Allt gikk fint dog, men læreren synes jeg var en smule trøtt
Har vært småtura på syre og glemmt ett jobbintervju, kom meg akkuratt bort i tide. Dama til fetteren min jobber der, så jeg hadde godt med noia igrunn. fikk ikke jobben, noe jeg godt forstår
Måtte inn til snuten en gang vi skulle ta ut penger på festival. tok taxi inn, rimelig fjern og fjong, men snuten nektet oss inn igjen fordi vi trengte pass som ID, og vi hadde bare visa. En venn dro inn på festivalen og henta passene mens jeg sov i cellen i 3 timer
Yngre tider møtte vedkommende opp stein i Vardø..
Vil ikke avsløre noe siden min bruker er lett å gjenkjenne, men hypotetisk sett så var sjåføren stein, bortenfor sto onkel blå å hadde en slags kontroll.
Dem stoppet bilen med den steine sjåføren, dem lyste vedkommende i øyene å spurte om navn, vedkommende sa navnet å fikk kjøre videre.

Disclaimer; historien kan være hypotetisk oppdiktet, historien handler heller ikke om meg.
Sist endret av justastonedhuman; 16. juli 2014 kl. 07:07.
hoppeavisvingenbitch
27 1
"Dovergubbens hall" på full guffe i bilen på roadtrip for å hente mer weed. Ballestein går jeg og kompisen inn på shell og står der bare og vurderer hvem som skal få pisse først, og ser dumt på hyllene inne i butikken og på kassekisen. stod i sikkert 10 min bare jeg og han inne der, mens for min del stod jeg fortsatt og digga til Gynt
Jeg tror kanskje målgruppen for denne tråden vil sette stor pris på Vices "On Acid"-serie, hvor forskjellige mennesker oppsøker diverse situasjoner (holde tale, stand-up, intervju, monster truck-rally, etc.) påvirket av LSD. Meget fornøyelig. http://www.vice.com/en_uk/tag/On+Acid!
20 Rivotril og to sekspakninger med øl og en hau med pepper og tjall.

Så skulle jeg dra og handle julegaver (det var mai) på et kjøpesenter i nærheten, endte med jeg våkna på glatta og fant ut at jeg hadde stjålet diverse ting fra ørten forskjellige butikker
I en rettsak hvor jeg skulle motta dommen min.
Etter 5 dager på pepper fant jeg ut at jeg skulle få gjort noe fornuftig, gikk på NAV å var også i banken å loka.
Var på bensinstasjonen på fleinsopp.
Satt i avhør en halvtime etter å ha delt en kvarting i nesa sammen med en kompis.
Stein har jeg vært overalt. Skolen, kirka, familieselskap, byen, and so on.
Det verste må være når jeg er pillerusa, i øyeblikket har jeg alltid for meg at jeg er mye mer nykter enn jeg egentlig er. Dette resulterte i at jeg kjørte bil ca 4 mil fra byen å tilbake. Husker bare småglimt fra turen og at mamma tok fra meg bilnøklene når jeg parkerte igjen. Ikke mitt stolteste øyeblikk nei
Jeg har ikke møtt opp veldig mange steder i ruset tilstand, men jeg var full på kjøpesenteret dagen derpå etter en heftig lang og fuktig kveld - say no more, you have all seen it before.
Det triste er alle de som ikke møtte opp på de forskjellige viktige stedene fordi de var ruset fremfor de som møtte opp. Creds til alle som har faktisk møtt opp på viktige ting i ruset tilstand - mye bedre å møte opp en å la det være og miste sjansen i mange tilfeller selv om det er best om du klarer å holde deg rusfri til viktige situasjoner.

Sidenote: Snakker hovedsaklig om cannabis og stoffer som ikke gjør deg helt fra deg. - Er du tungt ruset på rivotril og alkohol er det en selvfølge at du ikke drar i barnedåp eller begravelse for din families skyld uansett hvor mye du skulle ønske du var der.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg og noen kompiser røyka oss veldig høye på hasj. Deretter gikk vi på kino og såg filmen Brüno. Det var siste gang filmen gikk på en liten lokal kino og vi var de eneste som kom uttenom ett par andre ukjente. Vi lo gjennom hele filmen. Såg filmen i ettertid og syntes ikke den var så morsom da.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Yngre tider møtte vedkommende opp stein i Vardø..
Vil ikke avsløre noe siden min bruker er lett å gjenkjenne, men hypotetisk sett så var sjåføren stein, bortenfor sto onkel blå å hadde en slags kontroll.
Dem stoppet bilen med den steine sjåføren, dem lyste vedkommende i øyene å spurte om navn, vedkommende sa navnet å fikk kjøre videre.

Disclaimer; historien kan være hypotetisk oppdiktet, historien handler heller ikke om meg.
Vis hele sitatet...
helt hypotetisk sett, så preiker du bare piss nå?


Skjønte ikkeno jeg. Jeg har lest posten opp og ned flere ganger,og brukt forstørrelsesglass (har alltid liggende et stykk ved siden av laptopen) for å få meg alle punktum og sånn. Hvem er stein her, du eller jeg??
Sist endret av aeon_illuminate; 7. august 2014 kl. 02:02.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
helt hypotetisk sett, så preiker du bare piss nå?


Skjønte ikkeno jeg. Jeg har lest posten opp og ned flere ganger,og brukt forstørrelsesglass (har alltid liggende et stykk ved siden av laptopen) for å få meg alle punktum og sånn. Hvem er stein her, du eller jeg??
Vis hele sitatet...
Virker igrunn som om han er redd for å få sin identitet avslørt. Derfor sier han derfor at "denne" historien kan hypotetisk sett være oppdiktet, slik at det ikke skulle kunne bringes tilbake til han som noen form for bevis. Tenkte på dette selv og syntes det var litt snodig. Dette er bare synsing fra min side dog.
Alltid funnet lite utfording i skolen, så jeg bestemte meg for å spice opp opplevelsen litt.
Grisestein på tyggisbønne gikk jeg inn i klasserommet med en åpen colaflaske i hånda. Med begge hendene, med den åpne colaen fortsatt i den ene, tar jeg tak i stolen som står opp-ned på pulten og snur den elegant rundt.
Studieinspektøren satt RETT bak meg for å observere timen. Var ganske varm i trøya da jeg tørka opp
Fint gikk det, dog.

Ellers er jeg alltid stein når jeg blir stoppa av onkel, men på et punkt i livet når man har røyka nok så er det så naturlig for en at det går alltid fint. Alltid like moro når de avslutter med: "Nei, du ser jo ikke rusa ut nå så!"