Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1314
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har aldri vært glad i hasj pga rusen jeg får av den. Det skal så utrolig lite til så blir jeg helt ballefjærn.. Tenker 1000 tanker i sekundet, får en helt merkelig tankegang, føles ut som jeg tripper.. Blir rett å slett sliten i hode av å røyke hasj



MEN, jeg prøvde hasj igjen i denne uka, å fikk ikke en slik rus som jeg har gjort i alle år, nå ble jeg bare rolig og slapp rett og slett. Ingen tankekjør eller trippy feeling. Kan til og med røyke mye, men det skjer ikke.

Noen som vet hva det kan komme av? Kan det være pga strain?

Det er brunt det er snakk om forresten
Det kan være strain eller at du akkurat nå av en eller annen grunn ikke blir så lett vippet av pinnen.
Det finnes hasj som etter min erfaring er praktisk talt umulig å få tankespinn av men hvis du har mange opplevelser med at cannabis gjør deg urolig og gir deg ubehag så....
Sist endret av KnutAnkhAton; 30. august 2019 kl. 15:06.
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Det kan være strain eller at du akkurat nå av en eller annen grunn ikke blir så lett vippet av pinnen.
Det finnes hasj som etter min erfaring er praktisk talt umulig å få tankespinn av men hvis du har mange opplevelser med at cannabis gjør deg urolig og gir deg ubehag så....
Vis hele sitatet...
Røyket tidligst for 2-3 månder siden å da fikk jeg tankespinn.. Dette er faktisk første gang jeg kan nyte å være stein.. Kan nevnes jeg har trent utrolig mye de 3 siste måndene, om det har noe å si...
Kan ha vært forskjell på sativa/indica uten at jeg skal si det for sikkert.
Sativa pleier å gi en mer "head high" mens indica mer "body high", kan jo være det har noe å si.
Finnes rikelig med potent indica hasj på markedet som potensielt kan ta folk til steder de ikke ønsker så jeg vil være forsiktig med å generalisere.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I tillegg til forskjellen mellom forskjellige strains har også forholdet mellom de forskjellige canabiodene noe å si.
Desto tidligere en plante er høstet desto mer trippy blir rusen. Høstes den altfor tidlig kan effekten gi angst og uro i kroppen.

Det kan også være tilsetningsstoffer i produktet du kjøper (både bevisst eller uhell under smugling).

Det kan også være helt naturlig, mange får en litt annerledes effekt de første gangene. Cannabis rusen kan være ganske heftig om du ikke har toleranse, og enkelte får noia uansett hvor mange ganger de prøver.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I tillegg til forskjellen mellom forskjellige strains har også forholdet mellom de forskjellige canabiodene noe å si.
Desto tidligere en plante er høstet desto mer trippy blir rusen. Høstes den altfor tidlig kan effekten gi angst og uro i kroppen.

Det kan også være tilsetningsstoffer i produktet du kjøper (både bevisst eller uhell under smugling).

Det kan også være helt naturlig, mange får en litt annerledes effekt de første gangene. Cannabis rusen kan være ganske heftig om du ikke har toleranse, og enkelte får noia uansett hvor mange ganger de prøver.
Vis hele sitatet...
Så det kan være så mye forskjellig grunn til det?

Har røyka litt i 3 år nå, men aldri fått en slik følelse som på denne hasjen. Kjenner jeg har blitt utrolig glad i den....
Sitat av esselte12 Vis innlegg
men aldri fått en slik følelse som på denne hasjen
Vis hele sitatet...
Ser den ut som helt vanlig plastelina-myk norsk hasj?

Alltid nysgjerrig på god hasj. Hadde vært interessant å se et bilde hvis den ikke bare er en sånn typisk brun klump. Er mange mer tradisjonelle hasj-typer som er veldig rolig og oppløftende. De er ikke så sterke og man blir fortere innrøykt og derfor er det lite sånt i norge fordi hasj som du blir fjernest av i forhold til hvor mye den koster er det som er greia.

Mange nyere strains fra amerika er forøvrig sykt oppløftende og veldig beroligende. Interessant egentlig at markedet tar den vendingen når ting blir solgt over disk.
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Ser den ut som helt vanlig plastelina-myk norsk hasj?

Alltid nysgjerrig på god hasj. Hadde vært interessant å se et bilde hvis den ikke bare er en sånn typisk brun klump. Er mange mer tradisjonelle hasj-typer som er veldig rolig og oppløftende. De er ikke så sterke og man blir fortere innrøykt og derfor er det lite sånt i norge fordi hasj som du blir fjernest av i forhold til hvor mye den koster er det som er greia.

Mange nyere strains fra amerika er forøvrig sykt oppløftende og veldig beroligende. Interessant egentlig at markedet tar den vendingen når ting blir solgt over disk.
Vis hele sitatet...
Den kommer i 100 grams plate. Veldig kompakt presset, ser nesten ut som en 50 plate. Stempel av en hasjplante og wiz khalifa i tegneserie figur atme om jeg ikke husker helt feil..

Jeg vil si det er typisk brun klump, men ganske mjuk... Det er en deilig følelse å røyke den, blir utrolig chill og behageli.. Men ikke helt sofa locked liksom, klarer å fungere normalt