Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1465 174804
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Fornøyd nå? Henta ett par og slang i fryseren.
Vis hele sitatet...
Kom bort med noen til meg da
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
*kremt*



EDIT: bildet ditt, som du tydeligvis ikke fikk frem
http://www.buggiz.org/2008/09/05/bug...what-urge-15l/ gidder ikke legge det inn...
Vis hele sitatet...
Nei fysj.. Drakk noen liter cola hver dag før, så er egentlig litt lei

Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Nei ikke fy, urge er piss.

Sitter her nå med en samling bokser av 7up, Cola og ei pepsiboks.

Pepsiboksen pga. null kalde colabokser, da selv pepsi er bedre enn varm 7up og cola.
Vis hele sitatet...
det sa du ikke >.> skal tvangsfore (eller drikke elns) deg med urge på tg13! Regner med at du skal dit

noen som kan gjette hva som skjer i løpet av uka?
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg

noen som kan gjette hva som skjer i løpet av uka?
Vis hele sitatet...
Ny maskin?
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Nei fysj.. Drakk noen liter cola hver dag før, så er egentlig litt lei
Vis hele sitatet...
drakk det jevnlig før selv, helt til mamma flytta... da ble det pepsi all the way men etter noen år uten begynte pappa å kjøpe cola igjen, å etter det har jeg bare ikke fått nok

Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
det sa du ikke >.> skal tvangsfore (eller drikke elns) deg med urge på tg13! Regner med at du skal dit
Vis hele sitatet...
da skal både jeg og freddy (så fremt han skal dit) sørge for at urge'n går til spille, og deretter tvangsdrikke (lol) deg på cola
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg

noen som kan gjette hva som skjer i løpet av uka?
Vis hele sitatet...
Casemod?
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Trådstarter Donor
Jeg føler meg utrolig lite svett når jeg ser at alle drikker Cola, Urge og Pepsi dagen lang, mens jeg har to flasker vann stående på skrivepulten til enhver tid. Beste investeringen jeg har gjort. Pene er flaskene også.
Sitat av N0RTHERNKILLER Vis innlegg
Ny maskin?
Vis hele sitatet...
+/- 95-modell, omtrent like gammel som meg 128 mb ram og 40 gb hdd...

Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Jeg føler meg utrolig lite svett når jeg ser at alle drikker Cola, Urge og Pepsi dagen lang, mens jeg har to flasker vann stående på skrivepulten til enhver tid. Beste investeringen jeg har gjort. Pene er flaskene også.
Vis hele sitatet...
vann blir det mer enn nok av på skolen
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
drakk det jevnlig før selv, helt til mamma flytta... da ble det pepsi all the way men etter noen år uten begynte pappa å kjøpe cola igjen, å etter det har jeg bare ikke fått nok


da skal både jeg og freddy (så fremt han skal dit) sørge for at urge'n går til spille, og deretter tvangsdrikke (lol) deg på cola
Vis hele sitatet...
Prøv dere freddy er jo bare en søt liten 97-smågutt ( tror jeg?)
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Jeg føler meg utrolig lite svett når jeg ser at alle drikker Cola, Urge og Pepsi dagen lang, mens jeg har to flasker vann stående på skrivepulten til enhver tid. Beste investeringen jeg har gjort. Pene er flaskene også.
Vis hele sitatet...
Samme her.
Med tanke på gaming set-up føler jeg meg ganske svett..
Oppdaterer bilder når jeg får en ny 27" i hus. (I morgen =D)
Orket ikke rydde før jeg tok et bilde

http://i.imgur.com/xHcaG.jpg
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
vann blir det mer enn nok av på skolen
Vis hele sitatet...
Men det er jo ferie?

Det kan hende jeg har vokst det ifra meg da. For to-tre år siden slukte jeg gjerne en flaske Cola for dag. Nå holder jeg meg til "skikkelig" mat, store mengder vann og av og til unner jeg meg litt chips når jeg ser filmer eller serier.

Sitat av Liverbird Vis innlegg
Orket ikke rydde før jeg tok et bilde

http://i.imgur.com/xHcaG.jpg
Vis hele sitatet...
Rullings? Er du 45?
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Rullings? Er du 45?
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg er rett under 30. Er det bare gamlinger som har rullings? Da er vi i så fall sære på vestlandet
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Prøv dere freddy er jo bare en søt liten 97-smågutt ( tror jeg?)
Vis hele sitatet...
Søt? Nei.

Smågutt? Nja, se bortifra ett par kilo flesk så.

Drikker ikke vann så mye selv, men det går mye i ramlösa etter tur til söta bror.
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Hehe, jeg er rett under 30. Er det bare gamlinger som har rullings? Da er vi i så fall sære på vestlandet
Vis hele sitatet...
Bor selv på Vestlandet, nesten så vest som en får det, men det er veldig få folk her jeg kjenner som røyker rullings med mindre de har rundet 40.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Rullings? Er du 45?
Vis hele sitatet...
Trenger ikke være så gammel for å røyke rullings. Jeg er 19 år og røyker rullings. Bedre og billigere.
Sist endret av Eplekjekk; 3. juli 2012 kl. 01:13.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Bor selv på Vestlandet, nesten så vest som en får det, men det er veldig få folk her jeg kjenner som røyker rullings med mindre de har rundet 40.
Vis hele sitatet...
Merkelig..hele vennekretsen min (inkludert meg) har røyket tobakk siden 13-15 års alderen.
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Trenger ikke være så gammel for å røyke rullings. Jeg er 19år og røyker rullings. Bedre og billigere.
Vis hele sitatet...
Det er vel mer basert på en stereotype at gamle folk røyker rullings. Har ikke så mye erfaring med rullings personlig, men det sender alltid en assosiasjon til eldre folk som snakker om da de var unge, sildefiske og karameller til 50 øre.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Casemod?
Vis hele sitatet...
ingen svær mod, men modernisere kjølinga litt og lakkere det det er liksom litt lettere å dra med seg på lan enn haf x'n...


Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Prøv dere freddy er jo bare en søt liten 97-smågutt ( tror jeg?)
Vis hele sitatet...
du sliter nok mer med en litt kraftig 96'er er tross alt en grunn til at jeg ikke har profilbilde på face

EDIT: faen så aktiv tråden ble da
EDIT2: har visst passert 2700 innlegg
Sist endret av vangsfreaken; 3. juli 2012 kl. 01:15.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Men det er jo ferie?
Vis hele sitatet...
ja men av en eller annen merkelig grunn går det fortsatt med 2 liter vann om dagen, uten at jeg prøver
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
ja men av en eller annen merkelig grunn går det fortsatt med 2 liter vann om dagen, uten at jeg prøver
Vis hele sitatet...
Det er ikke akkurat en uvane da. Ganske lurt å drikke mye vann vettu.
Fronten:
https://imma.gr/42946
Side m/led:
https://imma.gr/42947
Side u/led:
https://imma.gr/42949

Innmat:
HK: Asus p8z68 DELUXE 1155 Socket
Cpu: Intel Core i7 2700k
Ram: Corsair Vengance 16 Gb Blue Heatspreader
Gpu: Gigabyte GTX 670
SSD: Intel 520 SSD Series
HDD: SEAGATE BARRACUDA 3TB 7200RPM
Psu: Corsair AX 850w
Cpu kjøler: Nzxt Havik 140
Kabinett: Nzxt Switch 810 Sort

Skjerm: Samsung Syncmaster sa700
Tastatur: Qpad Mk-50 Mx-red
Mus: G9x
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
http://bildr.no/thumb/1220981.jpeg

Slik ser det ut nå. Gleder meg til å få satt denne sammen! <3

Specs står i signaturen.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
snippy-snipp
Vis hele sitatet...
Noen kroner på det der, ja. Høy siklefaktor på den PSUen altså! Selv hadde jeg nok valgt et annet kabinett å dytte alt det der inn i, men fy søren som det kommer til å sparke.

Håper vi får bilder med litt kvalitet på!
Sist endret av apocalypse; 4. juli 2012 kl. 13:38.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
ingen svær mod, men modernisere kjølinga litt og lakkere det det er liksom litt lettere å dra med seg på lan enn haf x'n...
Vis hele sitatet...
Ser den, haf x er ikke akkurat det minste toweret man kan oppdrive
[/quote]
du sliter nok mer med en litt kraftig 96'er er tross alt en grunn til at jeg ikke har profilbilde på face

EDIT: faen så aktiv tråden ble da
EDIT2: har visst passert 2700 innlegg [/quote]

Pff, du og freddy får aldri i meg cola
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Noen kroner på det der, ja. Høy siklefaktor på den PSUen altså! Selv hadde jeg nok valgt et annet kabinett å dytte alt det der inn i, men fy søren som det kommer til å sparke.

Håper vi får bilder med litt kvalitet på!
Vis hele sitatet...
(Chillzone her)
Flere bilder kommer seinere, bygger for harde livet nå
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
http://bildr.no/thumb/1220981.jpeg

Slik ser det ut nå. Gleder meg til å få satt denne sammen! <3

Specs står i signaturen.
Vis hele sitatet...
Viftene mine!
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av 83leo Vis innlegg
Viftene mine!
Vis hele sitatet...
Jepp! Montert på CPU kjøler, og 2x top + dør.

PSU'en var så lang att 14mm ikke passet i bunn, så jeg stjal 120 mm vifta fra CPU kjøler. Ikke en optimal løsning, men ny 120 mm plus mere snaks er på vei. !

Takkker til alle på nFF for god support og veiledning.

Spesielt 83leo! Cheers m8!

EDIT:

http://bildr.no/thumb/1221759.jpeg

Første forsøk på skikkelig kabling. Jeg er langt ifra fornøyd!
Men den er oppe og går, og temps og ytelse er helt fantastisk!

Hører ikke et kvekk fra noen av skjermkortene under gaming, ei heller under idle. Jeg måtte sjekke hastigheten på viftene flere ganger siden jeg trodde de ikke jobbet...
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Jepp! Montert på CPU kjøler, og 2x top + dør.

PSU'en var så lang att 14mm ikke passet i bunn, så jeg stjal 120 mm vifta fra CPU kjøler. Ikke en optimal løsning, men ny 120 mm plus mere snaks er på vei. !

Takkker til alle på nFF for god support og veiledning.

Spesielt 83leo! Cheers m8!

EDIT:



Første forsøk på skikkelig kabling. Jeg er langt ifra fornøyd!
Men den er oppe og går, og temps og ytelse er helt fantastisk!

Hører ikke et kvekk fra noen av skjermkortene under gaming, ei heller under idle. Jeg måtte sjekke hastigheten på viftene flere ganger siden jeg trodde de ikke jobbet...
Vis hele sitatet...
det er vel mer optimalt med 2x140 på cpu enn 1x120 og 1x140 da... syns egentlig du kan beholde kjølinga sånn
Ser ikke ut =D
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Ser ikke ut =D
Vis hele sitatet...
gå bort til vinduet da! nytter ikke og stå ved speilet hele dagen
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Ser ikke ut =D
Vis hele sitatet...
Kanskje greit å enten nevne nick eller qoute den du skrev til? Eller så kan du titte inn?

Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
det er vel mer optimalt med 2x140 på cpu enn 1x120 og 1x140 da... syns egentlig du kan beholde kjølinga sånn
Vis hele sitatet...
Joda, men det er så usakelig trangt inni der... Så jeg må ned på 120mm x 3 på CPU.

PSU'en er usakelig lang. drøye 2 cm lengre en standard.
Sist endret av CHillZoNE; 6. juli 2012 kl. 22:10.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Kanskje greit å enten nevne nick eller qoute den du skrev til? Eller så kan du titte inn?



Joda, men det er så usakelig trangt inni der... Så jeg må ned på 120mm x 3 på CPU.

PSU'en er usakelig lang. drøye 2 cm lengre en standard.
Vis hele sitatet...
hvorfor? det får da vel plass?
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
hvorfor? det får da vel plass?
Vis hele sitatet...
Fordi det er ikke mye plass med SLI og vifter.

Ja, det får plass, men traaaangt. Så tror 3x 120mm er bedre.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg

Vis hele sitatet...
sitter å krangler litt med meg selv angående videre modding her....(lakkeringa er da ikke nok ) men klarer ikke helt å bestemme meg om jeg skal gidde å flytte delene over i r3'n... noen motiverende ideer til modding?
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
sitter å krangler litt med meg selv angående videre modding her....(lakkeringa er da ikke nok ) men klarer ikke helt å bestemme meg om jeg skal gidde å flytte delene over i r3'n... noen motiverende ideer til modding?
Vis hele sitatet...
Ide til modding
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
sitter å krangler litt med meg selv angående videre modding her....(lakkeringa er da ikke nok ) men klarer ikke helt å bestemme meg om jeg skal gidde å flytte delene over i r3'n... noen motiverende ideer til modding?
Vis hele sitatet...
Fiks ny front på DVD brenneren for eksempel front av netting.

Skaff deg en fjernkontrol som styrer noen releer, koble den slik at du kan slå av og på pcn, lys osv.

Fikse nytt vindu, personlig liker jeg ikke sidedøren på HAF (egentlig liker jeg ikke selve kabinettet heller )

edit: nå vet ikke jeg hvordan den ser ut på innsiden, men cabel sleeving er pent
Sist endret av GreenRay; 16. juli 2012 kl. 19:01.
Ok, da får jeg slenge opp noen bilder med min fantastiske mobil!
Her er da hele kroken ryddet og fin!
Kabinettet
Sånn pulten normalt ser ut(overaskende ryddig til å være meg!)
Her er da HK,PSU og GPU. Dette er da enda mer fantastisk enn de andre siden pc'en er intill vegge og fremdeles med mobilkamera!
jævla pappagutter! mer en en vifte i kabinettet, og hæver av skjermkort! må tjene penga mine selv, jeg, har jo faen ikke råd til annet en en stuevifte og gaffatape! som en liten trøst rekker ihvertfall trådløsen ut til hagen da

http://i918.photobucket.com/albums/ad26/TURBOFUNGUS/sol.jpg
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
jævla pappagutter! mer en en vifte i kabinettet, og hæver av skjermkort! må tjene penga mine selv, jeg, har jo faen ikke råd til annet en en stuevifte og gaffatape! som en liten trøst rekker ihvertfall trådløsen ut til hagen da

http://i918.photobucket.com/albums/ad26/TURBOFUNGUS/sol.jpg
Vis hele sitatet...
Game UTE i NORGE da har du gjort det. når foreldra dine ber deg om og gå ut mener dem at du skal gjøre noe litt mer sosialt.
Sitat av w3lbeck Vis innlegg
sosialt.
Vis hele sitatet...
say WHAT!?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av w3lbeck Vis innlegg
Game UTE i NORGE da har du gjort det. når foreldra dine ber deg om og gå ut mener dem at du skal gjøre noe litt mer sosialt.
Vis hele sitatet...
Er da sosialt og sitte ute og game, har selv vært på utendørs lan på sommeren
eneste problemet er craptopper som sliter med varme -.-

Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
jævla pappagutter! mer en en vifte i kabinettet, og hæver av skjermkort! må tjene penga mine selv, jeg, har jo faen ikke råd til annet en en stuevifte og gaffatape! som en liten trøst rekker ihvertfall trådløsen ut til hagen da
Vis hele sitatet...
Er da ikke alle som er pappagutter og har ok pc, har selv måtte tjene inn hele maskinen min, har ikke fått sponset et rødt øre.

og forresten, så lenge du er ute er det en fordel og skru på korken på colaen, slik at det ikke kommer veps etc nedi den
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Fiks ny front på DVD brenneren for eksempel front av netting.

Skaff deg en fjernkontrol som styrer noen releer, koble den slik at du kan slå av og på pcn, lys osv.

Fikse nytt vindu, personlig liker jeg ikke sidedøren på HAF (egentlig liker jeg ikke selve kabinettet heller )

edit: nå vet ikke jeg hvordan den ser ut på innsiden, men cabel sleeving er pent
Vis hele sitatet...
kan godt hende noe skal gjøres med DVD'n, den passer liksom ikke helt inn vindu er også vurdert, da jeg har veldig lyst til å fjerne hele viftedriten å sette inn ett større vindu dog blir det ingen form for fjernstyring, maskina restartes jo aldri

Sitat av Zaloz Vis innlegg
Ide til modding
Vis hele sitatet...
ikke om jeg så fikk betalt

Sitat av Frufsa Vis innlegg
Er da ikke alle som er pappagutter og har ok pc, har selv måtte tjene inn hele maskinen min, har ikke fått sponset et rødt øre.
Vis hele sitatet...
min er konfmaskin! som må holde leeeeengeee
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Bare jeg som la merke til det usannsylig lange sugerøret fra colaflasken? (vet det er skjøtet, bare elsker late nerders oppfinsomhet.)
Sist endret av CHillZoNE; 16. juli 2012 kl. 21:10.
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Er da sosialt og sitte ute og game, har selv vært på utendørs lan på sommeren
eneste problemet er craptopper som sliter med varme -.-



Er da ikke alle som er pappagutter og har ok pc, har selv måtte tjene inn hele maskinen min, har ikke fått sponset et rødt øre.

og forresten, så lenge du er ute er det en fordel og skru på korken på colaen, slik at det ikke kommer veps etc nedi den
Vis hele sitatet...
var jo ironisk da BTW, har et dritlangt sugerør i cola'n, slik at jeg slipper å bøye meg ned hver gang jeg skal ha en slurk. derav mangelen på kork.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Bare jeg som la merke til det usannsylig lange sugerøret fra colaflasken?
Vis hele sitatet...
jeg så det, men det virket da ikke så langt? det tross alt flere sammensatte, så det er ikke egentlig langt

Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
var jo ironisk da BTW, har et dritlangt sugerør i cola'n, slik at jeg slipper å bøye meg ned hver gang jeg skal ha en slurk. derav mangelen på kork.
Vis hele sitatet...
haha, fantastisk
Hvorfor skal alle sammen ha en røykpakke eller snus boks liggende på boret når du tar bildet? Tar 5-7 sekund å flytte.

Ser bare utrolig dumt ut.
Sitat av Eodor Vis innlegg
Hvorfor skal alle sammen ha en røykpakke eller snus boks liggende på boret når du tar bildet? Tar 5-7 sekund å flytte.

Ser bare utrolig dumt ut.
Vis hele sitatet...
cuz it's badass! er vel en fjortisting, husker det var kult å snuse da jeg var 13-15 år.
Sist endret av AdolfCartman; 16. juli 2012 kl. 21:16.
Sitat av Eodor Vis innlegg
Hvorfor skal alle sammen ha en røykpakke eller snus boks liggende på boret når du tar bildet? Tar 5-7 sekund å flytte.

Ser bare utrolig dumt ut.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke sett noen av delene på de bildene jeg har sett?
har sikkert dabbet av etterhvert i tråden
Sitat av Eodor Vis innlegg
Hvorfor skal alle sammen ha en røykpakke eller snus boks liggende på boret når du tar bildet? Tar 5-7 sekund å flytte.

Ser bare utrolig dumt ut.
Vis hele sitatet...
så du mener dem burde flytte boksen bare fordi du syntes det ser dumt ut?