Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1325
hei, har lyst på et online spill som jeg kan spille sammen med vennene mine. skal snart ha lan så derfor trenger vi noen gode online spill. vil helst ha et online spill som WOW eller LOL..
Runescape, ingen over ingen ved siden!
Hva med DC Universe Online? Er free to play og ganske morsomt, imo.
Sjekk ut Lord of the Rings Online. Er fryktelig likt WoW, og er helt gratis. Kan lastes ned fra Steam nå ^^
Sitat av PClock Vis innlegg
Runescape, ingen over ingen ved siden!
Vis hele sitatet...
I 3 klasse ja!
Runes of Magic. Pure rip-off av WoW!
Har spilt til lvl 57, tar lang tid å lvle.. Det er butikk som du bruker ekte cash i.. Det eneste jeg kjøpte der var et permanent mount, ellers kan du kjøpe 2 timers hester i en by.. Permanent mount anbefales, da det er blir litt fort kjedelig å gå langt..
Sist endret av Oatre; 21. juli 2012 kl. 15:21.
Sitat av w3lbeck Vis innlegg
I 3 klasse ja!
Vis hele sitatet...
Vi snakker RS på tysk da..
Samtidig som man muligens har inntatt alkohol og mens man leser all teksten med dyp tysk pedostemme
Sist endret av PClock; 21. juli 2012 kl. 16:00.
Sitat av PClock Vis innlegg
Vi snakker RS på tysk da..
Samtidig som man muligens har inntatt alkohol og mens man leser all teksten med dyp tysk pedostemme
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke den eneste, da!
Lord of the rings online er veldig bra! Eller så anbefaler jeg Rift, Everquest 2, og The Secret world.
Sist endret av Diztar; 21. juli 2012 kl. 18:13.
DOTA2 og DayZ er jo spill som er online og blir mye mer spennende med venner online. Spesielt dayZ.
Er kansje ikke helt som WoW, men EvE Online er veldig bra. Kan virke ganske så forvirrende i begynnelsen, men terskelen for å begynne med PvP er heldigvis veldig lav.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Vil anbefale Lord of the Rings Online, kjempe gøy spill når man kommer inn i det, har brukt mange timer på det.